Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oja, ik moet hem ook nog zelf gaan ophalen. Moet ik wéér naar buiten.
Nu wel chocola!
Nouschi schreef:
05-11-2019 19:29
Lange een ban. Het wordt rustig daar. :lol:
Je gaat je toch afvragen of dat topic van BGB wel zin heeft.
Sudrì schreef:
05-11-2019 19:38
Oja, ik moet hem ook nog zelf gaan ophalen. Moet ik wéér naar buiten.
Nu wel chocola!
Kwam keurig in de brievenbus :P
broekrok schreef:
05-11-2019 19:39
Kwam keurig in de brievenbus :P
Ik denk dat die lamp er niet heel doorheen past :lol:
Het is toch te grappig voor woorden dat het 'TO-clubje' bannen krijgt en verder niemand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
05-11-2019 19:42
Het is toch te grappig voor woorden dat het 'TO-clubje' bannen krijgt en verder niemand.
Dat was te verwachten. Ik vrees alleen dat het niet gaat leiden tot zelfinzicht, maar tot nog meer frustratie en nog idiotere complottheorieën.
Hoezo krijgen jullie cadeaus van je energieleverancier? Ik krijg helemaal geen reet. :@
RikM schreef:
05-11-2019 19:51
Hoezo krijgen jullie cadeaus van je energieleverancier? Ik krijg helemaal geen reet. :@
Dacht al dat ik de enige was die niets kreeg :-)
yette schreef:
05-11-2019 19:39
Je gaat je toch afvragen of dat topic van BGB wel zin heeft.
Nee joh, tuurlijk niet. Maar die illusie had ik ook niet, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
RikM schreef:

Nou dit dus en ik ben ook bij Essent dus die ga ik de volle laag geven op Twitter. IK HEB RECHT OP CHOCOLA.
RikM schreef:
Je mag mijn lampje hebben. En ik heb ook nog een bon voor eenzakje gratis bloembollen. Moet je wel eerst voor 50 euro meuk bij de intratuin kopen.
Bij de rattenval krijg je ook niks.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sudrì schreef:
05-11-2019 19:55
Je mag mijn lampje hebben. En ik heb ook nog een bon voor eenzakje gratis bloembollen. Moet je wel eerst voor 50 euro meuk bij de intratuin kopen.
Drie zakjes bloemzaadjes heb ik ook al eens gekozen.... Afgelopen voorjaar :daisy: I
Nouschi schreef:
05-11-2019 19:57
Heb jij die lamp niet gekregen dan?
Sudrì schreef:
05-11-2019 19:59
Heb jij die lamp niet gekregen dan?
Oh wacht, die je bij de Blokker moest halen?
Nouschi schreef:
:HA:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nouschi schreef:
05-11-2019 20:00
Oh wacht, die je bij de Blokker moest halen?
Ja die! En een gratis film, maar wel eerst een videoland account moeten maken. Gratis bloembollen, maar wel eerst voor 50 euro bij de intratuin moeten kopen. En wat was er nou nog meer?

Nou ja, ik ga iig overstappen. Afzetters.
Star² schreef:
05-11-2019 19:54
Nou dit dus en ik ben ook bij Essent dus die ga ik de volle laag geven op Twitter. IK HEB RECHT OP CHOCOLA.
https://www.testnugratis.nl/test-nestle ... chocolade/

Hier ben je ook al weer te laat voor.
Nouschi schreef:
https://www.google.nl/search?q=gratis+c ... ent=safari
#neeikhebinderdaadgeenleven

Telkens als ik het forum open, hoop ik stiekem dat deze topictitel een keer in de top 10 staat met een heel ranzige uit de sekspijler eronder:

Tips voor things to do met 2 dames op leeftijd.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nouschi schreef:
05-11-2019 19:42
Ik vind het gek. Ik heb de huisregels bestudeerd en vervolgens keurig gestaft, waarom wordt dat niet gehonoreerd?
Sudrì schreef:
05-11-2019 20:03
Ja die! En een gratis film, maar wel eerst een videoland account moeten maken. Gratis bloembollen, maar wel eerst voor 50 euro bij de intratuin moeten kopen. En wat was er nou nog meer?

Nou ja, ik ga iig overstappen. Afzetters.

De rest had ik niet volgens mij. De lamp heb ik opgehaald.
Baggal schreef:
05-11-2019 18:58
Was verdorie net bezig met een antwoord naar Arielle.... :swear:

Iemand behoefte aan deel 2 trouwens? ;-)
Mij lijkt een topic genaamd 'Uitleg ongeschreven mores op het Viva forum' (of als alternatief' meten met twee maten' eigenlijk wel een zinvolle discussie te kunnen opleveren.

Ben persoonlijk en ook zelf erg gekwetst bijvoorbeeld omdat hierboven mijn nicknaam is afgekort, het is nl. niet Arielle, maar Ariellle en Arielle is alleen voor intimi. Ik zou graag willen weten waarom iemand meent ongevraagd wel mijn koosnaampje te mogen gebruiken.

Daarnaast leek de opmerking " Is Alkemade die wijf van die lange dan?" te duiden op nickhunting. De :rofl: die een andere forummer daar nog es in het citaat bij plaatste, versterkte die indruk. Ik had net begrepen dat dat niet done is van die forummer, maar mis kennelijk de nuance wanneer dat wel of niet kan.
anoniem_646db39a375d0 wijzigde dit bericht op 05-11-2019 20:21
2.20% gewijzigd
Nouschi schreef:
05-11-2019 20:13
De rest had ik niet volgens mij. De lamp heb ik opgehaald.
Moest je je weer voor opgeven. De Rattenval 5 daagse. Zou je mooie cadeaus krijgen. Sigaar uit eigen doos.
Ariellle schreef:
05-11-2019 20:20
Mij lijkt een topic genaamd 'Uitleg ongeschreven mores op het Viva forum' (of als alternatief' meten met twee maten' eigenlijk wel een zinvolle discussie te kunnen opleveren.

Ben persoonlijk en ook zelf erg gekwetst bijvoorbeeld omdat hierboven mijn nicknaam is afgekort, het is nl. niet Arielle, maar Ariellle en Arielle is alleen voor intimi. Ik zou graag willen weten waarom iemand meent ongevraagd wel mijn koosnaampje te mogen gebruiken.

Daarnaast leek de opmerking " Is Alkemade die wijf van die lange dan?" te duiden op nickhunting. De :rofl: die een andere forummer daar nog es in het citaat bij plaatste, versterkte die indruk. Ik had net begrepen dat dat niet done is van die forummer, maar mis kennelijk de nuance wanneer dat wel of niet kan.
Het is geen nickhunten. Alkemade heeft een perma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven