Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Emma95 schreef:
19-11-2019 11:58
The House of Windsor is ook interessant om te kijken. The Crown in het echt, met authentieke beelden en documenten.
Yep ook gezien.
Alle reacties Link kopieren
Gister waren wij aan The Crown begonnen, mar het zal aan mijn stemmiing liggen, maar na 1 aflevering hebben we hem gestopt. Misschien later.
Ik zag de hele tijd de trailer van Designated survivor en daar zijn we mee begonnen. IK weet niet hoe lang hij er op staat, want ik ben altijd een laatbloeier wat Amerikaanse series betreft, maar wat een goeie serie. Ik was even bang dat het net zo'n serie over het witte huis was als die andere waar ik door mijn "alzheimer" nu effe niet op kom met Kevin Spacey (dat weet ik dan weer wel). Iedereen was daar zo gek op. IK kwam er niet door heen.
Ah House of cards... Ik ben weer wakker
Oh, ik bedenk net dat ik ook het laatste seizoen van Designated Survivor nog moet. Ik vond het op het eind wat langdradig worden, dus ik heb niet reikhalzend uitgekeken.
Sowieso lijkt dw hele verhaallijn uit seizoen 1 verdwenen en nooit echt afgerond. En toch kijk ik, want hersenloos vermaak 😝
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
MinkeDeWit schreef:
20-11-2019 08:15
Oh, ik bedenk net dat ik ook het laatste seizoen van Designated Survivor nog moet. Ik vond het op het eind wat langdradig worden, dus ik heb niet reikhalzend uitgekeken.
Ah, misschien gaan we dat ook krijgen, maar nu zitten we in een lekkere flow. Misschien scheelt het als je een serie in 1 keer kijkt. Vaak heb ik wanneer je moet wachten op een seizoen dat ik geen eens meer weet waar het over ging. En dan geen zin heb om er in te komen. Wanneer het te lang duurt.

Dat had ik heel erg met Hollands Hoop op de televisie. Ik wist geen eens waar het voorgaande seizoen mee was gestopt. En niet terug te kijken natuurlijk.
Account2 schreef:
20-11-2019 08:22
Ah, misschien gaan we dat ook krijgen, maar nu zitten we in een lekkere flow. Misschien scheelt het als je een serie in 1 keer kijkt. Vaak heb ik wanneer je moet wachten op een seizoen dat ik geen eens meer weet waar het over ging. En dan geen zin heb om er in te komen. Wanneer het te lang duurt.

Dat had ik heel erg met Hollands Hoop op de televisie. Ik wist geen eens waar het voorgaande seizoen mee was gestopt. En niet terug te kijken natuurlijk.

Tegen het eind van het eerste seizoen al raak je het beu. Geniet er nog van zolang het kan!
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Niq schreef:
16-11-2019 11:41
Kwebbeltjes!! Seizoen 2 van Avlu staat erop Maar ik kan me nu al niet meer herinneren hoe S1is geëindigd pfff.

Ik heb dat zo vaak dat ik het laatste stuk ben vergeten en zo moet ik dus ook heel vaak de laatste 20 minuten van een aflevering die ik de dag ervoor bekeek terugkijken.
Dus straks maar weer even een terugblik doen.

Moest even wat pagina's terugzoeken maar ik heb je gevonden :yes:
Ben jij er al aan begonnen? Ik moet nog 5 afleveringen kijken maar poe. Ik heb het niet snel maar ik zat net wel met een brok in m'n keel.
Of kwam je er niet meer lekker in?
Ik zit bij aflevering 13. Gelukkig nog een aantal te gaan.
Vind het echt en superserie ondanks dat ik hem af en toe wil doorspoelen tijdens een liedje. (dat is toch niet spoileren?)
Doe ik niet hoor, blijf dan gewoon kijken, want er zit genoeg actie in.
Azra vind ik ook een geweldig leuk mens.
Ze hebben goede actrices uitgekozen!
Oh ja die liedjes he, daar erger ik me ook aan.
Azra is echt top, leuk mens inderdaad.
FYI

Netflix heeft last van een wereldwijde storing
Hier geen last van gelukkig.
Doet het :)
Vis à Vis aan het kijken. De eerste twee seizoenen waren wel aardig, maar deel 3 en 4 vind ik eigenlijk gewoon absurd. Ik vind het heel erg tegenvallen.
Wie gaat A Knight Before Christmas ook kijken op Netflix?
Feelgood&zwijmel&Kerst
Odense2 schreef:
21-11-2019 21:28
Wie gaat A Knight Before Christmas ook kijken op Netflix?
Feelgood&zwijmel&Kerst
Als ik een keer niks anders heb te kijken vast wel :P
dolfje schreef:
21-11-2019 21:38
Als ik een keer niks anders heb te kijken vast wel :P
Ghe ja, tweede kerstdag ‘s middags brak op de bank in joggingbroek :proud:
Sudrì schreef:
21-11-2019 21:41
Ghe ja, tweede kerstdag ‘s middags brak op de bank in joggingbroek :proud:

Haha ik wou het net typen :rofl:
:lol:
Mandy81 schreef:
21-11-2019 21:25
Vis à Vis aan het kijken. De eerste twee seizoenen waren wel aardig, maar deel 3 en 4 vind ik eigenlijk gewoon absurd. Ik vind het heel erg tegenvallen.

Ik ook hoor! Eerste twee seizoenen waren fantastisch, laatste twee op z’n hoogst vermakelijk.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Voor het eerst ‘Ultimate Beastmaster’ gezien.
Ik verwachtte dat het gewichtheffen e.d zou zijn, met brede body builders.
Maar het is apenkooien voor gevorderden.
Deelnemers uit 9 landen leggen een hindernisbaan af.
Er doen ook (enkele) vrouwen aan mee.

De moeite waard om te kijken tijdens een huishoudelijke klus? Ja.

Iemand anders ook gekeken?
Account2 schreef:
Ik heb seizoen 1 van Hollandse Hoop gezien, waar kan ik seizoen 2 bekijken? Het liefst gratis.
Account2 schreef:

Zal ik via pb je geheugen opfrissen over het einde van seizoen 2?
Gisselle schreef:
22-11-2019 15:54
Ik heb seizoen 1 van Hollandse Hoop gezien, waar kan ik seizoen 2 bekijken? Het liefst gratis.
Helaas niet gratis maar wel op NPO plus. Maar dat kost toch nog geen 4 euro per maand?
Account2 schreef:
22-11-2019 19:53
Helaas niet gratis maar wel op NPO plus. Maar dat kost toch nog geen 4 euro per maand?
Komt er weer een seizoen 3 dan? Zal wel leuk zijn. Maar i.d.d ik weet ook niks meer van 2 Hahahahaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven