Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Is ook wel echt schrikken Tobbert. Haal anders voor een volgende keer, zo'n schroevendraaier met lampje/verklikker (weet even niet hoe het heet) bij de bouwmarkt. Kan je ook gebruiken om op een rustig moment te kijken welke stopcontacten en lichtpunten precies bij een groep horen. (dat is vaak per ruimte, maar hoeft niet, dus als je het een keer controleert, loop dan even alle punten langs). Sterkte met de schrik hoor. :bigkiss:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
:hug: Tobbert, wat schrikken.

Inmiddels de afwas gedaan, mijn was opgevouwen (moet wel een deel nog opbergen en de kersttrui dit ik net heb opgeborgen weer uit de kast halen, anders vergeet ik hem weer mee te nemen naar een vriendin die hem wil hebben), beetje geschreven, mijn nagels gelakt (roze :heart: ) en heel veel afleveringen van Pose gekeken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hier waren de groepen ook volstrekt onduidelijk. Ik heb zekering per zekering uitgezet en heb alle stopcontacten gecontroleerd.... met mijn handmixer :lol: En er een plannetje van getekend.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ook slim! :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
De waterzooi was heerlijk. Maar had een effect dat ik niet aan zag komen: Maman maakte het zo lekker en plots miste ik haar zo dat ik moest huilen. Af en toe is de pijn van het gemis nog zo scherp.
:hug: Blondje
Oudblond schreef:
09-11-2019 22:24
De waterzooi was heerlijk. Maar had een effect dat ik niet aan zag komen: Maman maakte het zo lekker en plots miste ik haar zo dat ik moest huilen. Af en toe is de pijn van het gemis nog zo scherp.
:hug: Ach lieverd toch. 💋
Het is ook nog zo kort geleden
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Dank lieverds. Het is goed dat ze mocht gaan, maar damn! En af en toe moet ik ook erg lachen bij herinneringen die tijdens de tranen opkomen. Dan 'hoor' ik haar me op haar geheel eigen eloquente wijze vermanend toespreken :heart:
Ik denk dat ik pas nu echt kan beginnen met rouwen. Nu het 'rustig' is in de familie. Er is op dat vlak stilte en alle documenten mbt de erfenis liggen bij de instanties.
oudblond wijzigde dit bericht op 09-11-2019 23:44
27.10% gewijzigd
Ahh gecondoleerd, wat een gemis.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
09-11-2019 22:55
Ahh gecondoleerd, wat een gemis.
Dank je Uiltje. Maman stond mee aan het begin van dit topic. En ik heb haar vaak voorgelezen wat er hier allemaal gegeind, gelachen, gedeeld en over haar geschreven werd :heart:
Ik mis mijn moeder maar ook de persoon die zo geweldig kon formuleren. Elk haar op de juiste plek en nooit een verkeerd woord, maar ook altijd heel beleefd spot on. Als kind kon ik me er soms om schamen, maar als volwassene begreep ik haar en was ze vooral heel humoristisch, begripvol en als tachtiger zeker zeer open minded.
Oudblond schreef:
09-11-2019 16:19
Ik heb zin in winterkost ga denk ik Gentse waterzooi maken. Tenminste als ik de kip 'geslacht' krijg. Heb een megagrote hele kip gehaald bij de poelier en vergeten te vragen of hij hem voor me wilde versnijden.
Dolfijntje: voorbeeldje van waar we het over hadden :D Het 'bij de poelier' zou bij de meeste NL'ers voor het dikgedrukte staan.
Oudblond schreef:
09-11-2019 23:59
Dolfijntje: voorbeeldje van waar we het over hadden :D Het 'bij de poelier' zou bij de meeste NL'ers voor het dikgedrukte staan.
ik moest er even over nadenken, maar ik snap nu wat je bedoelt!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Voldoet aan meldingsplicht.
benmamma schreef:
10-11-2019 10:29
Gezien! Is het bij jou ook zo'n heldere dag? En helpt dat ook voor hoe je je voelt?

Oudblond, raar is dat he, hoe verlies en gemis je ineens kunnen overvallen, rouw is grillig en onvoorspelbaar soms. Sterkte :hug:
benmamma schreef:
10-11-2019 10:29
💋

Ja, gemis sucks. Had het laatst ook op iets dat juist een vrolijk moment moest zijn.

Pfffff waarom valt mijn geiser altijd uit als ik onder de douche sta en nooit als ik de afwas doe? :(
:hello:

Hier is het weer prachtig! Koud, maar helder. Zo mag het van mij wel blijven tot eind maart of zo.

Morgen naar het ziekenhuis, nabehandelingscontrole, en het dan hebben over die medicijnen. Stom genoeg hink ik nu echt op twee gedachten. Waarom, nu ik al zover ben gekomen, niet toch die 10 maanden (zoals het er nu uitziet tenminste) ook nog vs ik ben al die klachten zó vreselijk zat! Rotdilemma, bah! Wel een plek waar ik me wat meer zorgen over maak, maar dat gooi ik nog steeds op bestralingsschade. Ook maar even melden, kijken wat ze er van zegt.
Raar hoor, elke keer als ik richting een controle ga, voel ik weer dingen. Maf hoofd ook :furious: . Maar goed, gelukkig weet ik ook wel dat het gewoon dat achterlijke kankerspook weer is die komt zieken.
Komt nu ook omdat een bekende net klaar was met die hormoonzooi en 'schoon' was, en nu aan de andere borst een andere soort blijkt te hebben. Bovendien een plek bij een orgaan die wss een uitzaaiing is van de eerste soort.
Helpt ook niet echt mee en dat is nou net mijn grootste angst want dat kan ook jaren later nog.
Goed, laat morgen maar snel weer voorbij zijn, dan kan ik weer door.

(Djeez :facepalm: ,ik kom hier alleen nog maar klagen geloof ik, sorry daarvoor :$ )

Nou zeg! Vergeet ik helemaal waarvoor ik nou eigenlijk kwam :facepalm: en dat was een kusje naar boven, naar Maman :kiss:
There is always something happening, and it's usually right now
Dat is ook een vreselijk dilemma Grobje. En die controles... Ik weet hoe het voelt. Hoef gelukkig nog maar 1 keer per jaar maar de dagen ervoor. Pfff, dan lijk ik wel een hypochonder.

Dank voor de :lips: ! Lief en ik voel me vandaag weer wat blijer! Ga even door de koude zon boodschapjes doen en nog wat 'stoven'.
Het was veel minder koud dan ik gedacht had. Gewoon heerlijk weer. Dus ipv te 'stoven' een rondje rond de plas gelopen. Jammer genoeg mijn 'oorschelpen' vergeten dus mijn eigen oorschelpen deden behoorlijk auw toen ik weer in de warmte kwam.

En nu het 'eerste schooldaggevoel'. Morgen weer werken en ook na maar een weekje vrij heb ik het dat gevoel van vroeger als ik na 2 maanden vakantie weer naar school ging. ;-D Terwijl ik echt wel zin heb om naar kantoor te gaan en de dingetjes die ik bedacht heb uit te kunnen voeren en de plannen voor 2020 op papier te zetten.
Hier nog steeds waardeloos. Ben aan het overleven. Weet bijna niet meer hoe. Van mij dus geen gezellige reacties. Sorry.

Ik lees wel.

Blond je hebt pb, heeft geen haast
Hier ook weer minder. Last van herbelevingen en nu moeite met opstaan. Heb om 11 een afspraak en moet opschieten. Lukt niet. Stom.
BM en Coco :hug:

Het komt goed. Ooit.
The owls are not what they seem
LadyL0101 schreef:
11-11-2019 09:09

Het komt goed. Ooit.
:lips:
Depressie is kut. Je hoeft niet gezellig te reageren als dat niet lukt.

Ik forum echt veel minder de laatste tijd, dat gaat bij mij enorm in golven. Maak je dus geen zorgen, het gaat goed, ik denk soms alleen een paar dagen niet aan het forum om dan ineens te denken 'Oh, verhip, ik wil weten hoe het met de knussels gaat!' ;-)
Sterkte Coco en BM.
Ja Nanny, hier ook zo hoor. Ben door omstandigheden wat moe, gaat ook wel weer voorbij, maar daardoor minder actief hier. En dan kom ik ook wel meer buurten weer. :bigkiss:

Zet ik nog even wat lekkere hapjes neer voor mensen die nog even wat willen snacken voor het slapen gaan. ;-D

Afbeelding
Egopost:
Ik heb een nieuwe baan! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven