Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 11 april 2009 om 02:00
zaterdag 11 april 2009 om 09:21
Goedemorgens!
Het was weer een dolle boel hier gister; dronken praten over vibo's.... haha.
Vleer: leef je nog ?
De mijne staat ook in de top 10 (jeuij, ik hoor er nog bij)
Reiz: veel plezier mer je tractor >> leuk hoor, tuffend door nederland op een tractor! Gaat de auto dan op een aanhanger erachter?
Xen: heet dat van je vriend niet colitis ulcerosa? Indd vreemd hoe zo'n hypochonder zo om kan slana. Hoop dat hij een beetje tot zichzelf kan komen.
WM: met wie ga je vnvd een drankje drinken?
Appel: hoe is het met je voornemen om de knipogen vnvd? Vind mijn voornemen (wat ik al een jaar heb) om leuke mannen langer dan gewoonlijk aan te kijken al doodeng. Heb zo'n voorgevoel dat als ik ga knipogen ze denken dat er serieus iets mis met is
Gister vergadering, repetitie en drankje erna was leuk!
Vnvd weer op stap! Heb er echt zin. Zo'n weekend geen sociale contacten is echt dodelijk voor me.
Het was weer een dolle boel hier gister; dronken praten over vibo's.... haha.
Vleer: leef je nog ?
De mijne staat ook in de top 10 (jeuij, ik hoor er nog bij)
Reiz: veel plezier mer je tractor >> leuk hoor, tuffend door nederland op een tractor! Gaat de auto dan op een aanhanger erachter?
Xen: heet dat van je vriend niet colitis ulcerosa? Indd vreemd hoe zo'n hypochonder zo om kan slana. Hoop dat hij een beetje tot zichzelf kan komen.
WM: met wie ga je vnvd een drankje drinken?
Appel: hoe is het met je voornemen om de knipogen vnvd? Vind mijn voornemen (wat ik al een jaar heb) om leuke mannen langer dan gewoonlijk aan te kijken al doodeng. Heb zo'n voorgevoel dat als ik ga knipogen ze denken dat er serieus iets mis met is
Gister vergadering, repetitie en drankje erna was leuk!
Vnvd weer op stap! Heb er echt zin. Zo'n weekend geen sociale contacten is echt dodelijk voor me.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 11 april 2009 om 10:19
zaterdag 11 april 2009 om 10:38
Goedemorgen!!
Je Balkonia ziet er leuk uit Vleer!!
Ing...gezellige avond gehad dus en weer een gezellige avond voor de boeg! Druk bezet!
Ik heb echt heerlijk geslapen.....lekker ontbijtje al op.
Ga straks even naar de sportschool en hopelijk nog even van de zon genieten!!! Moet eigenlijk ook nog opruimen in casa Winkelmandje!
Ing...ik ga drankje doen met een leuk uitziend en gezellig mannelijk persoon! Ontmoet via internet! Dus best spannend om elkaar voor het eerst in het echt te zien!
Je Balkonia ziet er leuk uit Vleer!!
Ing...gezellige avond gehad dus en weer een gezellige avond voor de boeg! Druk bezet!
Ik heb echt heerlijk geslapen.....lekker ontbijtje al op.
Ga straks even naar de sportschool en hopelijk nog even van de zon genieten!!! Moet eigenlijk ook nog opruimen in casa Winkelmandje!
Ing...ik ga drankje doen met een leuk uitziend en gezellig mannelijk persoon! Ontmoet via internet! Dus best spannend om elkaar voor het eerst in het echt te zien!
zaterdag 11 april 2009 om 11:11
Goeiemorgen!
@Wm: Sport ze en veel plezier vanavond!
@Ingel; Je bent alweer lekker druk! Veel plezier met de rest van je plannen!
@Vleer: Toch maar gaan slapen?
En wat ziet je balkon er leuk uit! Ik heb ook een kruidentuintje (rozemarijn, peterselie, bieslook en basilicum)..straks wil ik nog veeeel meer..maar dan moet ik er zeker van zijn dat het niet meer gaat vriezen..
@PV: Sport ze!
Ik was om 8u alweer wakker..maar ben toch weer in slaap gevallen..gelukkig!
Hier is er geen zon te zien..balen zeg! Volgens mij gaat het nog regenen ook..
Ik ga zo eerst even aan de huishoudelijke taken en vanavond heb ik wat afgesproken met een vriendin...Nog even overleggen wat we gaan doen.
En nu ga ik eerst eens even wat frambozen, aardbeien en sinaasappelsap in de blender gooien!
@Wm: Sport ze en veel plezier vanavond!
@Ingel; Je bent alweer lekker druk! Veel plezier met de rest van je plannen!
@Vleer: Toch maar gaan slapen?
En wat ziet je balkon er leuk uit! Ik heb ook een kruidentuintje (rozemarijn, peterselie, bieslook en basilicum)..straks wil ik nog veeeel meer..maar dan moet ik er zeker van zijn dat het niet meer gaat vriezen..
@PV: Sport ze!
Ik was om 8u alweer wakker..maar ben toch weer in slaap gevallen..gelukkig!
Hier is er geen zon te zien..balen zeg! Volgens mij gaat het nog regenen ook..
Ik ga zo eerst even aan de huishoudelijke taken en vanavond heb ik wat afgesproken met een vriendin...Nog even overleggen wat we gaan doen.
En nu ga ik eerst eens even wat frambozen, aardbeien en sinaasappelsap in de blender gooien!