Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Hoort dit niet in een roddel en achterklap pijler ?
In elk geval niet in 'Relaties'.
the_Wicked_Witch schreef:
17-11-2019 11:49
Ik denk dat het veel vrouwen helemaal niet om de seks met jr gaat, maar om de manier waarop ze dit aanpakken. Dat mevrouw Noort daar weer een seksrelateerd issue van maakt ligt eerder aan haar mindset denk ik.
Ze hebben het alleen helemaal niet zo verkeerd aangepakt maar juist netjes. Ik vind Bridget helemaal niet meer leuk sinds ze bij TMF weg is. Heel onzeker en krengerig. Daardoor worden negatieve berichten nu ook omarmd door mensen.
Krulliebollie73 schreef:
11-11-2019 09:17
Misschien naïef maar ik vind het toch altijd schokkend als mensen zo ontzettend heftig reageren op een BN'er die in hun ogen iets fout heeft gedaan. Vaak reageren mensen alsof ze persoonlijk geraakt zijn door wat er is gebeurd. Doodgewone mensen met keurige gezinnetjes die vloeken, tieren en met ziektes gooien als bouwvakkers. Schamen die mensen zich niet? Stel nou dat je collega, je leidinggevende of je cliënt/klant ziet wat jij uitkraamt op social media? Ik vind het onvoorstelbaar...

Vergis je niet, er zijn hele segmenten van de arbeidsmarkt waar je collega, je leidinggevende en je klanten ook gewoon gezellig zulke dingen uitkramen en zich daar niet in het minst voor generen.
smulrol schreef:
17-11-2019 11:39
Als je het stuk van Saskia ordinair vind moet je ook eens wat aan je eigen taalgebruik doen, met je ‘paal’
Maar je hebt de kern van haar betoog gemist, het ging niet om sex maar om de dubbele standaard tov vrouwen. Waar jonge vrouwen die ver na 1950 geboren zijn ook aan meedoen
Ik word niet betaald om columns te schrijven.

En ik heb niet de kern gemist, ik zeg dat Saskia er ver naast zit met haar betoog. Het is bijna 2020 he, het kan niemand schelen dat vrouwen neuken (anders zouden we alleen maar homo's hebben en dat zou dan nog erger zijn volgens die verzonnen conservatieve club) maar dat Bridget al met dat joch in bed lag voor de relatie met die Monique uit was.

Dat je er dan zo'n ego stuk van maakt slaat nergens op. En elke vrouw had shit gekregen in deze situatie, ook een meid van 21. Dan hadden ze die gepakt op haar lelijke nepwimpers of stomme kleding of golddigger etc etc etc.
linnylow schreef:
10-11-2019 22:41
En ik vind ook erg opvallend dat als een oudere vrouw een jongere man heeft er zo gedaan wordt , terwijl mannen ook niet zo behandelt worden als ze voor een jonger iemand gaan vind ik dat vrouwen net zo goed dat recht hebben .
Nou, dat is niet helemaal waar. Ook als man kun je een hoop opmerkingen tegemoet zien met een 20 jaar jongere vriendin.
strikjemetstippels schreef:
17-11-2019 13:22
Ik word niet betaald om columns te schrijven.

En ik heb niet de kern gemist, ik zeg dat Saskia er ver naast zit met haar betoog. Het is bijna 2020 he, het kan niemand schelen dat vrouwen neuken (anders zouden we alleen maar homo's hebben en dat zou dan nog erger zijn volgens die verzonnen conservatieve club) maar dat Bridget al met dat joch in bed lag voor de relatie met die Monique uit was.

Dat je er dan zo'n ego stuk van maakt slaat nergens op. En elke vrouw had shit gekregen in deze situatie, ook een meid van 21. Dan hadden ze die gepakt op haar lelijke nepwimpers of stomme kleding of golddigger etc etc etc.
O ja? Hoe weet je dat Bridget al met dat joch in bed lag voor de relatie uit was? Was je erbij?
17-11-2019 13:22
[...] En elke vrouw had shit gekregen in deze situatie, ook een meid van 21. Dan hadden ze die gepakt op haar lelijke nepwimpers of stomme kleding of golddigger etc etc etc.
Grappig dat jij dit schrijft. De kern van het probleem is namelijk dat er naar de nieuwe vrouw wordt gewezen en niet naar de (overspelige of niet) man. Snap je?
:idee:
ikBedoelHetGoed schreef:
17-11-2019 18:48
Grappig dat jij dit schrijft. De kern van het probleem is namelijk dat er naar de nieuwe vrouw wordt gewezen en niet naar de (overspelige of niet) man. Snap je?

Die man kan daar natuurlijk ook helemaal niks aan doen. Die is compleet weerloos als er een lonkende, vrijgezelle dame interesse toont. Die vrouw zou beter moeten weten dan hem in de verleiding te brengen ;-D
Ja al die vrouwen zijn hoeren en zouden zich zedig moeten bedekken met een sluier.
Het is allemaal de schuld van de vrouw. Inclusief Saskia N.
Schaft direct een niqaab aan
appelientjex schreef:
17-11-2019 17:52
O ja? Hoe weet je dat Bridget al met dat joch in bed lag voor de relatie uit was? Was je erbij?
Dat werd gesuggereerd en stond vandaag nog ergens op het AD. Jezus man, doe niet zo aanvallend.
ikBedoelHetGoed schreef:
17-11-2019 18:48
Ik weet niet of dat joch ook haat reacties heeft ontvangen, maar ja, het gaat vaak wel zo dat er wordt gewezen naar de vrouw en dat vind ik ook onterecht. Maar dat gebeurt op Viva ook constant.

En ik denk ook dat die reacties naar Bridget van fans van Dré of hoe het dat ventje en Monique kwamen, dat speelt ook mee. Al vind ik ergens dat een vrouw van 45 wel beter moet weten dan een ventje van 25 die helemaal is uitgehoereerd door z;n moeder, maar toch, hij gaat vreemd en hij had een relatie met die Monique. Dus hij is zeker de schuldige partij.
17-11-2019 19:50
[...], maar ja, het gaat vaak wel zo dat er wordt gewezen naar de vrouw en dat vind ik ook onterecht. Maar dat gebeurt op Viva ook constant. [...]
Wat wil je daarmee zeggen? Los van het feit dat dit aantoonbaar niet waar is overigens, want alleen al op dit draadje klinkt veel tegengeluid. Maar niet van jou, gek genoeg. Het lijkt wel of jij je mening elke post wijzigt, zowel hier als op het abortus-draadje.

Ik zet je maar onder de negeer. Niks persoonlijks, maar al dat gedraai leidt mij nogal af.
De manier hoe mensen met z'n allen inhakken op beroemde mensen, vind ik illustratief voor de mensheid. Geef mij maar honden.
Waar maakt iedereen zich druk om?
Om het feit dat vreemden op bner's zitten te schelden?
Of om wat de bn'ers doen?

Dat gebeurt al jaren, zelfs als er niets aan de hand is, wordt er nog gezeikt, of gescholden, het slaat helemaal nergens op.
zelfs familieleden van bn'ers worden afgezeken, omdat er eentje meedoet aan bijv expeditie robinson, of een ander onschuldig programma,
en die heeft het dan niet goed aangepakt, of is gewoon zichzelf, wat blijkbaar niet goed valt, en dan wordt de moeder, of zus of wie dan ook al afgezeken, om wat die bn'er heeft gedaan.

Die shitstorm gaat vanzelf weer voorbij, en ieder die gaat zitten schelden op BNer's, hun familie, of wie dan ook, vind ik sowieso sneue figuren, je kent die mensen tenslotte niet eens persoonlijk dus laat het gaan.
*ik* schreef:
17-11-2019 20:32
Waar maakt iedereen zich druk om?
Om het feit dat vreemden op bner's zitten te schelden?
Of om wat de bn'ers doen?

[...], wat blijkbaar niet goed valt, en dan wordt de moeder, of zus of wie dan ook al afgezeken, om wat die bn'er heeft gedaan. [...]
Het gaat met name om het feit dat met name vrouwen als schuldige worden genoemd. Grappig hoe jij dat in jouw hypothetische voorbeeld ook doet!
ikBedoelHetGoed schreef:
17-11-2019 20:38
Het gaat met name om het feit dat met name vrouwen als schuldige worden genoemd. Grappig hoe jij dat in jouw hypothetische voorbeeld ook doet!
hoezo?
Die heb ik even gemist dan.
ikBedoelHetGoed schreef:
17-11-2019 20:38
Je bent wel echt aan het zoeken zeg..
...
*ik* schreef:
17-11-2019 20:40
hoezo?
Die heb ik even gemist dan.
En ik had het nog wel dikgedrukt gemaakt.
Anárion schreef:
17-11-2019 20:54
tja Ik zie het niet....
en zo bedoelde ik t ook niet, dus waar dit vandaan komt geen idee.
Anárion schreef:
17-11-2019 20:54
Geloof me, als je er een beetje op gaat letten dan zie je pas hoe (onbewust) seksistisch onze samenleving is. En vrouwen niet minder dan mannen. Helaas.
ikBedoelHetGoed schreef:
17-11-2019 20:56
En ik had het nog wel dikgedrukt gemaakt.
ozo.....
Ja, maar ik maak er dan toch niemand schuldig aan? juist die andere personen niet.
ik vindt het juist belachelijk dat mensen zelfs familieleden van bn'ers aanspreken op wat bn'ers doen.
zo bedoelde ik dat.
*ik* schreef:
17-11-2019 21:02
ozo.....
Ja, maar ik maak er dan toch niemand schuldig aan? juist die andere personen niet.
ik vindt het juist belachelijk dat mensen zelfs familieleden van bn'ers aanspreken op wat bn'ers doen.
zo bedoelde ik dat.
Dat klopt. Ik bedoelde je niet ergens van te beschuldigen. Excuus als het wel zo op je overkwam.

En eens dat het bizar is dat mensen zich zo uitleven op welke bn'er ook. Überhaupt. En al helemaal op de nieuwe vriendin van iemand.
IkBedoelHetGoed kan maar beter haar naam veranderen in IkSnapHetNiet of IkNegeer.

Zwak gedrag.
creativeguy schreef:
17-11-2019 12:30
Hoort dit niet in een roddel en achterklap pijler ?
In elk geval niet in 'Relaties'.
Dit
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven