VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Even nagelezen of ik Knorrie Schorrie genoemd had, maar dat is niet zo dus de uitleg van Lien klopt Pebbles .

Zo, ik heb de paastafel al gedekt. Als je de beschilderde eieren weg zou halen zou het net zo goed een kersttafel kunnen zijn trouwens :-). En de half ontmantelde chocolade paashaas staat er ook leuk bij. Ik vraag me af of hij de ochtend gaat halen, hij heeft al geen hoed, geen oren, geen armen en geen stropdas meer .

Vrolijk, ik heb geen idee hoe ik dat met de bv doe. Ik houd niet zo van alcohol namelijk, dus ik ben daar vooraf nog niet zo mee bezig. Zie wel hoe het die avond loopt.

Ik heb een vakantiegevoel. Hele middag buiten geweest en ook buiten gegeten met Schorrie en Knorrie. We aten soep met stokbrood met kaas en tomaat, terwijl we in de lucht van de bbq-ende buren zaten. Net als op de camping .

Voel ook de zon in mijn gezicht.

Koninginnedag. Heb met mijn schoonzusje bedacht dat we op de vrijmarkt gaan staan met de te kleine kinderkleren. Geen idee of we het echt gaan doen, hangt ook een beetje van het weer af. En wat ga jij doen Vrolijk?
Morrie, ik heb het boek uit! Het komt jouw kant op na de paasdagen ok? Ik vond het echt een leuk boek.

Ik denk dat ik naar Voorburg ga waar het vrij klein en compact is voor de kinderen om er een uurtje te lopen. Ik geef ze allebei een portemonneetje mee met een paar euro en dat kunnen ze dan uitgeven. De dag erop gaan we een weekje op vakantie dus ik wil het niet al te druk maken.

O ja, Loeder heeft mijn loopbaanpad uitgestippeld. Ze wil graag dat ik ga werken bij de .....rapapapapa.....C1000! Vriendinnetjes moeder doet het ook en ze hebben daar allelei Bibaboerderij dingen en acties en die krijgt het vriendinnetje allemaal.

Ik heb al voorzichtig gezegd dat ik niet weet of ik dat zou willen doen.

Mormel vervolgens:

'mama, dinosaurussen zijn uitgestormd. Ze zijn allemaal dood door de storm'
Ja leuk Vrolijk, ben enorm benieuwd! Ik zal braaf een buzzrapportje voor je maken . Heb je nog meer mensen die hem van je lezen? Dan kan ik hem evt. gelijk doorsturen als ik hem uit heb.

Hahaha, die Mormel. Schorrie heeft het ook vaak over dinosaurussen die uitgestorven zijn. Laatst vroeg hij: En waar storven die dino's dan allemaal door? Blijkbaar toch een moeilijk woord, uitgestorven .

Ik zou die Bibaboerderijdingen dan maar gewoon kopen voor Loeder, dan hoef je niet bij de C1000 te werken . Ik heb nog wel een roze lunchtrommel van Bibaboerderij voor dr. Schorrie wil die niet mee naar school, uiteraard, die wil alleen de blauwe.
O ja, ik zag net een foto van Patrick Swayze op de site van de Telegraaf. Echt shocking. De held van Dirty Dancing is er echt niet meer in te herkennen.

Ooooooh, de ijscoman rijdt door de straat............
Ja best heftig he? Ik weet nog wel da ik als bakvisje naar DD ging en Patrick Swayze een echte meneer vond. Pff als je dit dan ziet is het wel erg.

Morrie, roze BBB trommel is hier erg welkom aangezien ik me ook geld uit zak laat kloppen door BBB soepstengels in een zakje en op pakjes appelsap.

Storven is ook lollig! Hahahaha..ze zijn uitgestormd door de storm en storven daardoor
Zal ik hem naar je opsturen dan? Stuur jij het boek op, stuur ik de trommel op!
We zouden eigenlijk een overdracht moeten doen, jij werkt hier best vlakbij. Dat ik nadat ik Schorrie uit school gehaald heb op dinsdag naar jouw werkplaats rijd oid.
Ik ben vrijdag pas weer in werkplaats daar want di in Eindhoven en donderdag oude woonstek. Maar is wel goed plan!
O, in Eindhoven kom ik niet . Maar vrijdag ben ik aan het werk, dus dan wordt het lastig, vooral omdat Schorrie om 18 uur weer moet zwemmen. En de week na aankomende week, ben je dan dinsdag in werkplaats?
Wat gezellig weer, die uitwisseling van spulletjes!

Zo, ben ik weer eens!

Wind, meis nog van harte met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Ik kan helaas niet komen op je verjaardag, want ben dan een weekendje weg.

Wat een leuke paasplannen heeft iedereen.

Hier ook hoor, Zorro heeft vanmiddag eitjes met ze geschilderd en morgen dus verstoppen.

Ook allemaal lekkere dingetjes voor het ontbijt. Ik hoop dat het morgen weer lekker weer is, dan gaan we in de tuin eten!

Vrolijk, waar haal je toch de energie vandaan met al dat sporten (Drop trouwens ook!!) Ik vind het maar knap

Ik ben nu alweer tijdelijk gestopt met sporten, omdat ik het te zwaar vind worden in combi met dikke buik.

Ben wel weer fanatiek aan het fietsen om nog een beetje in conditie te blijven.

Hier goed weekje achter de rug. Heel veel leuke dingen gedaan met de kinderen, dat voelt altijd zo fijn.

Van de week naar Plien en Bianca geweest, erg flauw, maar leuk!

Vandaag hard gewerkt, dus moe maar voldaan.

Zouden eigenlijk 'Slumdog milionaire' gaan kijken (schrijf je dat zo) maar die duurt best lang, en Zorro moest nog wat werken,dus dat wordt niks

Eindelijk even tijd om te forummen dus
Schijnt wel een goede film te zijn Ely.

Ik zit te dubben of ik in bed zal gaan lezen. Voelt zo suf, het is pas half 10!
Klinkt heerlijk in bed lezen! zou het gewoon doen
Morrie, de week erop ben ik 3 dagen in werkstek? Dan lukt het vast wel om af te spreken. Mail mij anders even waar je werkt, desnoods gaan we lunchen?

Ely, is niet knap hoor. Ik vind het pas knap dat jij zwanger en wel nog aan het fietsen bent om in condtie te blijven! Toen ik zwanger was had ik het allemaal losgelaten. Maar denk dat van alles wa ik doe ik juist energie krijg. Door juist veel te doen, hou ik juist energiepeil op niveau. Juist as ik lamlendig ben en niets doe, komt er ook echt niets uit handen bij mij. En as ik echt een paar dagen niet heb gesport of weg ben geweest, word ik een beetje rusteloos.
Avond! Ik moest het logeerverhaal van Schorrie en Knorrie ook tweemaal lezen voordat ik doorhad hoe het plot in elkaar stak. Lien's verhaal was wat compacter .

Kom net thuis van een avondje schouwburg, ben met mijn moeder naar Sunset Boulevard geweest, speelt nu in Den Bosch. Hoofdrol wordt gedeeld door Pia Douwes en Simone Kleinsma, vanavond speelde Pia. Ik vind beiden erg goed, maar vind Pia meer een persoon voor zo'n dramatische rol dan Simone, al is ze natuurlijk niet voor niets actrice en dan kan ze ook drama. En Anthonie Kamerling draagt een groot deel van het stuk en goed ook, had ik niet achter hem gezocht. Had eerst met mijn moeder bij de Griek gegeten en na afloop nog een wijntje gedronken, ben nu net een half uurtje thuis.

Ik vind het vele sporten ook niet echt knap of zo. Ik krijg er eerder energie van dan dat het me energie kost, het ruimt op in mijn hoofd en krijg juist weer motivatie om andere dingen te gaan doen als ik heb gesport. Maar ik ben van mezelf al een nogal rusteloos type, als ik kan afreageren door te sporten kan ik beter gaan zitten voor de dingen die ook nog moeten.

Voor Koninginnedag hebben wij niet echt plannen. We wilden eerst een paar dagen weg rond die dagen, maar auto gaat een boel centjes kosten qua keuring en zo dus dat gaat voor.

Lollige uitspraken over Dino's trouwens! Suske had daar ook ooit iets grappigs over, weet niet meer wat maar misschien schiet het me weer te binnen.
VRLK Pasen .

Niets buiten ontbijten Ely, veel te koud. Hier wel gezellig, tafelkleed enzo, doen we anders niet (idd alleen met kerst, maar dan heeft het een andere kleur). Zometeen richting Scheveningen. Pebb, we gaan zeker niet op de heenweg langskomen. Ik kijk even of ik heen- en weer rijd, of dat we het op terugweg doen, ik laat het je weten ok?

Hier ook vanmiddag richting scheveningen Lien. Even zwaaien als we elkaar zien he? Loeder is naar Mega Mindy musical met mijn zussen dus gaan we lekker samen met Mormel op het strand waaien.

Drop, klinkt gezellig het avondje theater met je moeder. Leuk! Ik herken wel wat je zegt met rusteloos type. Geloof dat we dat wel erg met elkaar gemeen hebben

Morrie, ng lekker wezen lezen op bed?

Zo, ik ga nu even les 2 doen van mijn vlaamse vriendin. Tot later!
Vrolijk Pasen!

Hier zijn de eieren ook beschilderd en nog lekker in pyama.

Vrolijk alweer aan het rennen. Respect. Gisteren Evi aan buurman gegeven. Die wilde ook gaan rennen. Ze blijkt onvindbaar op het net.

Heerlijke dagen achter de rug. Wat een heerlijk weer!

Gisteren snel zonnebrand gekocht voro de kinderen. Was 45 euro kwijt! Na ja.. geen dingen om op te bezuinigen.

Ga zo even kijken wat ik ga doen met eten op mijn verjaardag. Ik denk dat ik de bbq aan ga zetten. Weet alleen nog niet hoeveel mensen er precies gaan komen en of ze blijven eten. Vind ik lastige dingen

Nu even vakantiebestemming bekijken! Lekker vooruitzicht. We hebben besloten dat als het mooi weer is we gaan kamperen met de caravan van mijn schoonouders in Nederland en bij slecht weer gaan rijden tot mooi en acceptabel weer.

Morrie, KW kijkt uit naar komend weekend en vindt 6 nachtjes nog veel te lang duren!
Jeempie, welke zonnebrand koop jij voor de kindjes dan Wind?

Ik heb elk jaar van de tuinen NOAD en is prima spul voor prima prijs. Ik vind ook het MVO stuk van NOAD erg ok dus vandaar ook dat ik het koop. Ze adverteren niet maar doneren het geld dat zij daarmee uitsparen aan een goed doel.

Les 2 is prima gegaan, ik vind het nog leuk ook.

Had ik dat al gezegd dat ik het zo lief vind dat KW en Schorrie bij elkaar gaan logeren?
Lief hé? Ook zo bijzonder dat ze elkaar niet vergeten, want zo vaak zien ze elkaar niet. Het is echte vriendschap

Ik koop P20 en dat kost voor een flesje 32 euro en Ambre Soleil voor iets van 14 euro. P20 is zonnebrand die je (in principe) maar 1 keer per dag hoeft te smeren, maar wij gebruiken het als basis. We smeren dus 's ochtends de P20 en smeren gedurende de dag nog door met Ambre Soleil factor 50. BRS is natuurlijk roodharig. Ook GW en ik zijn sproeterig en hebben een gevoelige huis vwb zon dus extra voorzichtig met de kindjes.

Zag net een leuke camping op Zoutelande!

Vrolijk, waar gaan jullie heen?
Whaaa, tekst weg.

Maar schreef dus dat ik ff ga hardlopen, geinspireerd door jullie! We hoeven pas over een uurtje naar mijn broertje, dus...

Vind het ook leuk dat Schorrie zo enthousiast is. En dat hij het durft daar ben ik trots op. Zo vaak ziet hij jullie nou ook weer niet, maar hij heeft er niets van!

Ik heb gisteren niet gesmeerd, dat is vast slecht, maar Schorrie heeft nu wel alweer een lekker bruin nekje .

Vrolijk, lunchen wordt lastig, zo zit mijn werkgever namelijk niet in elkaar :(. Ik ga je even mailen, moet ik alleen even op andere pc want hier heb ik je mailadres niet. Dus als je niet direct een mail hebt van me dan ben ik nog niet boven geweest .

Vanochtend lekker een stuk gefietst met Schorrie. Vind het zo leuk, fietsen met hem naast me. Bijna net zo leuk als fietsen met een kind voorop. Nog een paar maandjes en ik kan fietsen met een kind naast en een kind voorop, dan zal ik wel helemaal overlopen van enthousiasme .

Ik ga snel rennen, straks wordt Knorrie weer wakker en dan moet er weer gevoederd worden.

Dropje, jij hebt trouwens een leuke avond met je moeder gehad volgens mij!
Succes Morrie! Hier is het niet zo superwarm als gisteren (zon schijnt heel lichtjes) en lekker om te gaan lopen. Maar... ik ga nu lekker met boek in de tuin.
Nou, het ging niet vanzelf, maar ik heb het gedaan. Leek wel of ik lood in mijn benen had.

Ok, snel douchen nu.
Nou, het begin is er! Kanp hoor.. zeker icm borstvoeding. Ik vond sporten met die borsten echt niets.

Heb net een hele leuke camping gezien in Zoutelande en als we met de caravan van mijn schoonouders gaan dan staan we daar voor 119 euro. Voor een week! Nu maar hopen dat het mooi weer wordt! Ik ga pas op het einde beslissen.
Zal zo de deur eens opengooien, zo warm is het hier volgens mij niet. Kom net uit bed... Maar, ben vanmorgen al wel bij mijn vader geweest hoor. Om 9.30 zaten we in de auto en rond middaguur waren we weer thuis en toen ben ik naar bed gegaan. Want kotsmisselijk en niet lekker. Somber somber somber. Het scheelt wel ontzettend veel dat ik weet dat echt door hormonen komt, ik rak er nu niet van in de stress en ben er wat laconieker onder. Maar leuk is anders.

Ik vind mijn vader wel een lieverd die zich nog steeds overal manmoedig doorheen slaat. Hij ligt wakker van zijn gezondheid, is bij vlagen best eenzaam, maar redt zich mooi wel.

Etentje gisteren was wat lauwtjes. Niet onwijs gezellig maar ook niet vervelend. Jammere is wel dat ze mijn hele zwangerschap hebben genegeerd. Pebblo was het ze een week of 2 geleden (net voor de borrel, hij is vriend van Pebblo en was op de borrel) gaan vertellen en nu hebben ze mij niet gelfeliciteerd. Als ik het met haar er over had dan reageerde ze gewoon nauwelijks. Snap er niets van, maar ze zijn wel vaker vreemd. Onnodig te zeggen dat ik van mijn jeweetwel familielid ook nog niets heb vernomen zeker? Ik weer ook zeker dat zij het negeert, dat heeft ze namelijk al 3x eerder gedaan. Maar dan wel weer een en al medeleven tonen met miskraam. Kennelijk is blij zijn voor een ander voor sommige mensen heel erg moeilijk en van meeleven krijg je zelf ook weer een veer in je reet. (zij heeft ook tijdens ziekte van mijn moeder nooit ernaar gevraagd, echt nooit, maar was wel onuitgenodigd op de crematie).

Suf dat ik logeerverhaal niet snapte, maar nu wel.

Hoop dat er ens passende broek bij positiekleding Lien zit (Pebblo: "dat pas jij toch nooit, jij bent véél dikker!") want ik voel me opgebalzen zeg.
Oh. Camping. We moeten nog iets uitzoeken voor de zomer!

Niet te ver weg, kilometer of 600, Noord-Frankrijk. En dan liefst 2 campings zo'n beetje op de zelfde lijn zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven