Mode & Beauty alle pijlers

Black Friday 2019

12-11-2019 22:11 33 berichten
Het is weer bijna zover: Black Friday. Ook in Nederland wordt het de laatste jaren steeds bekender. De dag na Thanksgiving is in Amerika een bekend fenomeen, ook in Nederland wordt het steeds groter. Tijdens Black Friday geven veel (online) winkels kortingen en is het vaak ook een startsignaal voor de uitverkoop.

Welke artikelen heb jij op het oog om te kopen tijdens Black Friday?

Black Friday fan?

Totaal aantal stemmen: 48

JA! (46%)
Mij niet gezien! (54%)
Alle reacties Link kopieren
Ons espressoapparaat begaf het een maand of 3 geleden. Een nieuwe kost behoorlijk veel dus besloten onze ogen open te houden ivm aanbiedingen.
Nu gekocht met een aanbieding, deze winkel begon afgelopen zaterdag al met een black friday week :bonk: .
Scheelt toch weer een procent of 15.
Als het niet in de aanbieding was geweest nu , dan had ik sowieso met kerst een nieuwe gekocht.
Op díé fiets!
Ik laat me nooit verleiden... maar ik had geld gekregen voor mijn verjaardag. Bij Bol vond ik mijn favoriete parfum, met Black Friday korting, van ongeveer 80-90 euro (prijs verschilt normaal ook iets bij verschillende aanbieders) nu voor nog geen 30 euro.
Dat is dus écht fijne korting en ik ben er blij mee.
Ik heb niet gestemd, want mijn uitkomst is dat ik in aanloop naar Black Friday al wel van enkele kortingen gebruik heb gemaakt en zo wat aankopen gedaan heb, maar weer bij zinnen ben gekomen en Black Friday zelf ga overslaan.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Black friday is bij een heleboel winkels onzin.
Laatst schoenen gekocht, nu zag ik de schoenen voor een hogere prijs en met de black friday korting worden de schoenen net zo duur als dat ik ze had gekocht.
Nepperij dus.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Ik wil een dyson :cheer:
de V11 is nu al van 649 naar 499 gegaan, maar ik hoop op nog een kortingsactie as vrijdag
Ik heb een paar schoenen op het oog. Normaal kosten die 100 euro, nu voor zo’n 40 euro.
Toevallig ben ik ook al heel lang op zoek naar die schoenen maar echt overal uitverkocht, dus ben erg blij als ik ze dan vrijdag kan kopen.
Verder wil ik nog wat haarproducten kopen van boucleme mits de aanbieding goed is.
Ik heb een reburfished MacBook Pro op het oog en deze is aanzienlijk goedkoper dan wat ik een aantal maanden geleden voorbij heb zien komen aan MacBooks

Deze staat nu op mijn lijstje voor 399 euro. Met 12 maanden garantie.

Nu nog kijken of de Lego met een aanbieding komt.
Nou... waar ik voorgaande jaren nul interesse had heb ik vandaag mijn lijstje weten af te werken na grondig onderzoek op winkels etc

Aankopen:
-trui
-jas
-hoofdtelefoon
- Chromebook

Alles bij elkaar meer dan 200 euro bespaard. En online besteld (ik haat drukke winkels) dus nu afwachten tot het binnen is 😄

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven