Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Huh? Jij was toch degene waarvan iemand dacht dat je de oma van je kind was? Of ben ik nou in de war?
quote:kjong schreef op 10 april 2009 @ 22:02:

Deel 1 in nak.

Ben zelf wel reeds in deel 34 ofzo.

Toet, dat was een mooi gedicht.

Mooi weer?

Waar? ~zucht, weer niks van meegemaakt~

Het valt jullie hopelijk zelf toch ook wel op dat er belachelijk veel over het weer wordt geluld hiero. Het lijkt wel een bushalte naast een bejaardetehuis.

Kunnen we het niet gewoon weer eens over iets wezelijks hebben? Levensvragen stellen als: Zou jij een piercing in je klit willen? Ben je weleens eenzaam met z'n twee? Of, op welke muziek zou je graag iemand op z'n bek slaan? OVer wie droom je en waarom?

Zou jij een piercing in je klit willen? Ja, maar alleen als ik de garantie kan krijgen dat klit nog hetzelfde werkt/ voelt/ orgasmet.

Ben je weleens eenzaam met z'n twee? Ja

Of, op welke muziek zou je graag iemand op z'n bek slaan? Op Heel Veel Muziek.

OVer wie droom je en waarom? Hmm... momenteel alleen over mensen op werk, omdat ik me daar te druk over maak.

Weer was zeker heerlijk! We hebben kilometers gefietst vandaag, zijn beland in enorme speeltuin paar dorpjes verderop (mega-ontdekking, gaan we vaker heen!) en hebben gepicknicked en nog meer gefietst. Heerlijk! Nu druk aan het tiepen voor Bloes en straks nog ff lekker de kroeg in!

Madootje, goed dat het rond is.

Bam, kut van bek!! (Enneh... had je uitslag scan vandaag???) sterkte!

Ik heb van de week vrij impulsief een sollicitatiebrief geschreven (kwam leuke vacature tegen) echt zo van 's avonds na twaalven mailtje gestuurd, en nu moet ik donderdag op gesprek komen..

Morgen gaan we naar mijn opa en naar mijn andere oma én naar de graven van mijn (andere) opa en oma. De meisjes willen graag bloemetjes brengen omdat ze niet bij de begrafenis zijn geweest. (Zo fijn dat we weer een auto hebben en zoveel dingen in 1 dag kunnen proppen.)
~is blij dat Bambo heelhuids, op wat krassen op zijn rug na, is gearriveerd bij zijn echtgenote~

Ooooh, Dát oma-incident, en niet mijn demente grootmoeder incident.

Met haar zit ik vandaag in mijn hoofd. Want verjaardag. Dus verwarring alom bij jouw opmerking.

Maar dan nog snap ik je stukje niet helemaal. Ben je een alinea vergeten te plakken?
Wieckse Rosé is cassis voor grote mensen.

~burp~

Een auto is fantastisch Pimp.

Een auto met een rijbewijs nog beter
De arts van Bam werkt -schijnbaar- niet op Goede Vrijdag.

~geeft zichzelf met de lineaal op de vingers voor voor de beurt spreken~

Auw!

Lekker. Nog een keer.

~bukt~
quote:kjong schreef op 10 april 2009 @ 22:56:

Maar dan nog snap ik je stukje niet helemaal. Ben je een alinea vergeten te plakken?

Nou, we snappen elkaar vandaag niet geloof ik. *En ik wil ook al geen piercing in mijn klit.

Zien jullie de twee plaatjes bij mijn tekst niet? En dan vooral het tweede plaatje met de tekst die eindigt dat ik een oma ben?

Bedtijd denk ik.

Hoe dan ook, gefeliciteerd met verjaardag van je oma Kjong. Vind de verhalen over haar altijd erg heftig lezen. voor jou en alles wat je met/voor haar doet.

*Ik geloof dat je juist met z'n tweeën soms nog eenzamer kunt zijn dan in je eentje.

* En omdat ik verder niemand op zijn of haar bek wil slaan ga ik nu maar slapen. Kijken over wie ik dan droom en waarom.
Nee ik zie geen plaatjes. En ik heb niet eens een scriptfout dit keer ( = bug op Viva).

Jammer.
Liever geen piercings en al helemaal niet in m'n clit, danku. Brrr.. daar blijft iedereeen zoveel mogelijk af hoor, een enkeling daargelaten.

Ik heb de laatste tijd té bizarre dromen, zelfs te bizar om hier 'anoniem' op een forum te plempen Ook werkgerelateerd.. en ik ga Pimpel vragen m'n volgende sollicitatiebrief te schrijven, geloof ik. Tof zeg!

Ik geloof ook niet dat ik, met of zonder muziek, iemand op z'n bek zou willen timmeren.. gruwel, wat ben ik braaf.. maarja.. ik ben dan wel geen oma, heb wel de omaleeftijd HA..

(toch een raar idee, dat dat echt gekund zou hebben.. )

Heb gisteren ook te snel teveel bier gedronken.. voor het eerst in m'n leven een tripel, wat wel verwonderlijk is, want ik heb nogal wat biersoorten en smaken gehad. Gevolg: een zéér boze dochter, omdat gourmetten er niet meer inzat (ze heeft zelfs het gourmetstel van een hoge kast gehaald en klaargezet) en nu wéér hoofdpijn, die ik gisteren met veel (pijn en) moeite weggekregen had. Op zelfde plek ook nog.

en tiepen lukt ook al niet meer.

Afijn

kort samengevat

Later is nu
Plaatjes van Toet zag ik trouwens ook niet, dus ik snapte de clou ook al niet. Wel jammer.
Later is nu
hier ook een onbegrijopelijk gezicht bij toets tekst. Maar iki begrijp dat men dacht dat jij de oma van de kinderen bent? Ach , amre jij, dat is geen leuk verjaardagskadootje!

Piercing in mijn klit?? (haartje omhoog), no way! Ik ben helemala niet erg piercing minded, maar zeker niet in mijn klit.

Ik ben niet zo op de bek slaanderig en kan ook geen muziek oproepen waarmee ik die behoefte ineens wel zou voelen.

Eenzaam met zijn twee.....soms, maar is dat eenzaamheid of verveleing?

Dromen....ai vannacht een hele geile. Met een vaag bekend iemand (bekend gezicht) maar kan het niet plaatsen. Weet nog wel dat het onwijs lekker was .

Waaruit mijn vraag ontstaat: komen jullie wel eens klaar in je slaap?

Ga nu eerst eens GG en KK goedemorgen wensene n wat drinken, want nadorst heb ik wel een beetje.
http://toetje.punt.nl/?id=425854&r=1&tbl_archief=&

even [img]HIER[/img] klikken dan, en hopelijk zien jullie dan de plaatjes wel. Anders is het inderdaad een onduidelijk verhaal ja!

Ik heb geloof ik bijna nooit geile dromen.
quote:bentetje73 schreef op 11 april 2009 @ 10:26:

Piercing in mijn klit?? (haartje omhoog), .Moest erg lachen om de klitpiercing in combi met haartje omhoog.
Kjong, kun je dit weekend nog een beetje bijkomen van de werkweek?

*gaat compu weer verlaten en wat met d'r arm heen en weer draaien*
Hahaha Toet, wat schandalig.

Dat is en nadeel van gecyclen op een school -daarom geef ik ook nooit pleerollen- een foutje zit er zo in geslopen.

~zo met dit Jantje van Leien kom ik er wel~

Vannacht weer om 2u naar bed.

De nachten daarvoor had ik slaap tussen de 3 en de 41/2 uur in, resp door INDsite afstruinen (wanneer anders) en schrale zere doosje van Chip, wat bij elk druppeltje plas bijt als zoutzuur.

Maar.

Ik heb vandaag wel tot 10u uitgeslapen!

Zo (paasgeel)vrolijk word ik daarvan. We hebben dan ook maar gelijk een dozijntje gekookte eitjes zitten verven, zodat maandag (dan hebben we hier paasonbijt) ik de eieren verstoppen kan.

Ik heb éindelijk een kind die dat geweldig vindt, en door haar enthousiasme vind Kjongen het ook gezellig om aan tafel te zitten met ons, en verft voor het eerst van zijn leven dan ook zelf. Heel snel en makkelijk (rode streep boven, blauw onder, kijk mam een vlag-ei, klaar. Minimalistje,), maar hij doet het toch maar.

Nu is Kjongen naar de devadervan,

heb ik Chip in bed gelegd,

en zit er een braadkip in de oven.

Straks gaat ze voor het eerst in haar leven op de fiets. De buggy is nl gejat op de creche, en de fiets is klaar.

Zij zal het vast geweldig vinden, en ik heb na 2 jaar heus binnen 3 min zadelpijn.

Dat wordt ruzie,
Ja heur, de Koningin komt ook wel eens in haar slaap. Maar dat is nooit zo hevig. Eerder kort en bondig.
gossie wat lekker, alweer zo`n fijne zonnige dag!

De eerste taart is gebakken, hapjes gemaakt en de rest doe ik morgenochtend na het paasontbijt,. Morgen vieren we de verjaardag van KK namelijk.

Net heerlijk nog een uurtje in de zon met ene boek (holladiejee wat fijn die zelfstandige kinderen) en nu is de zon weg....
trouwens......ik heb Dries in huis (althans, zijn film), tis maar goed dattie gesealed zit, want ik ben behoorlijk neiuwsgierig!)
We waren bij Bever Sport vanmiddag (alsof Bevers zo sportief zijn, maar goed). Daar stonden allemaal tenten buiten. Ik kreeg spontaan zin in kamperen!

Maar we kwamen voor Teva's voor Meis en BJ. Ze waren in de aanbieding, dus goed moment. Kinderen zijn weer gesandaald voor de zomer. Ik keer om me heen en herinnerde me "vroeger"; toen Lief en ik daar kwamen om onze reisuitrusting compleet te maken. Omdat we een half jaar door Indonesië gingen trekken, of twee maanden door Zimbabwe gingen liften. Leek opeens een vorig leven......

Hoe weet je nou of je komt in je slaap? En ik willut ook!

Stom zeg Kjong, dat de buggy is gejat bij de creche. Tsss.

Ha, ik heb gedicht voor de Viva en sta bij de dagfavorieten!
*gaat eens checken of er wel een dvdspelurt in slemphuisje zit*
Kan het niet ontdekken of dat aanwezig is....
dat meen je toch niet??? Wel zinnig om zeker te weten, anders kan iemand er msischien een meenemen?

Tsja hoe weet je of je klaarkomt? In je droom kom je klaar en ik wordt dan vaak halfwakker (hoewel vaak, zo vaak gebeurt het niet) en dan gloeit het nog na zeg maar. errug fijn !
Ik kom niet klaar in m'n dromen. En dat kan heel frustrerend zijn, want ik zit er soms wél tegenaan.. en dan word ik wakker

(gelukkig mankeert er niets aan m'n handjes )

Ik ben hartstikke druk bezig geweest in de tuin met heul veul snoeien en nog wat boompjes verplaatsen en ik ben *trots* op mij

Heb waarschijnlijk teveel gedaan, maar ik zit morgen de hele dag met m'n luie gat in sauna en dergelijke, dus dan komt het wel weer bij.

Vanavond wél gegourmet. LD kwam me om kwart voor 6 uit bad trommelen, want anders werd het wéér laat en ging het vast wéér neit door..

Eenzaam met z'n tweetjes.. ja, ik ken het wel, maar voel me nooit zo snel eenzaam.

En.. als het dan echt niet gaat regenen (we hebben wel een enorme bui gehad, vandaag, maar die was net zo snel weg als dattie kwam) moet ik wel boompjes water gaan geven.

dus..

Toedels
Later is nu
Trost op je Dream.

Ik ga morgen aan de bak. De plantenbak.

Vandaag niet gaan fietsen. Eer Principessa wakker werd was de zon weg. Toen maar naar het tuincentrum gereden en perkgoed gekocht.

Ergens voel ik me altijd genaaid bij de kassa.

Niet zo zeer omdat het duur is, met 5 halen 3 betalen kom je een heel end, maar meer omdat als er geen sticker op de pot zit er maar wat aangeklooid wordt. Eerder al 3 keer gebeurd dat ik bij de klantenservice moest leuren.

Van 1 ding wist ik zeker dat het 6.99 was. Maar de mevrouw aan de andere kassa adviseerde mijn kassameisje 7.99. Dat soort. Volgende keer hou ik de uitgave bij op mijn mobiel.

Nu geen tijd terug te gaan, want voorbij sluitingstijd.

Heb zelfs een plant weggezet, omat deze zo'n 25euro was, volgens een checktelefoontje. En ik kan me echt niet voorstellen dat ik iets uit de schappen trek van 25 euro zonder te weten dat het dat kost.

Hopelijk is het lekker weer met Kjongen zijn verjaardag (post-slemp) en ziet de tuin er dan niet zo smoezelig meer uit.

Ik ga mijn warme nestje maar eens in.

Plantjes maken een mensch blijd!

Dream, jammer van sollicitatie.

Toet, nog gefeliciteerd met verjaardag.

Hier alles wel. Druk doende met de kinders en leuke dingen

Word blij van het mooie weer! Kind in buik doet het ook goed.

Dikke kus voor Bam en haar zere bekkie

Later meer, ga nu naar bed!
Het is Pasen. Om half-fucking-zeven word ik wakker om vervolgens direct hartkloppingen te krijgen van werkvraag: heeft baas wel of niet de correcties op een aantal teksten op zijn bureau gevonden. In mijn mail het antwoord op die vraag: nope. En dus zat ik om zeven uur - niet liegen Meave, half acht - op eerste paasdag al met baas te mailen. Die ongetwijfeld nog slaapt trouwens. De kindjes zijn er niet en Mieflief slaapt ook nog. Ik lag laat in bed gister ook.

Nu maar hopen dat opgemaakte versie nog aangepast kan worden... en dat baas niet woest is. Gelukkig ben ik morgen nog vrij. :-S

Vrolijk Pasen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven