Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dat cp-topic vind ik geen andijvie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
04-11-2019 22:58
Ik vind het al meevallen dat er nog niemand gepost heeft dat Center Parcs sowieso erg is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik vind ‘overwaarde partner’ zo gek staan.
Sudrì schreef:
04-11-2019 23:03
Ja hè? Ik leesstruikel er ook steeds over.
Nouschi schreef:
04-11-2019 22:58

niet :woa:

Ik vind centerparcs het nationale symbool van familieburgerkneuterigheid. Echt zo'n overblijfsel uit de jaren 80. Sporthuiscentrum met bingo-avond. Vakantiehuisjes met polyester gordijnen enzo.
Sudrì schreef:
Ja, dat blijft storend wat mij betreft.
Maar goed, dat had ik van de week ook met 'daten met een diagnose' en 'op vakantie met burn-out'.

David Dunning
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Het is inderdaad leesstruikelen. Je moet net een denksprong extra maken.
Solomio schreef:
04-11-2019 23:04
Ja, dat blijft storend wat mij betreft.
Maar goed, dat had ik van de week ook met 'daten met een diagnose' en 'op vakantie met burn-out'.
Net zo irritant inderdaad. Alleen staat die overwaarde partner steeds hoog dus zie ik die vaker ;)
Sudrì schreef:
04-11-2019 23:09
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Het is inderdaad leesstruikelen. Je moet net een denksprong extra maken.
Schijnt bij onze zuurgraad te horen.

David Dunning
Solomio schreef:
04-11-2019 23:10
Schijnt bij onze zuurgraad te horen.
Ik vind dingen wel heel snel heel zuur.
Sudrì schreef:
04-11-2019 23:13
Ik vind dingen wel heel snel heel zuur.
Ik maak dingen graag zuur, mijn kinderen zijn dol op zuur.
Ikzelf ben meer van zoet en hartig.

David Dunning
Ik hou van zoet en bitter.
Sudrì schreef:
04-11-2019 23:10
Net zo irritant inderdaad. Alleen staat die overwaarde partner steeds hoog dus zie ik die vaker ;)
Ik denk steeds “heb je hem nou nog niet verkocht en met die overwaarde iets leuks gedaan.”
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nou ja zeg. Ik heb me echt ingezet en positief gereageerd op dat topic over andere sociale klasse, blijkt het gewoon nep te zijn. Of een trol. Of een terugkerende banneling. Of iets anders stoms. Voel me gewoon echt een beetje genaaid merk ik. Stom!!!!!
Sudrì schreef:
Ja, ik krijg daar echt het idee bij dat iemand haar partner wil verkopen en hoopt ermee te verdienen.
enthousiasteling schreef:
04-11-2019 23:53
Nou ja zeg. Ik heb me echt ingezet en positief gereageerd op dat topic over andere sociale klasse, blijkt het gewoon nep te zijn. Of een trol. Of een terugkerende banneling. Of iets anders stoms. Voel me gewoon echt een beetje genaaid merk ik. Stom!!!!!
Inderdaad. Lag er wel heel dik bovenop.
Oudebaas :redrose:
Oudebaas, veel sterkte en ik hoop dat er heel wat jaartjes bij gaan komen!

Philea, jij sterkte met je elleboog!

Puss, wat ben je toch een lieverd om die kitten in huis te nemen en wat een mooi beestje trouwens!
Sterkte Oudebaas. :rose:
Sterkte, Oudebaas. Dat klinkt allemaal heel heftig...
Dat het een trol was stond voor mij wel zo ongeveer vast. Ik vond het wel amusant.

Verbaast me niks. Viel me op toen ik een belangstellende vraag stelde en TO daar niet op reageerde. En eigenlijk alleen af en toe het vuurtje opstookte, niet inging op meelevende reacties.

Blij dat ik het ook een keer doorhad :nut:
Such fun!1

Ik heb die hele relatiepijler voor mij onzichtbaar laten maken door de mods.
Ik erger me dood aan al die onzintopics die daar voorbij komen. Nu zie ik ze lekker niet meer.
SHIFTY schreef:
04-11-2019 23:04
niet :woa:

Ik vind centerparcs het nationale symbool van familieburgerkneuterigheid. Echt zo'n overblijfsel uit de jaren 80. Sporthuiscentrum met bingo-avond. Vakantiehuisjes met polyester gordijnen enzo.
En vaak schimmel en smerigheid.
Trolalert vanaf de eerste zin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven