Wil ik teveel
dinsdag 5 november 2019 om 15:53
Ik date nu twee weken met een man, twee dates gehad en op date twee blijven slapen. De klik is fijn, de seks is goed, dus ik gaf aan dat ik in de toekomst wel meer zag zitten. Hij antwoordde dat hij tijd nodig had, want hij vond de breuk met zijn ex pijnlijk en wilde meer tijd om zich open te stellen. Toen ik zei dat ik me daar zorgen om maakte zei hij dat we dan maar moesten kappen, want hij wist nog niets duidelijk en ik bond me te snel. We hebben dat uitgepraat, ik zie hem zondag weer, maar toch steekt het. Het voelt alsof mij verweten wordt dat ik vooruit denk, en ik vind 3 jaar met een breuk bezig zijn ook vrij apart. Dat liet ik hem voor date 2 ook weten, hij zei dat ik me geen zorgen moet maken en dat als hij me niet meer wil daten hij dat eerlijk zegt. Ook zei hij dat hij mijn wens om geen fwb te zijn respecteert en dat dus ook aangeeft als hij niks anders ziet.
Ik voel me nu een aansteller maar na meermaals bedrogen en gedumpt te zijn maak ik me zorgen.
P.s. de seks wilde ik zelf, ik had een fuckbuddy en die heb ik voor hem afgekapt, dat weet hij ook...
Ik voel me nu een aansteller maar na meermaals bedrogen en gedumpt te zijn maak ik me zorgen.
P.s. de seks wilde ik zelf, ik had een fuckbuddy en die heb ik voor hem afgekapt, dat weet hij ook...
dinsdag 5 november 2019 om 16:59
Kan ook dat hij afknapt op jou
“ voorspelbaar” gedrag al
Zo vroegtijdig in het date proces en dat al zó snel duidelijk is dat jij meer van hem wilt.
Hij weet dat de jacht dus nu al
over is en dat hij je al
“gevangen “ heeft.. ( zonder misschien echt moeite te doen).
Maar als dat hij echt verliefd was op jou dan wilde hij niks liever dan jouw liefde beantwoord hebben .
“ voorspelbaar” gedrag al
Zo vroegtijdig in het date proces en dat al zó snel duidelijk is dat jij meer van hem wilt.
Hij weet dat de jacht dus nu al
over is en dat hij je al
“gevangen “ heeft.. ( zonder misschien echt moeite te doen).
Maar als dat hij echt verliefd was op jou dan wilde hij niks liever dan jouw liefde beantwoord hebben .
linnylow wijzigde dit bericht op 05-11-2019 17:04
24.32% gewijzigd
dinsdag 5 november 2019 om 17:00
Hoe snel je sex met iemand hebt, zegt helemaal niets.redbulletje schreef: ↑05-11-2019 16:51Je wil geen fwb zijn, maar je gaat op date 2 al met hem naar bed?
dinsdag 5 november 2019 om 17:12
Ik denk dat als je hiermee doorgaat
dat jij aan het kortste eindje gaat trekken.
Hij heeft namelijk alle macht en jou doet de hele situatie veel, anders maakte je dit topic niet. ( logisch, ik snap je wel zou mij ook kunnen gebeuren)
Je zou je afstandelijker kunnen opstellen naar hem. (Zelfbescherming) Op die momenten kan hij beseffen dat er iets niet goed zit en jou drang om af Te spreken minder
Is geworden en als hij dat ja echt jammer vindt dan zal hij erna vragen wat er precies is en misschien meer gaan investeren in jullie contact.
Dus als hij vraagt om af te spreken doe je twijfelend of zeg je dat je met vriendinnen hebt afgesproken ...
linnylow wijzigde dit bericht op 05-11-2019 17:14
2.47% gewijzigd
dinsdag 5 november 2019 om 17:13
Dat had hij al voor de eerste date.Lucifer2018 schreef: ↑05-11-2019 17:03Joh, hij vond de aandacht en seks leuk. Komt daarna met lulkoek verhaal over ex en gedoe. En dan wil jij nog van alles van hem? Waarom?
Klaar. Next.
dinsdag 5 november 2019 om 17:14
MinkeDeWit schreef: ↑05-11-2019 16:48Tja, ik doe altijd eerst de relatie en dan pas seks. Dat is tegenwoordig natuurlijk erg suf, en je kunt ook een leugenaar treffen die het na de seks gelijk uitmaakt, maar bij mij heeft het altijd goed uitgepakt.
Ik had altijd gewoon seks als ik daar zin in had, vaak al op date 1 of 2. Als je elkaar leuk vindt maakt het allemaal geen bal uit. (Dus ook niet als je juist wél wil wachten)
En iemand die denkt in jaren 50 denkbeelden als 'vrouwen moeten niet te gewillig zijn' hoef ik sowieso niet laat staan dat ik me daaraan ga aanpassen.
Gelukkig nog nooit zo'n exemplaar getroffen, die durven niet eens op me af te stappen,joh.
dinsdag 5 november 2019 om 17:16
Ik weet niet wat ik lees. Vrouwen die seks hebben op hun eerste date kunnen toch net zo goed die kerel vervolgens aan de kant zetten? Vrouwen hebben toch vrijwillig seks? Niet altijd met als doel een relatie.
Wat een rare ouderwetse opvattingen houden sommigen er op na. En maar piepen dat mannen en vrouwen gelijk moeten zijn. Maar ondertussen zijn vrouwen willoze slachtoffers die door mannen aan het lijntje worden gehouden voor seks.
Wat een rare ouderwetse opvattingen houden sommigen er op na. En maar piepen dat mannen en vrouwen gelijk moeten zijn. Maar ondertussen zijn vrouwen willoze slachtoffers die door mannen aan het lijntje worden gehouden voor seks.
dinsdag 5 november 2019 om 17:16
Dat is echt bullshit. Als een man je leuk vind hangt dat niet van seks af. En als hij zelf issues heeft hangt dat ook niet van seks af.Miss-Pippilotta schreef: ↑05-11-2019 16:59Ja, als je bang bent om gebruikt te worden en om gedumpt te worden, dan moet je het zelf in het begin met daten echt rustiger aan doen.
Je loopt erg hard van stapel en het is dan niet slim om op date twee al seks te hebben.
Het enige wat bij daten belangrijk is, is wat wil JIJ? Dan vind je vanzelf iemand die jou leuk vindt, zonder spelletjes.
dinsdag 5 november 2019 om 17:23
Maar op 't moment dat je tegen een date die je nauwelijks kent en nog nooit gezien hebt over je ex van 3 jaar geleden begint ... ben je duidelijk niet klaar om te daten met iemand anders.
Dan kan jij veel dromen, maar dit wordt niets.
dinsdag 5 november 2019 om 17:23
Omdat ik hem leuk vind en dat zeldzaam is dat ik dat echt vind van iemand?Lucifer2018 schreef: ↑05-11-2019 17:19Dus je was gewaarschuwd.
Echt hoor wat wil je per se redden? En waarom?
dinsdag 5 november 2019 om 17:26
dinsdag 5 november 2019 om 17:26
Echt he, dat stoort mij ook altijd zo. Je stemt toch beide op vrijwillige en gelijkwaardige basis in met seks, omdat je daar zin in hebt? Seks wordt nog zo vaak gezien als een concept waarin de vrouw iets/zichzelf geeft. En waar dan een oordeel over wordt geveld als de vrouw dat te snel geeft.Snowpink schreef: ↑05-11-2019 17:16Ik weet niet wat ik lees. Vrouwen die seks hebben op hun eerste date kunnen toch net zo goed die kerel vervolgens aan de kant zetten? Vrouwen hebben toch vrijwillig seks? Niet altijd met als doel een relatie.
Wat een rare ouderwetse opvattingen houden sommigen er op na. En maar piepen dat mannen en vrouwen gelijk moeten zijn. Maar ondertussen zijn vrouwen willoze slachtoffers die door mannen aan het lijntje worden gehouden voor seks.![]()
dinsdag 5 november 2019 om 17:28
Ik hoop dan wel dat opstartster straks niet zwanger blijkt.vivautrecht85 schreef: ↑05-11-2019 17:26Echt he, dat stoort mij ook altijd zo. Je stemt toch beide op vrijwillige en gelijkwaardige basis in met seks, omdat je daar zin in hebt? Seks wordt nog zo vaak gezien als een concept waarin de vrouw iets/zichzelf geeft. En waar dan een oordeel over wordt geveld als de vrouw dat te snel geeft.
(Het kan altijd mislopen met de pil of een condoom.)
Want een kind opvoeden met een vent die je nauwelijks kent ... het zou mijn ding niet zijn.
Alleen al daarom zou ik liever afwachten tot er op zijn minst iets is tussen ons en ik weet waar ik sta.
Straks wordt het niks, maar hang je er wel nog 18 jaar aan vast.
dinsdag 5 november 2019 om 17:29
Je gaat met een man daten waarmee je gelijk seks hebt op de 2e ontmoeting. En dan vertel je hem ook nog dat je voor hem een “fuckbuddy” had die je nu niet meer ziet omdat je nu met hem fuckt.
Lets het real, jij bent niet op zoek naar een serieuze relatie.
En die man voelt dus gewoon dondersgoed aan dat jij geen serieus relatie materiaal bent en houdt jou op een afstandje.
Lets het real, jij bent niet op zoek naar een serieuze relatie.
En die man voelt dus gewoon dondersgoed aan dat jij geen serieus relatie materiaal bent en houdt jou op een afstandje.
dinsdag 5 november 2019 om 17:29
Snap TO wel dan zou ik ook balen.
Geef hem gewoon wat hij jou ook geeft en stop met hem een bijzonder gevoel te geven als dat hij dat ook niet bij jou doet ...
Ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan maar hou hem op afstand als dat nodig is.