Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Air Europa meldt dat het vals alarm was

Air Europa
@AirEuropa
#AirEuropaInfo Falsa Alarma. En el vuelo Ámsterdam - Madrid, esta tarde se activó, por error, un aviso que pone en marcha protocolos sobre secuestros en el aeropuerto. No ha pasado nada, todos los pasajeros se encuentran perfectamente esperando poder volar pronto. Lo lamentamos.
12 minuten geleden
De piloot zou per ongeluk op de noodknop hebben gedrukt.
Ik ga eens bij de heren vliegers vragen of dat kan.
Betty_Slocombe schreef:
06-11-2019 20:48
Ja, doe jij eens normaal Voldemort. Mensen hebben gewoon recht op een paniekzaaitopic, ja!!!11!1!11!
Sorry.

Ik zat nog een beetje in de BHV-modus, van 'blijf rustig' en 'raak niet in paniek' en zo.

Maar je hebt natuurlijk groot gelijk.
Bron NPO radio 1 in het nieuws van 21:00: er was een kapingsalarm ingeschakeld door de piloot, maar dat was per ongeluk geactiveerd.

Mooie oefening, dat wel, ook voor de social media: check je bronnen. Een wijze les die iedereen destijds in de media (journalistiek, radio, televisie, enz) bij les één op hun vakgebied al door de strot werd geduwd, maar vergeten werd toen iedereen op het www kon komen.
Nou, de aasgieren kunnen in ieder geval terug het hok in.
Lady*Voldemort schreef:
06-11-2019 21:05
Sorry.

Ik zat nog een beetje in de BHV-modus, van 'blijf rustig' en 'raak niet in paniek' en zo.

Je baalt gewoon dat je dat hele stuk voor niet gefietst hebt.
Star² schreef:
06-11-2019 21:01

Afbeelding
Push the button the said it will be fun the said.

Afbeelding
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star² schreef:
06-11-2019 21:01

Air Europa
@AirEuropa
#AirEuropaInfo Falsa Alarma. En el vuelo Ámsterdam - Madrid, esta tarde se activó, por error, un aviso que pone en marcha protocolos sobre secuestros en el aeropuerto. No ha pasado nada, todos los pasajeros se encuentran perfectamente esperando poder volar pronto. Lo lamentamos.
12 minuten geleden
:heart: Wat is het toch ook een mooie taal.
RikM schreef:
06-11-2019 21:09
Afbeelding
Afbeelding
Lady*Voldemort schreef:
06-11-2019 21:05
Sorry.

Een beetje logisch nadenken en afwachten kan iedereen, maar paniekzaaien dat kunnen alleen de heel groten!
Betty_Slocombe schreef:
06-11-2019 21:14
Een beetje logisch nadenken en afwachten kan iedereen, maar paniekzaaien dat kunnen alleen de heel groten!
Dit
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kijk nou Yas, dat krijg je met stagiaires:

Een bron meldt aan De Telegraaf dat de gezagvoerder ’aan een stagiair wilde uitleggen wat alle codes betekenen’. Vervolgens werd ’per ongeluk daadwerkelijk op de knop ’send’ gedrukt’.
Betty_Slocombe schreef:
Ik ben een nul.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Sudrì schreef:
06-11-2019 21:08
Je baalt gewoon dat je dat hele stuk voor niet gefietst hebt.
Het is anders best koud hoor nu, zo op de fiets. En ik had nog wind tegen ook.
Betty_Slocombe schreef:
:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
06-11-2019 21:17
Het is anders best koud hoor nu, zo op de fiets. En ik had nog wind tegen ook.
Terug lekker mee.
Star² schreef:
06-11-2019 21:13
Afbeelding

Star² schreef:
06-11-2019 21:15
Een bron meldt aan De Telegraaf dat de gezagvoerder ’aan een stagiair wilde uitleggen wat alle codes betekenen’. Vervolgens werd ’per ongeluk daadwerkelijk op de knop ’send’ gedrukt’.

En we hebben beeld. :proud:

Afbeelding
RikM schreef:
06-11-2019 21:24

Afbeelding

David Dunning
Nou even kijken hoe lang het duurt dat mensen niet geloven dat het per ongeluk ging.
RikM schreef:
06-11-2019 21:24

Afbeelding
Ik niet. Ik zie nog steeds geen plaatjes. Pas als ik je quote, zie ik een link.
Yildizlar schreef:
06-11-2019 21:27
Nou even kijken hoe lang het duurt dat mensen niet geloven dat het per ongeluk ging.

O dat staat al op Twitter hoor. We moeten niet alles geloven WANT ER ZIJN WEL DEGELIJK DRIE MANNEN MET MESSEN AFGEVOERD.
Sudrì schreef:
06-11-2019 20:52
Er was net een heel schunnig 1-2tje tussen de meneren van Kunst en Kitsch :O
Ik heb em even teruggekeken.......
Zo'n keurig programma......
O_O

David Dunning
Wat een goede start van je stage als stewardess, mag je even in de cockpit kijken, druk je per ongeluk op een knopje en veroorzaak je zoveel heisa. Die zal zich wel enigzins opgelaten voelen. :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven