Mode & Beauty alle pijlers

Kan dit nog?

09-12-2019 12:27 107 berichten
Hallo allen,

Voor anderen ben ik altijd enthousiast en kan het mij niet vrolijk genoeg zijn waar het gaat om kleding en schoenen.
Voor mezelf ben ik ook best wel mild en ben ik niet bezig met wat men ervan zou kunnen vinden, want als het staat en gaat dan staat en gaat het, maar nu ben ik toch tegen een twijfelgrens aangelopen.
Ik heb een trui gekocht in limegroen, een grote woontrui, die heerlijk zit en lekker warm is. Hoewel de trui me goed staat en ik het idee krijg dat mijn gezicht ervan opfrist is de trui toch wel heel erg aanwezig en bedenk ik onwillekeurig dat het voor jonge vrouwen bestemd is, dus hier mijn topictitel nog een keertje: Kan dit nog?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het meer fluorescerend geel lijken, de kleur van zo'n tekstmarker, en daardoor inderdaad wel erg fel en aanwezig, maar ik vind het niet níet kunnen. Als het een lekkere trui is en je hebt zelf het gevoel dat de kleur je staat dan zou ik hem gewoon lekker aantrekken. Je zal er niet in voor gek lopen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hoezo is dit voor jonge vrouwen bestemd?
Als jij het leuk vindt!?. Lekker dragen ;)
Leuk! Gewoon dragen! Desnoods met verder rustige dingen combineren zodat het wat minder heftig is. Ik heb zelf een soort gelijke trui en ik combineer hem met bloemenmotieven en meer van dat soort ongein, maar ik ben dan ook een beetje gek. :biggrin:
Ik hou niet van neon, en al helemaal niet van truien in neon. Zou het dus zelf niet zo snel gekocht hebben.
SallySpectra* schreef:
09-12-2019 12:30
Hoezo is dit voor jonge vrouwen bestemd?
Tja, goede vraag, maar die indruk krijg ik als ik ermee voor de spiegel sta.
Ik denk niet dat het per se voor jonge vrouwen is bestemd, maar ik zou er zelf niet in rond gaan lopen, veel te fel. Daarnaast zou het me ook niet staan, want ben spierwit. Als hij bij jou mooi staat, zou ik hem gewoon lekker aantrekken.
Ja hoor , kan best .
diamantje123 schreef:
09-12-2019 12:32
Ik hou niet van neon, en al helemaal niet van truien in neon. Zou het dus zelf niet zo snel gekocht hebben.
Dit.
Afgezien van dat zie ik niet in waarom deze trui meer geschikt zou zijn voor jongere vrouwen.
Blablabla97 schreef:
09-12-2019 12:31
Leuk! Gewoon dragen! Desnoods met verder rustige dingen combineren zodat het wat minder heftig is. Ik heb zelf een soort gelijke trui en ik combineer hem met bloemenmotieven en meer van dat soort ongein, maar ik ben dan ook een beetje gek. :biggrin:
Ik combineer hem met spijkerstof. Op zich staat het leuk, maar..... :mrgreen:
Ik vind de trui niet mooi. Maar ook niet speciaal voor jonge vrouwen. Als je hem zelf mooi vindt dan moet je hem gewoon dragen!
Natuurlijk kan dit best.
watdachtjehiervan schreef:
09-12-2019 12:34
Ik vind de trui niet mooi. Maar ook niet speciaal voor jonge vrouwen. Als je hem zelf mooi vindt dan moet je hem gewoon dragen!
Dat was de vraag niet. :)
watdachtjehiervan schreef:
09-12-2019 12:34
Ik vind het juist iets voor oudere vrouwen. Niet voor jonge vrouwen.

Mijn smaak is het niet in elk geval, zowel de kleur als de pasvorm.
Gewoon doen, lekker vrolijk. Iedereen loopt al in bruin of zwart.
ik geef mn bek ook maar een douw
Dit bedoel ik.

Afbeelding
Madeliefjees schreef:
09-12-2019 12:38
Hé, ik ben het een keer met je eens. :-D Lekker dragen.
Madeliefjees schreef:
09-12-2019 12:38
Dat was oorspronkelijk ook mijn insteek.
De kleur zou mij niet staan, ben altijd al bleek, in de winter helemaal en geel... lijk ik wel een zombie
En een col kan niet altijd, van sommige collen krijg ik een ouwe kop. Wat dat effect is, ben ik nog niet achter.
Cateautje schreef:
09-12-2019 12:39
Dit bedoel ik.

Afbeelding
Leuk toch!
lilalinda schreef:
09-12-2019 12:41
De kleur zou mij niet staan, ben altijd al bleek, in de winter helemaal en geel... lijk ik wel een zombie
En een col kan niet altijd, van sommige collen krijg ik een ouwe kop. Wat dat effect is, ben ik nog niet achter.
Heeft bij mij met de kleur te maken.
Ik vind het eerder iets voor oudere dan jongere dames. Dus ik snap de logica niet helemaal.

Als het je mooi staat gewoon doen.
Woontrui is juist voor een oudere vrouw toch?

Functioneel voor de winter
Waarom zou het niet kunnen als jij je mooi voelt in de trui en de kleur je beeldig staat? Gewoon aantrekken dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven