Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ai Cin, dat gefrommel met die tepel idd! Bah. Bij mij deden ze dat ook met Laurens die net bijna anderhalf uur klem had gezeten. En maar duwen met zijn hoofd tegen mijn tepel aan. Vind het nu nog zielig

Geen RTL 4???? Ojee, ha ha. Lekker, de kinderen logeren! Toch? Jee, Cas al bijna 2, time flies!!
mogge
Hallo lieve dames!

Bedankt voor de hele leuke kado's! Echt leuk zeg zo'n mega pakket. En ook bedankt voor de kaartjes.

HIer gaat het even wat minder met me. Lig met koorts en een borstontsteking op bed (nog tips?), dus ben erg veel aan het slapen enzo.

Beetje jammer want de BV ging net goed, de eerste dagen nl niet en toen is Lars ook aardig wat afgevallen. Nu kwam hij net weer lekker aan.

Met Lars gaat het wel super, het is een heerlijk mannetje en doet wat een baby hoort te doen, slapen, eten en vieze luiers produceren

Thijmen vindt het allemaal wel goed. Hij gaat gewoon zijn eigen gangetje en komt soms even een kusje geven enzo.

De visite valt mee, we houden het lekker rustig, komt nu ook wel goed uit.

Zo nu eerst weer even wat doen, kom vanavond nog even terug.
Ai Enka, au au au!!! Lars veel laten drinken, mee masseren zodat de melk goed doorloopt en hem vaak aanleggen in verschillende houdingen Verder je borst(en) masseren onder de douche en koolbladeren in je bh stoppen, dat koelt af. Je kan er zoooo naar van zijn!! Sterkte!

Ik heb het ook 2x gehad, was er helemaal naar van, bah.

Fijn dat het geod gaat met Lars, lekker ventje zo te horen!
hallo allemaal, wat een heerlijk weertje

fijne paasdagen gewenst

Stressed is just desserts spelled backwards
Och Enka, dat is wel heel naar, borstontsteking in het kraambed. Gelukkig doet Lars - en Thijmen ook natuurlijk, grote broer! - het goed. Heel veel beterschap!

Mamax, leuke dag gehad vandaag? Het weer werkte in elk geval mee! Ben even kwijt wanneer Sam nou officieel jarig is, niet vandaag toch? Ha ha, anders had ik je natuurlijk uitgebreid gefeliciteerd!

Heeeeeerlijk weer idd, twee dagen lekker buiten gezeten. Tuin inmiddels voorzien van antracietgrijs plastic fantastic zitpul, helemaal leuk (twee van die standenstoelen en twee "design" eettafelstoeltjes, allemaal voor weinig van de praxis). Voor voor het huis een mooi hardhouten bankje gescoord, morgen even in elkaar zetten. Nu vriend nog even motiveren dat 'ie een tafel maakt.

Fijne pasen allemaal!
Goeie(paas)morgen,

Zo hier een lekker nachtje gehad Tobias begon gister ineens met overgeven en is dat in de nacht nog even verder mee gegaan. :puke:

Blegh ik had net zn bed verschoont, alles lekker gewassen en fris, ja hoor, alles onder. Daarna nog zn vloer en kast en daarna netje is de afwasteil

Nu heeft hij een soepstengel op en is ie helemaal gezellig. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

We hebben zo een paasbrunch bij mn ouders. Gezellig, alleen even oppassen dat Tobias zich niet volpropt. Want :puke: in de auto, vind ik een héél slecht idee, toch Jinny?

Mamax nog gefeliciteerd met Sam, hebben jullie gister een leuke dag gehad?

Leuke spullen voor buiten Helen! Lekker in de tuin met dit mooie weer. Wij hebben hier ook vorige week alles nieuw gekocht, we hadden geld gekregen van mn ouders, dus mooie nieuwe tuinstoelen en kussens.

Auw, Enka borstontsteking Inderdaad veel aanleggen/laten drinken. En masseren en je kan een luier van Lars met koud water vullen en op je borst leggen, zodat het afkoelt. ( deed mijn kraamhulp)

Fijn dat de kadootjes aan zijn gekomen, en fijn dat je het leuk vindt!

Cin, je vent naar VS? Goed dat je dan iemand geregeld hebt

Hoeraaaaa, Sam alweer 2 jaar!!! Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag!!!
Hieperdepiep, Hoeraaaaaaa! Sam is twee!

Van harte gefeliciteerd kleine man.
Hoera, Sam is twee jaar!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!
Van harte Sam! En een fijne dag gewenst met je papa, mama en Max

Joepiee, Sam is twee! Fijne dag, kleine paashaas! En mama, papa en grote broer Max natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
Nou fijne paasdagen... onze trage ouwe dikke kater heeft nog genoef puf om voor het eerst een vogel (mus) te vangen voor ons en bij de achterdeur te leggen, iiiieeeeuuuw, en arm vogeltje.
Boehoe en onze kat is ziek. Gisteren naar de arts geweest; ze is heel sloom, braakt al een paar dagen en is zo mager. Nu moet ik met een spuitje eten geven en ze heeft een infuus voor vocht gehad.

Er is nog geen verbetering. Ze voelde een verdikking in de darmen, kan onlasting zijn maar mss een tumor.

Morgen moet ze terug komen voor een röntgenfoto. En als dat niets laat zien moet ze mss nog een echo.

Zielig, ze is pas 10.

En waarom altijd in het weekend...? Zo duur. Maargoed, dit kan natuurlijk niet wachten. Arm beesie...
Compu, ben jij klaar voor je verjaring morgen?

Mamax, hebben jullie het leuk gehad vandaag? Wat voor cadeaus heeft hij gekregen?

Amalia, arme poes. Hopelijk heeft ze geen pijn.

Enka, oooh een borstontsteking, auw. Wat kun je daar beroerd van zijn. Beterschap.
Helenita, hip hoor, zo´n zuinsetje. Staat ook op mijn verlanglijst (wij hebben een overjarige set -wel met hippe kussens, dat dan wel- van schoonouders die zij niet meer kwijt konden).

Mal, heb je al nieuwe schoenen voor J.? En hoe vindt hij ze als je ze al hebt?
Naatie. beterschap voor Tobias. Hoe ben je de dag doorgekomen?

CD, hoe gaat het bij jullie? Heb je al een beetje rust gevonden en je draai?

Star, ik ben eigenlijk heel benieuwd of je nou lekker geslaagd bent met dat shoppen...

Bridges, heb je veel contact met de buurvrouw? Is ze erg verdrietig?
Er zijn twee mogelijkheden:

Of jullie zijn nog eieren aan het zoeken

Of jullie zijn kotsmisselijk van al die eieren .

Joehoe, niemand thuis?
goedenavond
Hoi Rissie!

Hoe gaat het met jou?????
haha jin, misselijk van de chocohazen... Ik niet. Ben bijna 2 weken geleden gestopt met bv dus ben weer beetje begonnen met Sonja. Eerst maar eens op snoepen letten en weer wat afwisselender gaan eten.

Enka wat een heerlijk kindje het je gekregen. Hoe gaat het nu met je? Ben je de dag wat door gekomen met borstontsteking? Man wat ben je daar beroerd van zeg. Had het toen Anne er net was; buiten 30 graden en ik lag te rillen van de kou onder mijn dekbed... Hoop dat het snel over is. Kou-compressen vond ik erg vervelend, ik had er liever wat warms op.

mamax; ook alweer een jaar ouder, wat gaat de tijd toch snel! Hebben jullie leuke dag gehad?

Oh en Compu ook jarig. Alvast gefeliciteerd

ohhhh arme kat Amalia. Hoe gaat het nu?

Hel, er toch uit gekomen met tuinset begrijp ik. Heb je heerlijk van kunnen genieten afgelopen dagen.

gecondoleerd nog brigd. Indrukwekkende dienst dus.
.
lief dat je zo reageert jin! Hier gaat het oke. Mark poept nu ook op de wc, echt trots!

Anne gaat ook goed. Wel veel wakker laatste dagen, dus denk dat ze aan het dromen is.

Op werk is het gelukkig weer rustiger. Baal dat opleiding zo duur is. Denk dat ik eerst eeen basis cursus apotheekers-assistent ga doen en dan solliciteren en dan evt de opleiding. Beetje zonde van geld als ik er geen baan in vind
Wat balen dat het zoveel geld kost Ris. Wanneer zou je met die basisopleiding kunnen beginnen? Wil je veel afvallen met SB?
Opleiding begint in september en kost 3500 euro voor 1 dag in de week naar school. Basis opleiding kan ik op elk moment mee beginnen, dat gaat via NHA of LOI ong 400 euro + examengeld.

Er zitten nog (schaam,schaam,schaam) 12 zw-kilo's aan dus die moeten er iig weer af. En dan liefst nog 5/8 kilo. We beginnen met de eerste 12... Heb nou geen trouw-motivatie-stok achter de deur. Heb een leuk rokje die ik met Anne's verjaardag aan wil. Da's mijn stimulans

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven