Liegen

11-11-2019 15:27 43 berichten
Onlangs heeft mijn ex vriendin toegegeven te hebben gelogen over zwangerschap en miskraam. Dus nu blijkt dat ze niet zwanger is geweest en dus ook geen miskraam heeft gehad. Het ergste vind ik nog dat ze tijdens ruzies meerdere malen gezegd heeft hoe blij ze is dat het fout is gegaan. Puur om mij te manipuleren en te laten geloven dat het waar was. Ze heeft meer dan drie jaar volgehouden dat dit echt waar was. Mijn vertrouwen is enorm beschaamt en weet niet wat ik er mee aan moet. Het gekke is dat ik haar nu mis, omdat ik het gevoel heb dat het mijn schuld is.
Alle reacties Link kopieren
Heftig!
Wat zeg je van contact met ex verbreken en je richten op mensen die je wel kunt vertrouwen?
Your ego is not your amigo!
Wees blij dat zij je ex is.
Iemand die beweert dat zij zwanger was en een miskraam heeft gehad om jou schuldig te laten voelen is geen relatiemateriaal.
Brunette84 schreef:
11-11-2019 15:50
Iemand die beweert dat zij zwanger was en een miskraam heeft gehad om jou schuldig te laten voelen is geen relatiemateriaal.
Precies dat.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Psychisch een steek bij los. Dit is niet normaal hoor. Wees blij dat deze relatie voorbij is en verbreek alle contact.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 11-11-2019 16:04
0.85% gewijzigd
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Gelukkig is het nu je ex. Die spoort niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ze is je EX! En daar is zo te lezen een hele goede reden voor. Verbreek het contact.

Je laatste zin snap ik niet, waarom zou jij er schuld aan hebben dat zij liegt? Als je je daar echt schuldig over voelt heeft ze je echt volledig in haar greep gehad.
Tijd om haar aan te melden in de psychiatrie.

En wil je écht terug een relatie met een compleet onbetrouwbaar liegend sujet?
Gelukkig is het je ex.
Deze dame heeft ze niet alle 24 in het kratje.
Wat een misselijk mens om daar over te liegen...dan ben je wel laag gezonken. Wees blij dat je ervan af bent TO.
Dat iemand zoiets doet is echt niet jouw schuld! Zo'n daad is gewoon totaal niet gerechtvaardigd. Wat wilde ze daarmee? Jou aan haar binden?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dat is wel erg hard.
Je zult haar wel niet missen omdat je denkt dat het jouw schuld was. Waarin dan wel, een verzonnen zwangerschap?
Je mist de verliefdheid waarschijnlijk en de persoon die je dacht dat ze was.
.
Brunette84 schreef:
11-11-2019 15:50

Inderdaad.
"Het gekke is dat ik haar nu mis, omdat ik het gevoel heb dat het mijn schuld is."

Kun je deze even uitleggen?
.
Rooss4.0 schreef:
11-11-2019 16:14
"Het gekke is dat ik haar nu mis, omdat ik het gevoel heb dat het mijn schuld is."

Kun je deze even uitleggen?

Graag, want die snap ik ook niet.
Omdat ik uit een langdurige relatie kwam (met kinderen). Maar de nasleep lang duurde. Dus geen makkelijke start. Maar wel nog goed contact met de moeder van mijn kinderen. Iets waar zij ook moeite mee heeft.
Dat hele zwangerschapsverhaal kwam voort na een ruzie.
Badedas007 schreef:
11-11-2019 16:30
Omdat ik uit een langdurige relatie kwam (met kinderen). Maar de nasleep lang duurde. Dus geen makkelijke start. Maar wel nog goed contact met de moeder van mijn kinderen. Iets waar zij ook moeite mee heeft.
Dat hele zwangerschapsverhaal kwam voort na een ruzie.
Pure jaloezie dus van haar kant. Afgunst.
Niets meer en niets minder.

En dan blijk je iets te moeten verzinnen om de volledige en 100% aandacht op te kunnen eisen. En wat is er dan beter dan een zwangerschap en miskraam om je man voor je te laten vliegen, ten koste van zijn wel bestaande kinderen en de moeder van die kinderen. Bah.
Ik snap je nog steeds niet.

Ze heeft je besodemieterd, maar je mist haar omdat je het gevoel hebt dat het jouw schuld is?

Je bent niet onduidelijk over het feit dat ze jou heeft besodemieterd.
Het ontgaat me wel waarom je het gevoel hebt dat dit jouw schuld is. Hoe beredeneer je dat wat zij jou heeft aangedaan jouw schuld zou kunnen zijn? En zelfs als jou besodemieteren jouw eigen schuld zou zijn dan ga je iemand toch niet uit schuldgevoel zitten missen? Ik snap die hele beredenering niet.
Let it gooooooooooooooooooooooooooooo

Adem In, Adem Uit en bij elke uitademing... is ze verder weg
Ik gok, dat je er met vijf minuutjes vanaf bent
Wil je Veilig Thuis op je dak voor je 3 kinderen als je met deze vrouw zou blijven doorgaan?

Want dit zal wel niet het enige geschifte zijn wat ze uitsteekt.

Alleen al om je kinderen te beschermen: Zorg dat ze nooit meer in je buurt komt!
Wees maar blij dat het uit is hoor.
SHIFTY schreef:
11-11-2019 16:41
En zelfs als jou besodemieteren jouw eigen schuld zou zijn dan ga je iemand toch niet uit schuldgevoel zitten missen? Ik snap die hele beredenering niet.
Dit.

Gevalletje dramaqueen.
.
Jeetje, TO - wat naar dat je ex je zo heeft zitten manipuleren. Ik kan begrijpen dat je mist wat jullie ooit hadden, maar ik denk dat je uiteindelijk blij mag zijn dat je van haar verlost bent. Iemand die zo'n leugen fabriceert en jou daar (jarenlang zelfs!) mee probeert te bespelen, is geen fijne partner.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Doreia* schreef:
11-11-2019 16:06
Gelukkig is het je ex.
Deze dame heeft ze niet alle 24 in het kratje.
:HA:
Het is natuurlijk van de pot gerukt dat ze dit beweerd heeft en ik kan me goed voorstellen dat jullie geen relatie meer kunnen hebben nu. Maar ik kan me ook voorstellen dat je op een bepaalde manier medelijden met haar hebt. Als ze in beginsel geen slecht persoon is moet ze zich toch wel machteloos en wanhopig hebben gevoeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven