Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 20 november 2019 om 15:24
Allemaal oudere mensen. Die zijn in mijn beleving meestal niet de vriendelijkste.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 20 november 2019 om 15:26
Inderdaad ja. Maar ja ze hebben niet zoveel tijd meer he dus dan telt elke minuut
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 20 november 2019 om 15:32
Ik vroeg aan de assistente of ik t.z.t. ook in die rij moet en die zei dat ik vooral niet aan het begin van dat tijdvak moet komen. Ze prikken tussen 13.30 en 16 uur. De eerste stond al om 12 uur te wachten, zodat ie als eerste aan de beurt was.charlottew88 schreef: ↑20-11-2019 15:26Inderdaad ja. Maar ja ze hebben niet zoveel tijd meer he dus dan telt elke minuut![]()
Assistente zei: als je om 15.55 komt kun je zo doorlopen.
woensdag 20 november 2019 om 15:35
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je im- of exporteert.Betty_Slocombe schreef: ↑20-11-2019 15:27Ik heb vandaag al de hele dag gezocht, maar nog geen side hustle gevonden. Mijn neefjes zaten altijd in de import en export, dat schijnt goed te verdienen.
Ik denk dat je hieraan niet zoveel kunt verdienen.

Hiermee wel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 20 november 2019 om 15:36
Solomio schreef: ↑20-11-2019 15:32Ik vroeg aan de assistente of ik t.z.t. ook in die rij moet en die zei dat ik vooral niet aan het begin van dat tijdvak moet komen. Ze prikken tussen 13.30 en 16 uur. De eerste stond al om 12 uur te wachten, zodat ie als eerste aan de beurt was.![]()
Assistente zei: als je om 15.55 komt kun je zo doorlopen.
woensdag 20 november 2019 om 15:41
De BTW-actie van de Mediamarkt is er niks bij.
woensdag 20 november 2019 om 15:43
Hahaha! Ik had dat laatst met een oude meneer op een rotonde. Die ging helemaal flippen toen ik keurig netjes invoegde tussen de stilstaande auto voor hem en hem. Over de middenberm heen rijden, de weg blokkeren zodat ik niet verder kon rijden, Dan spoor je niet hoor
woensdag 20 november 2019 om 15:47
Ik was een paar weken geleden expres thuis gaan werken omdat DPD iets zou bezorgen. Niks gehoord. Helemaal aan het eind van het tijdvak kijk ik nog eens op hun site, springt de status van mijn bestelling terwijl ik zit te kijken van ‘bezorger onderweg’ naar ‘afgeleverd’. Hadden ze het pakket tegen de gevel geplaatst en waren zonder aan te bellen weer weggegaan. Wáárom?doornroosje9 schreef: ↑20-11-2019 14:47Yep, ook ervaring mee. Zowel DHL als DPD doen dat. Na verschillende klachten aan het adres van DPD bellen ze nu netjes aan.
Ze komen ook gewoon niet langs hoor. Ik heb die live tracking eens gevolgd en echt gekeken uit het raam toen ik de volgende was. Geen busje te zien.
woensdag 20 november 2019 om 15:58
Dat is sneller waarschijnlijk. Hoeven ze niet te wachten.Griebus67 schreef: ↑20-11-2019 15:47Ik was een paar weken geleden expres thuis gaan werken omdat DPD iets zou bezorgen. Niks gehoord. Helemaal aan het eind van het tijdvak kijk ik nog eens op hun site, springt de status van mijn bestelling terwijl ik zit te kijken van ‘bezorger onderweg’ naar ‘afgeleverd’. Hadden ze het pakket tegen de gevel geplaatst en waren zonder aan te bellen weer weggegaan. Wáárom?
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 20 november 2019 om 16:22
charlottew88 schreef: ↑20-11-2019 13:40Wat eten jullie vanavond? Ik weet niet wat ik straks ga eten. Misschien doe ik hier inspiratie op.
Lasagne. Vega voor mij en met gehakt voor man.
woensdag 20 november 2019 om 16:24
doornroosje9 schreef: ↑20-11-2019 13:59Pasta Carbonara. Voor de eerste keer vega spekjes gebruikt (gerecht al gemaakt, want dan trekken de smaken goed in de pasta) en damn, die dingen zijn lekker. Zal vast aan de kruiding liggen, maar dat had ik niet verwacht.
Oh dat klinkt goed. Heb je recept en welk merk nietspekjes?
woensdag 20 november 2019 om 16:26
charlottew88 schreef: ↑20-11-2019 15:26Inderdaad ja. Maar ja ze hebben niet zoveel tijd meer he dus dan telt elke minuut![]()
woensdag 20 november 2019 om 16:30
Sudrì schreef: ↑20-11-2019 15:43Hahaha! Ik had dat laatst met een oude meneer op een rotonde. Die ging helemaal flippen toen ik keurig netjes invoegde tussen de stilstaande auto voor hem en hem. Over de middenberm heen rijden, de weg blokkeren zodat ik niet verder kon rijden, Dan spoor je niet hoor![]()
Een bejaarde tjiftjaf
woensdag 20 november 2019 om 16:36
Voor 2 personen:
200 gr pasta koken.
In een kom 2 eieren en 100 gr Parmezaanse kaas mengen, dat over de warme pasta gooien (dan garen de eieren).
Ik doe er ook nog twee potjes (250gr) Griekse yoghurt bij (of 250ml room, maar dat heb ik niet zo graag)
Die spekjes krokant bakken in olijfolie en erbij doen (ik had twee pakken voor 2 personen). Goed kruiden natuurlijk.
Heel snel en simpel.
O, de nietspekjes waren van de Jumbo
https://www.jumbo.com/jumbo-veggie-chef ... 307431STK/
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 20 november 2019 om 16:42
Ik vind knakworsten alleen lekker als ze knakken. Dus niet van die vieze dingen uit blik
woensdag 20 november 2019 om 16:46
Kleding en schoenen. Maar koop ook gewoon nog steeds in kleding- en schoenenwinkels.
woensdag 20 november 2019 om 16:47
Ik laat heel veel bezorgen maar heb gelukkig nog nooit problemen met "mijn" DHL bezorger of "mijn" Post nl bezorger. Ze kennen mij zelfs bij naam
Ik steun ook de lokale ondernemers maar dat is meer de bakker, de slager, de slijter, de bloemist, groenteboer en mijn favoriete sushibar(die mij ook bij naam kennen)