Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 8 november 2019 om 22:50
Oh ja, dat zou ik ook gewoon liever niet willen.
"Mijn man wil nog geen tweede, maar ik wel. Nu wil ik stiekem stoppen met de pil en niets tegen hem zeggen. Heeft iemand ervaring met deze methode?"

vrijdag 8 november 2019 om 22:52
Waarom niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 8 november 2019 om 22:57
Als ik mijn kind niet zou kunnen vertrouwen of mijn kind is te goed van vertrouwen of heeft vaak pech, dan wil ik mijn kind niet in potentieel onveilige/gevaarlijke situaties.
Aan de andere kant vinden veel mensen mij vaak een veel te makkelijke moeder, dus je doet het niet zo snel goed.
vrijdag 8 november 2019 om 22:59
Hoeft een concert toch niet te zijn?Betty_Slocombe schreef: ↑08-11-2019 22:57Als ik mijn kind niet zou kunnen vertrouwen of mijn kind is te goed van vertrouwen of heeft vaak pech, dan wil ik mijn kind niet in potentieel onveilige/gevaarlijke situaties.
Aan de andere kant vinden veel mensen mij vaak een veel te makkelijke moeder, dus je doet het niet zo snel goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 8 november 2019 om 23:00
Wat is er onveilig/gevaarlijk aan een concert in de Melkweg?Betty_Slocombe schreef: ↑08-11-2019 22:57Als ik mijn kind niet zou kunnen vertrouwen of mijn kind is te goed van vertrouwen of heeft vaak pech, dan wil ik mijn kind niet in potentieel onveilige/gevaarlijke situaties.
vrijdag 8 november 2019 om 23:01
Zullen we Sukind samen ophalen? ik kan nog wat 'toezicht' ter plaatse regelen

Zonder gekheid: Ik ging op die leeftijd alleen naar festivals. Maar dat was een andere tijd. En door de verhalen van mijn man die erg thuis is in de clubwereld, weet ik ook niet of ik mijn 16-jarige... Met vrienden waarschijnlijk wel. Als ik de dynamiek van de vriendengroep zou kennen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 8 november 2019 om 23:02
vrijdag 8 november 2019 om 23:02
Oudblond schreef: ↑08-11-2019 23:01Zullen we Sukind samen ophalen? ik kan nog wat 'toezicht' ter plaatse regelen![]()
Zonder gekheid: Ik ging op die leeftijd alleen naar festivals. Maar dat was een andere tijd. En door de verhalen van mijn man die erg thuis is in de clubwereld, weet ik ook niet of ik mijn 16-jarige... Met vrienden waarschijnlijk wel. Als ik de dynamiek van de vriendengroep zou kennen.
Hangt ook een beetje van het soort concert af natuurlijk maar als het gewoon een bandje is zie ik niet in waarom niet. Alleen door A'dam lopen 's nachts zou ik niet zien zitten.

vrijdag 8 november 2019 om 23:03

vrijdag 8 november 2019 om 23:03
Dat concert is niet gevaarlijk. Maar ik neem aan dat het kind alleen met het OV reist. Ik heb het nu niet over Sudri's kind, maar over een hypothetisch kind trouwens.
Als ik een kind zou hebben dat alleen van en naar een grotere plaats gaat (Amsterdam, Rotterdam of Stadskanaal) dan zou ik zeker willen weten dat het kind gewoon van a-->b gaat, het concert bezoekt en terugkomt. Als ik dat niet zeker zou weten, zou ik het geen goed idee vinden.
Dat is toch niet gek?
Als ik een kind zou hebben dat alleen van en naar een grotere plaats gaat (Amsterdam, Rotterdam of Stadskanaal) dan zou ik zeker willen weten dat het kind gewoon van a-->b gaat, het concert bezoekt en terugkomt. Als ik dat niet zeker zou weten, zou ik het geen goed idee vinden.
Dat is toch niet gek?

vrijdag 8 november 2019 om 23:05
Dit. Daarbij is hij dat weekend bij zijn vader en die vindt alles goed en liegt over alles tegen mijBetty_Slocombe schreef: ↑08-11-2019 23:03Dat concert is niet gevaarlijk. Maar ik neem aan dat het kind alleen met het OV reist. Ik heb het nu niet over Sudri's kind, maar over een hypothetisch kind trouwens.
Dat is toch niet gek?

Dat maakt het nog lastiger.