Hoe vind ik een vent!?

09-11-2019 23:49 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd naar de manier waarop jullie een man hebben ontmoet! Datingsites, kroeg etc......
Ik wil zelf genoeg geld verdienen om de booschappen te laten bezorgen
Murrmurr schreef:
12-11-2019 09:16
Goed streven.

Helaas is dat bij mij mislukt, dat gaat ook niet meer lukken.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
RikM schreef:
11-11-2019 19:14
Hoe versier je in godsnaam iemand in de supermarkt, dat heb ik nou nooit begrepen. Hoe gaat dat gesprek?
Ha, een goede vraag waar ik destijds ook een antwoord op zocht! Ik heb dat probleem buiten de supermarkt verplaatst en daar alleen gevraagd of ik haar een brief mocht geven..
the_Wicked_Witch schreef:
12-11-2019 06:42
Ook dat. Als ik zoon 1 bij me heb lijkt het van een afstand op een nieuwe verkering. Of dat ik een Dréetje (let op, dit wordt een nieuw woord ;)) doe.
:lol:
Solomio schreef:
12-11-2019 09:08
Ik ben er inmiddels achter dat ik zorgzaam gewoon onaantrekkelijk vind.
Bij mannen zowel als bij vrouwen.

Maar: bij vrouwen vind ik een leeg kinderzitje op de fiets een mooi bewijs dat ze ook dingen doen zonder hun kinderen (aantrekkelijk dus), terwijl ik bij mannen een leeg kinderzitje vooral een bewijs vind dat ze ook zorgzaam (onaantrekkelijk dus) zijn.
grappig , dat heb ik ook.
Murrmurr schreef:
12-11-2019 09:16
Gratis tegenwoordig
Solomio schreef:
12-11-2019 09:08
Ik ben er inmiddels achter dat ik zorgzaam gewoon onaantrekkelijk vind.
Bij mannen zowel als bij vrouwen.

Maar: bij vrouwen vind ik een leeg kinderzitje op de fiets een mooi bewijs dat ze ook dingen doen zonder hun kinderen (aantrekkelijk dus), terwijl ik bij mannen een leeg kinderzitje vooral een bewijs vind dat ze ook zorgzaam (onaantrekkelijk dus) zijn.
Een leeg kinderzitje hoeft niet te betekenen dat diegene kinderen heeft. Ik heb een kinderzitje achterop mijn fiets om diefstal tegen te gaan. Fietsen met kinderzitjes worden hier minder snel gestolen dan fietsen zonder kinderzitjes ;-D
PhiIae schreef:
12-11-2019 19:26
Een leeg kinderzitje hoeft niet te betekenen dat diegene kinderen heeft. Ik heb een kinderzitje achterop mijn fiets om diefstal tegen te gaan. Fietsen met kinderzitjes worden hier minder snel gestolen dan fietsen zonder kinderzitjes ;-D
Zorg dan maar dat niemand ooit het kinderzitje steelt om op haar eigen fiets te zetten :-D.
Miss-Pippilotta schreef:
10-11-2019 09:06
Ik vind het nog steeds afschuwelijk. Bij iedereen. Begrijp het ook echt niet.
Jak...
Eens. Kan er niks aan doen maar vind het ook vreselijk.

Verder heb ik eigenlijk weinig tips.. Heb zelf ook geen vent, al heel lang niet :A:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven