Hond geeft vaak s avonds over
donderdag 21 november 2019 om 22:59
Hoi,
Herkent iemand dit?
Mijn hondje geeft vaak s avonds over. Vaak als ik hem even optilt dan braakt hij. Maar net ook in de keuken nadat ik hem eventjes geknuffeld had.
Verder is ie gewoon gezond en 5 seconden na het overgeven doet hij weer vrolijk.
Ik moet binnenkort zowiezo met hem naar de dierenarts voor zijn inentingen, maar tot die tijd ben ik wel benieuwd of iemand dit herkend?
Herkent iemand dit?
Mijn hondje geeft vaak s avonds over. Vaak als ik hem even optilt dan braakt hij. Maar net ook in de keuken nadat ik hem eventjes geknuffeld had.
Verder is ie gewoon gezond en 5 seconden na het overgeven doet hij weer vrolijk.
Ik moet binnenkort zowiezo met hem naar de dierenarts voor zijn inentingen, maar tot die tijd ben ik wel benieuwd of iemand dit herkend?
#doeslief
zaterdag 23 november 2019 om 20:30
Net tijdens het uitlaten weer gekotst. Gelukkig buiten deze x. Maar nu is het wel genoeg. 3x gekotst nu deze week s avonds. Verder lijkt ie zelf nergens last van de hebben. Het komt er ook zo zonder kokhalzen eruit.
Maandagavond maar naar de dierenarts. Gelijk dan maar ook voor zn inentingen.
Maandagavond maar naar de dierenarts. Gelijk dan maar ook voor zn inentingen.
#doeslief
dinsdag 26 november 2019 om 15:21
Bedankt, ik volg alleen eerst DA dr advies.Oh-happy-day schreef: ↑23-11-2019 20:53Als je wilt mag je me een prive bericht sturen. IK heb met mijn vorige hondje heel veel baat gehad bij een homeopatische geneeskundige.
#doeslief
dinsdag 26 november 2019 om 15:24
Gisteren geweest, wat het precies is wist ze ook niet zeker. Maar hij had nog wat koorts, dus daarvoor een prikje gekregen. En pilletjes voor zn maag, tegen maagzuur en een maagbeschermer.
En wat later op de avond ook nog wat te eten geven.
Ik hoop dat het helpt, anders is de volgende stap een foto.
Verder lijkt ie gelukkig best oké. Even een weekje aankijken. Ik moet zowiezo nog terug voor zn inentingen, die hebben we uitgesteld.
#doeslief
donderdag 5 december 2019 om 06:58
donderdag 5 december 2019 om 11:39
Ik geef hem ook s ochtends en s avonds, maar het is een beetje een moeilijke eter. Altijd al geweest. Gisteren ging hij pas in de nacht zijn brokjes opeten, ik dénk tussen 12 en 1 uur, om half 7 zat er dus ook brokjes in zijn kots.FarFarAway schreef: ↑05-12-2019 09:12Is het niet door een lege maag? Mijn hond kotste ook soms daardoor, ik geef hem nu ‘s morgens en ‘s avonds eten en het probleem is helemaal van de baan.
Vooral kleinere rassen zijn hier gevoeliger aan.
Misschien ander voer proberen? Hij krijgt nu farmfood, geperste brokken.
Ik heb nog maagbeschermers over, dus die geef ik hem nog maar even tot ik zaterdag naar de dierenarts kan.
#doeslief
donderdag 5 december 2019 om 18:44
Loesiepoesie schreef: ↑05-12-2019 11:39Ik geef hem ook s ochtends en s avonds, maar het is een beetje een moeilijke eter. Altijd al geweest. Gisteren ging hij pas in de nacht zijn brokjes opeten, ik dénk tussen 12 en 1 uur, om half 7 zat er dus ook brokjes in zijn kots.
Misschien ander voer proberen? Hij krijgt nu farmfood, geperste brokken.
Ik heb nog maagbeschermers over, dus die geef ik hem nog maar even tot ik zaterdag naar de dierenarts kan.
Is er al naar zijn hart geluisterd? Hartfalen kan vochtophoping geven dat ze dan weer uitkotsen.