
Gone Flying, Dubai

woensdag 12 december 2018 om 17:57
Welkom in mijn vervolgtopic!
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.

Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.

Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.

anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 15:47
79.16% gewijzigd
donderdag 28 november 2019 om 11:14
Mag ik als stille meelezer ook je insta?
Afgelopen week terug gevlogen vanuit NZ en toch met andere ogen gekeken naar de crew. We vlogen met een A380, maar man, wat is dat een bakbeest!
Ik was door de lange vlucht compleet het besef van tijd kwijt, komt natuurlijk ook wel doordat je door 12 tijdszones vliegt... heb je daar nooit last van?
Afgelopen week terug gevlogen vanuit NZ en toch met andere ogen gekeken naar de crew. We vlogen met een A380, maar man, wat is dat een bakbeest!
Ik was door de lange vlucht compleet het besef van tijd kwijt, komt natuurlijk ook wel doordat je door 12 tijdszones vliegt... heb je daar nooit last van?
donderdag 28 november 2019 om 12:26
Had dit in het 'Ask the captain' topic geplaatst, maar kreeg het advies om het hier even te vragen, dus hier ben ik
Ik vroeg me af hoe het zit met de opleiding tot cabin crew. Ik weet dat dit via een vliegmaatschappij kan, maar hoe gaat dit in zijn werk? Heb je daarvoor een bepaalde vooropleiding nodig, wat kost het (ongeveer) en hoe zijn de baankansen? Zijn er goede sites waar ik deze informatie zou kunnen vinden?
Ik heb altijd al van vliegen gehouden, helaas door omstandigheden op mijn 18de mijn opleiding moeten afbreken, maar door dit hele topic door te lezen is het toch weer gaan kriebelen. Zijn er leeftijdslimieten voor de cabin crew opleiding? Ik ben inmiddels 24 namelijk, en ik vroeg me ook af of dat 'te oud' is om nog te beginnen. Zit er ook een psychische test in die opleiding? (Ik heb een angststoornis namelijk, het heeft verder niks te maken met vliegen maar ik kan begrijpen dat het misschien een kink in de kabel kan geven mocht ik de opleiding willen doen)
Pfoe, veel vragen, ik hoop dat er iemand is die ze kan beantwoorden en/of goede linkjes heeft naar de informatie over deze opleiding.

Ik vroeg me af hoe het zit met de opleiding tot cabin crew. Ik weet dat dit via een vliegmaatschappij kan, maar hoe gaat dit in zijn werk? Heb je daarvoor een bepaalde vooropleiding nodig, wat kost het (ongeveer) en hoe zijn de baankansen? Zijn er goede sites waar ik deze informatie zou kunnen vinden?
Ik heb altijd al van vliegen gehouden, helaas door omstandigheden op mijn 18de mijn opleiding moeten afbreken, maar door dit hele topic door te lezen is het toch weer gaan kriebelen. Zijn er leeftijdslimieten voor de cabin crew opleiding? Ik ben inmiddels 24 namelijk, en ik vroeg me ook af of dat 'te oud' is om nog te beginnen. Zit er ook een psychische test in die opleiding? (Ik heb een angststoornis namelijk, het heeft verder niks te maken met vliegen maar ik kan begrijpen dat het misschien een kink in de kabel kan geven mocht ik de opleiding willen doen)
Pfoe, veel vragen, ik hoop dat er iemand is die ze kan beantwoorden en/of goede linkjes heeft naar de informatie over deze opleiding.
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something

donderdag 28 november 2019 om 12:37
Op werkdagen heb ik nooit besef van tijdAlmdudler schreef: ↑28-11-2019 11:14Mag ik als stille meelezer ook je insta?
Afgelopen week terug gevlogen vanuit NZ en toch met andere ogen gekeken naar de crew. We vlogen met een A380, maar man, wat is dat een bakbeest!
Ik was door de lange vlucht compleet het besef van tijd kwijt, komt natuurlijk ook wel doordat je door 12 tijdszones vliegt... heb je daar nooit last van?

Vanochtend om 02h had ik pas tijd aan boord om snel te dineren. De dag ervoor had ik alleen lunch gegeten om 14h.
Ik heb zo ooit wel eens de langste nacht ooit gehad. We vertrokken 's avonds in Sydney en vlogen de nacht achterna. Heel gek is dat.
Passagiers doen ook graag de windowblinds omlaag waardoor het midden op de dag donker is in de cabin en het dus avond of nacht lijkt. Dan kijk ik wel eens verbaasd naar mijn horloge of naar het daglicht dat binnen komt via een raampje dat wel nog open is.
Of verrast opkijken als de dageraad plots aanbreekt in het deel van de wereld waar je je op dat moment bevindt. Niet lang geleden zat ik precies op dat moment in de cockpit en had ik een prachtig uitzicht over een schitterende zonsopgang recht voor ons. Ik ben toen wat langer blijven hangen om dat spectacel te bewonderen. De captain vroeg toen of mijn positie het toeliet om de landing in de cockpit uit te zitten. Helaas! Ik had geen A positie (een positie waarbij je niet verantwoordelijk bent voor een deur) en moest dus in de cabin zitten voor de landing.
Maar dat is 1 van de dingen dat vliegen zo bijzonder maakt. Die ijzeren tube is even een wereld op zich. De tijd werkt daar anders.
Beneden zit iedereen vast in de sleur en ik ga gewoon mee met de flow.
En in je bed kruipen wanneer iedereen zich aan zijn bureau zet om aan de werkdag te beginnen heeft zo zijn charmes.

-
Ik werd vanmorgen weer wakker gebeld door de leveringsdienst die een afspraak wilde maken om mijn pakketje te leveren. Dat telefoontje had ik al verwacht dus ik had mijn gsm op "niet storen" gezet maar telefoontjes liet ik wel nog doorkomen. Ik had door het eerste telefoontje geslapen maar het 2de haalde mij gelukkig wel uit mijn slaap. Ik was vergeten het geluid op te zetten waardoor ik wakker werd door irritant gezoem. Het duurde even voor ik mij weer kon orienteren maar slaagde erin om net op tijd op te nemen.
Ik: "Hallo?"
Beller: Goodmorning! Is this TrolleyDolly?
Ik: "ah yes sorry. This is Dolly. Goodmorning."
Beller: "Hi I'm Rajesh calling for Aramex. I would like to make an appointment for your package delivery. Are you available on Saturday?"
Ik: "Eh, gosh. Eh, hang on, I'll check."
...
"No sorry I'm out of the country on Saturday."
Beller: "When will you be back madam?"
Ik: "Eh... hang on, I'll check."
...
"I'm here on Monday, Tuesday and Wednesday."
Beller: "Ok, I'll call you next week to schedule an appointment."
Ik: "Ah ok. Thank you".
Ik hing op en slaakte een diep zucht. Dat pakketje heb ik de komende tijd nog niet in handen. Want daarna ben ik 5 dagen van huis...
Niet zo'n ramp maar ik verwacht mijn kerstboom ook via levering en die had ik wel graag asap gehad. En ik besefte dat dat wel eens hard kan gaan tegenvallen.

#crewlife

donderdag 28 november 2019 om 12:59
Haha! Wat grappig dat ze je hebben "doorverwezen"! Dit zijn leuke vragen dus ik neem er even mijn tijd voor.Lee_ schreef: ↑28-11-2019 12:26Had dit in het 'Ask the captain' topic geplaatst, maar kreeg het advies om het hier even te vragen, dus hier ben ik![]()
Ik vroeg me af hoe het zit met de opleiding tot cabin crew. Ik weet dat dit via een vliegmaatschappij kan, maar hoe gaat dit in zijn werk? Heb je daarvoor een bepaalde vooropleiding nodig, wat kost het (ongeveer) en hoe zijn de baankansen? Zijn er goede sites waar ik deze informatie zou kunnen vinden?
Ik heb altijd al van vliegen gehouden, helaas door omstandigheden op mijn 18de mijn opleiding moeten afbreken, maar door dit hele topic door te lezen is het toch weer gaan kriebelen. Zijn er leeftijdslimieten voor de cabin crew opleiding? Ik ben inmiddels 24 namelijk, en ik vroeg me ook af of dat 'te oud' is om nog te beginnen. Zit er ook een psychische test in die opleiding? (Ik heb een angststoornis namelijk, het heeft verder niks te maken met vliegen maar ik kan begrijpen dat het misschien een kink in de kabel kan geven mocht ik de opleiding willen doen)
Pfoe, veel vragen, ik hoop dat er iemand is die ze kan beantwoorden en/of goede linkjes heeft naar de informatie over deze opleiding.
Interne opleiding
Je hebt absoluut GEEN vooropleiding nodig! Bespaar je de moeite en het geld. Het vergroot op geen enkele manier je kansen om te worden aangenomen.
Het enige dat je moet doen is een leuke maatschappij uitkiezen en je aanmelden via hun website. Vervolgens is het afwachten tot je een uitnodiging krijgt voor de selectie en dan begint de "pret". If you have what it takes, krijg je een baan aangeboden.

Baankansen
Moeilijk te zeggen. Dat hangt af van de maatschappij die je uitkiest. Maar dat maakt eigenlijk niet veel uit nu je weet dat je geen enkele euro hoeft te investeren om in aanmerking te komen. Je hebt niks te verliezen!
Leeftijdslimiet
Geen! Je hebt een prima leeftijd om als cabin crew aan de slag te gaan.
Ik was zelf 29 toen ik begon bij mijn maatschappij en die kijken wel naar de leeftijd in tegenstelling tot Europese maatschappijen.
Psychologische test
Ik kan me niet herinneren of ik een psychologische test heb afgelegd bij Tui 8 jaar geleden. Maar bij mijn huidige maatschappij in ieder geval wel.
Het is hoe dan ook niks om je zorgen over te maken. Volgens mij gebruiken ze die test om te kijken of je wel empathisch bent, flexibel, stressbestendig... Dat soort dingen. Ik heb weet van collega's die door die test zijn geraakt ondanks het feit dat ze wel eens last hebben van paniekaanvallen. Dus...
Ik zie geen enkele reden waarom je niet zou kunnen solliciteren. Dat kan zelfs vandaag nog! Succes!
donderdag 28 november 2019 om 13:03
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ga me eens verdiepen in dd verschillende maatschappijen... zou toch een droom zijn die misschien dan toch wel uit kan komen! Heb me altijd tegen laten houden doordat ik dacht dat je een mbo opleiding nodig had, en om nu met 24 weer tussen de 16 jarige te gaan zitten past helaas niet helemaal in mijn leven, maar als dat niet hoeft dan houd niks me inderdaad tegen!TrolleyDolly schreef: ↑28-11-2019 12:59Haha! Wat grappig dat ze je hebben "doorverwezen"! Dit zijn leuke vragen dus ik neem er even mijn tijd voor.
Interne opleiding
Je hebt absoluut GEEN vooropleiding nodig! Bespaar je de moeite en het geld. Het vergroot op geen enkele manier je kansen om te worden aangenomen.
Het enige dat je moet doen is een leuke maatschappij uitkiezen en je aanmelden via hun website. Vervolgens is het afwachten tot je een uitnodiging krijgt voor de selectie en dan begint de "pret". If you have what it takes, krijg je een baan aangeboden.Pas daarna krijg je een opleiding van jouw maatschappij. Die is GRATIS. Sterker nog, vaak krijg je al een mininumloon tijdens de opleiding.
Baankansen
Moeilijk te zeggen. Dat hangt af van de maatschappij die je uitkiest. Maar dat maakt eigenlijk niet veel uit nu je weet dat je geen enkele euro hoeft te investeren om in aanmerking te komen. Je hebt niks te verliezen!
Leeftijdslimiet
Geen! Je hebt een prima leeftijd om als cabin crew aan de slag te gaan.
Ik was zelf 29 toen ik begon bij mijn maatschappij en die kijken wel naar de leeftijd in tegenstelling tot Europese maatschappijen.
Psychologische test
Ik kan me niet herinneren of ik een psychologische test heb afgelegd bij Tui 8 jaar geleden. Maar bij mijn huidige maatschappij in ieder geval wel.
Het is hoe dan ook niks om je zorgen over te maken. Volgens mij gebruiken ze die test om te kijken of je wel empathisch bent, flexibel, stressbestendig... Dat soort dingen. Ik heb weet van collega's die door die test zijn geraakt ondanks het feit dat ze wel eens last hebben van paniekaanvallen. Dus...
Ik zie geen enkele reden waarom je niet zou kunnen solliciteren. Dat kan zelfs vandaag nog! Succes!
Nog een kleine vraag: hoe combineer je je werk met een eventueel gezin/partner? Is je rooster flexibel of kan je zelf aangeven welke vluchten je graag wil doen?
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something

donderdag 28 november 2019 om 13:11
Nog even over de opleiding.. heb je je middelbaar wel afgemaakt? Als belg zijnde ben ik niet helemaal mee met wat mbo nu precies is. OepsLee_ schreef: ↑28-11-2019 13:03Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ga me eens verdiepen in dd verschillende maatschappijen... zou toch een droom zijn die misschien dan toch wel uit kan komen! Heb me altijd tegen laten houden doordat ik dacht dat je een mbo opleiding nodig had, en om nu met 24 weer tussen de 16 jarige te gaan zitten past helaas niet helemaal in mijn leven, maar als dat niet hoeft dan houd niks me inderdaad tegen!
Nog een kleine vraag: hoe combineer je je werk met een eventueel gezin/partner? Is je rooster flexibel of kan je zelf aangeven welke vluchten je graag wil doen?

donderdag 28 november 2019 om 13:16
Middelbare schooldiploma heb ik inderdaad! Daarna een mbo 2 diploma gehaald, dat is de school wat na de middelbare komt.TrolleyDolly schreef: ↑28-11-2019 13:11Nog even over de opleiding.. heb je je middelbaar wel afgemaakt? Als belg zijnde ben ik niet helemaal mee met wat mbo nu precies is. OepsStaat dat voor middelbaar beroepsonderwijs?
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
donderdag 28 november 2019 om 13:26
Op de vacaturesite van klm staat dat je een havo of mbo-3 diploma nodig hebt.. https://careers.klm.com/jobs/1549/Cabin ... Cityhopper
Maar wellicht is dat bij andere maatschappijen anders!
Maar wellicht is dat bij andere maatschappijen anders!

donderdag 28 november 2019 om 14:19
Oh top! Ik weet dat dat bij Tui België voldoende was. En bij mijn huidige maatschappij ook.
Ik heb zelf ook nooit verder gestudeerd. Indertijd, inmiddels 12 jaar geleden, was ik begonnen aan Toerisme en Recreatiemanagement maar gestopt omdat ik vond dat het niks voor mij was. Aangezien ik op dat moment niet wist wat dan wel te studeren ben ik gaan werken in de hoop er zo achter te komen.
Ik heb nog wat avondstudies gedaan maar ironisch genoeg heb ik toch voornamelijk in de toeristische sector gewerkt

Je vroeg nog hoe je de job kan combineren met een gezin. Dat is inderdaad lastig maar niet onoverkomelijk. In Europa kan je bijvoorbeeld parttime vliegen. En als je een partner hebt met een regelmatige baan en/of een goede achterban (ouders, familie, vrienden, opvang,...) kan je dat wel bolwerken. Je kent je rooster vooraf dus dan kan je een planning maken. Je bent vaak van huis maar ook veel dagen thuis.
Voor vrijwel elk probleem bestaan oplossingen. En anders zoek je weer wat anders maar dan heb je de ervaring in ieder geval gehad en dat staat dan toch maar weer mooi op je CV.

donderdag 28 november 2019 om 16:55
Het verschilt per maatschappij heb ik gezien, tot zo ver is KLM de enige maatschappij die mbo 3 of hoger verlangt, dus er zijn nog genoeg mogelijkheden waar ik me zeker in ga verdiepen!TrolleyDolly schreef: ↑28-11-2019 14:19Oh top! Ik weet dat dat bij Tui België voldoende was. En bij mijn huidige maatschappij ook.
Ik heb zelf ook nooit verder gestudeerd. Indertijd, inmiddels 12 jaar geleden, was ik begonnen aan Toerisme en Recreatiemanagement maar gestopt omdat ik vond dat het niks voor mij was. Aangezien ik op dat moment niet wist wat dan wel te studeren ben ik gaan werken in de hoop er zo achter te komen.
Ik heb nog wat avondstudies gedaan maar ironisch genoeg heb ik toch voornamelijk in de toeristische sector gewerktNooit meer terug gegaan naar de hogeschool. Misschien doe ik dat nog wel eens. Maar ik denk het niet. Mijn werkervaring opent momenteel ook al wat deuren.
Je vroeg nog hoe je de job kan combineren met een gezin. Dat is inderdaad lastig maar niet onoverkomelijk. In Europa kan je bijvoorbeeld parttime vliegen. En als je een partner hebt met een regelmatige baan en/of een goede achterban (ouders, familie, vrienden, opvang,...) kan je dat wel bolwerken. Je kent je rooster vooraf dus dan kan je een planning maken. Je bent vaak van huis maar ook veel dagen thuis.
Voor vrijwel elk probleem bestaan oplossingen. En anders zoek je weer wat anders maar dan heb je de ervaring in ieder geval gehad en dat staat dan toch maar weer mooi op je CV.
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something

donderdag 28 november 2019 om 18:44
Geweldig! Het pad is vrij. De droom is binnen handbereik.

--
Ik bleef een mini geluksmomentje intussen. Ik heb de kaars in mijn kerststukje aangestoken, wat zoete microwave popcorn gemaakt (die ik heb meegenomen uit België want hier moet je er hard achter zoeken) en mij een een glaasje amarula ingeschonken (de welkom terug cadeautjes van mijn collega...) en ben op de bank gekropen onder een fleecedekentje. Ik wilde eigenlijk een kerstfilm kijken. Hier in Dubai is het kerstseizoen namelijk officieel begonnen. Maar zonder kerstboom geraak zelfs ik, een rastechte kerstfreak, niet in de kerstsfeer. Dus ik heb mijn serie maar weer opgezet. Zojuist weer een aflevering gekeken met een joekel van een cliffhanger. Hoewel mijn leven ook wel iets van een serie heeft, mag ik hopen dat mijn overleden man na 5 jaar niet plots opstaat uit de dood op het moment dat ik hoop ten huwelijk te worden gevraagd door mijn nieuwe lover. Classic telenovella material. Maar wie weet wat morgen brengt

Wellicht niets spannend want overmorgen vertrek ik met een ochtendvlucht naar Vietnam. 1 van mijn roommates komt daar vandaan. Dat stond oorspronkelijk niet in de agenda maar toen iemand mij dat aanbood ipv Lissabon moest ik daar niet lang over nadenken. Lissabon doe ik liever in de lente of de zomer. En Vietnam is prachtig! Dat land roept bij mij ook nog steeds als eerste negatieve connotaties op maar een paar dagen eerder had ik prachtige foto's gezien van een collega en nam mij voor om eens te gaan kijken. En toen kwam die swap. Ik kijk ernaar uit!
donderdag 28 november 2019 om 22:16
Welke stad vlieg je op in vietnam?
Hanoi vond ik supertof, dat is nog best authentiek.
Hoi Chi Minh vond ik niet vreselijk ofzo, maar ook niet heel gaaf. Niet echt typisch Vietnamees.
En hoeveel tijd heb je in vietnam? Vanuit Ho Chi Minh kun je dan wel weer leukere daguitstapjes maken dan Hanoi. Maar in Hanoi zelf is dan weer meer te zien dan HCM!
Hanoi vond ik supertof, dat is nog best authentiek.
Hoi Chi Minh vond ik niet vreselijk ofzo, maar ook niet heel gaaf. Niet echt typisch Vietnamees.
En hoeveel tijd heb je in vietnam? Vanuit Ho Chi Minh kun je dan wel weer leukere daguitstapjes maken dan Hanoi. Maar in Hanoi zelf is dan weer meer te zien dan HCM!

vrijdag 29 november 2019 om 13:34
Ho Chi Minh inderdaad. Oftewel Saigon zoals het in ons rooster staat. Mijn roommate komt daar vandaan.Zanahoria schreef: ↑28-11-2019 22:16Welke stad vlieg je op in vietnam?
Hanoi vond ik supertof, dat is nog best authentiek.
Hoi Chi Minh vond ik niet vreselijk ofzo, maar ook niet heel gaaf. Niet echt typisch Vietnamees.
En hoeveel tijd heb je in vietnam? Vanuit Ho Chi Minh kun je dan wel weer leukere daguitstapjes maken dan Hanoi. Maar in Hanoi zelf is dan weer meer te zien dan HCM!
Ik wil graag een tochtje te maken op de rivier als er nog crew mee wilt. Maar wie weet hebben zij andere leuke ideeën. Een vriendin van mijn roommate vliegt morgen ook mee.

Ik ben morgen nog eens de meest junior. Was al een tijdje geleden. Er komen vluchten aan waarbij ik maar liefst 7 crew "onder" mij heb wat betreft seniority.

Ik vlieg naar Bangkok met een Belg (een Waal) volgende maand! Zo bijzonder. Normaal komen we elkaar voornamelijk op Brussel vluchten tegen. En op 1 van mijn Brussel vluchten zijn we zelfs met 3! 2 vlamingen en een waalse die er ook bij was op mijn verjaardagsvlucht. En volgens mij is de captain ook een belg dus dat zouden dan 4 Belgen zijn.

vrijdag 29 november 2019 om 16:10
Net kerstoverleg gehad met Jenny via WhatsApp die nu vakantie heeft. De kerstboom en decoratie die ik online had besteld was allemaal out of stock. :s
Dus ik heb nu elders een bestelling geplaatst en dat zou op 4 December aankomen. Net als Jenny. Ze stuurde terug dat ze ook wat kerstballen uit Thailand gaat meenemen. Rode en gouden ballen conform het thema. Ik had haar op pinterest laten zien wat ik in gedachten had. Zo lief!
We gaan dus een internationale kerstboom hebben. Misschien kan ik op mijn layovers ook nog wat kerstspulletjes kopen om hem nog internationaler te maken.
Ze vroeg of ze moest bijdragen aan de kosten en of ze nog moest helpen zoeken naar iets. Maar dat is onzin natuurlijk. Zij viert normaal geen kerst namelijk maar wel heel lief dat ze het voorstelde. En ik heb verder alles besteld nu. Ik moet alleen nog naar de winkel voor lichtjes als ik terug ben uit Vietnam.
Ik geloof dat de kerstboom en alle decoratie in totaal 200 euro gekost heeft. Ze hebben hier nu overal korting op kerstartikelen gek genoeg. Anders was dat al snel het dubbele geweest.
Oh ik kan niet wachten tot hij staat!
Dus ik heb nu elders een bestelling geplaatst en dat zou op 4 December aankomen. Net als Jenny. Ze stuurde terug dat ze ook wat kerstballen uit Thailand gaat meenemen. Rode en gouden ballen conform het thema. Ik had haar op pinterest laten zien wat ik in gedachten had. Zo lief!

Ze vroeg of ze moest bijdragen aan de kosten en of ze nog moest helpen zoeken naar iets. Maar dat is onzin natuurlijk. Zij viert normaal geen kerst namelijk maar wel heel lief dat ze het voorstelde. En ik heb verder alles besteld nu. Ik moet alleen nog naar de winkel voor lichtjes als ik terug ben uit Vietnam.
Ik geloof dat de kerstboom en alle decoratie in totaal 200 euro gekost heeft. Ze hebben hier nu overal korting op kerstartikelen gek genoeg. Anders was dat al snel het dubbele geweest.
Oh ik kan niet wachten tot hij staat!



zaterdag 30 november 2019 om 03:59

zaterdag 30 november 2019 om 09:30
Jammer! Ik vier de feestdagen in Thailand dus kom pas terug in januari, en je kent waarschijnlijk je volgend rooster nog niet?
Op de terugreis ben ik van 04:10 tot 14:20 in Dubai, denk je dat het de moeite is om enkele highlights van Dubai te zien of zou je zelf op de luchthaven blijven?
Ben benieuwd om de kerstboom te zien!
Supermooie foto trouwens op de fb-pagina!
Op de terugreis ben ik van 04:10 tot 14:20 in Dubai, denk je dat het de moeite is om enkele highlights van Dubai te zien of zou je zelf op de luchthaven blijven?
Ben benieuwd om de kerstboom te zien!

Supermooie foto trouwens op de fb-pagina!

zondag 1 december 2019 om 01:27
Mijn rooster voor Januari krijg ik pas op 16 December. Maar wie weet!viva888 schreef: ↑30-11-2019 09:30Jammer! Ik vier de feestdagen in Thailand dus kom pas terug in januari, en je kent waarschijnlijk je volgend rooster nog niet?
Op de terugreis ben ik van 04:10 tot 14:20 in Dubai, denk je dat het de moeite is om enkele highlights van Dubai te zien of zou je zelf op de luchthaven blijven?
Ben benieuwd om de kerstboom te zien!![]()
Supermooie foto trouwens op de fb-pagina!
Voor je uit de luchthaven bent, ben je anderhalf uur verder. En dan moet je 2h vooraf weer op de luchthaven zijn. Dat geeft een window van 6h40. Zou dus in principe mogelijk moeten zijn. Je zou een taxi kunnen nemen naar de Burj Khalifa. Dan heb je meteen ook Dubai Mall gezien die ernaast ligt. Het gaat wel vermoeiend zijn.
Ik ben zelf een stresskip dus ik zou het waarschijnlijk niet doen. Na 7h slaap hier in Vietnam, vertrek ik nu voor een tour. Daarna kan ik 2h slapen en dan ga ik weer naar huis. Zo weinig slaap voor een avond/nachtvlucht... ik vind het maar niks. Omdat ik me daar zorgen over maakte kon ik gisterenavond de slaap maar niet vatten waardoor ik nog nerveuzer werd.

Als ik straks niet kan slapen voor de vlucht ben ik op het moment van de landing 24h wakker. Brrr :s Hopelijk is de tour de moeite waard.
