Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
heb m wel gezegd hoor dat mn gevoelens heftiger werden, maar dat ik dat niet meteen wilde uiten om hem niet t gevoel te geven dat ik een spelletje met m speel, dan weer wel dan weer niet.

bij hem is het kwestie van alles of niets..en dat alles kan ik hem (nog) niet geven.
Lieve Miran, hoe voel je je vandaag? Wat een laffe streek zeg, die sms. En vriendinnetje..tja wat zegt dat nu he? die zt waarschijnlijk in dezelfde kutsituatie als jij toen met hem zat. Dus wie is er beter af? Weet dat t moeilijk is, maar probeer het achter je te laten. Al dat verdriet is hij niet waard (zelfde woorden gelden voor LM)

Wat ga je nu verder met CM doen? ik zou t wel een kans geven! heb zelf aantal keren ervaren dat als je iemands karakter steeds meer gaat waarderen, zn uiterlijk ook steeds aantrekkelijker wordt..

LM: het is al 10000x tegen je gezegd om geen contact meer met hem te hebben en ik snap dat je zelf moest ontdekken wat een klootzak het is..heel hard, maar hopelijk kun je met deze wetenschap er nu eindelijk wel een dikke streeo onder zetten en verder gaan met je leven..je verdient 10000x beter!

Erykah: klinkt als heerlijk weekend!

WM; ik vraag je niet meer naar datedetails hoor, drop hier maar wat je kwijt wilt :-) veel plezier ook vandaag!

Ik zit lekker in tuintje nu, eindelijk genoeg zon hier!
Goedemiddag!

Hier nog steeds geen zon.. er zit zo'n heel klein laagje voor (net als gisteren...). Bah!

Xen ..dat onderbuikgevoel hé! Heb je nog wel een beetje kunnen slapen vannacht? Inmiddels al wat gehoord trouwens?

Veel plezier op je date vandaag TP. Klinkt allemaal erg leuk. En leuk dat hij ook voor je gaat koken!

Vleer, stiekem vond ik je andere plaatje leuker
Miran.. Ik zou er verder niet eens gereageerd op hebben alleen een smsje terug sturen met : Gefeliciteerd / leuk voor je hoop dat je gelukkig bent en blijft/ veel geluk Liefs Mier

LM : goed van je , blijf bij jezelf.. Het is een lul de behanger. Contact verbreken en verder gaan met je leven niet meer stil blijven staan bij die vent.

Xen: vervelend , maar wel begrijpelijk van zijn kant. Misschien is het ook wel ff goed om het contact op een zeer laag pitje te zetten. Beide tijd om na te denken en elkaar los te laten. Wie weet kunnen jullie dan ooit verder als gewoon goede vrienden.

WM : hoe was je date ?
PV.. heb de avatar veranderd
Morning! Voorjaarsschoonmaak hier! Wens iedereen een fijne dag met veel zon en geen gedoe!
Hoi!

Welcome back Vleer! Hihi! Leuk je balkon, maar ik zou je vlonders niet verven in dezelfde kleuren. Dan wordt het denk ik te druk en kan je er niet meer relaxen.

Xen, lastige situatie! Vooral omdat jij net aan je eigen instelling mbt R ging twijfelen, en hij het dus afkapt. Ik vind het heel begrijpelijk van hem, maar wat een slechte timing!

Miran en LM, wat een klojo's zeg. FBM die wel even vreemd wil gaan, TM die zich blijkbar wel verplicht voelt om te vertellen over een nieuwe vriendin, maar totaal de plank misslaat... Knufs voor beiden!

TP, lekker, strand wandeling! Niet zenuwachtig zijn hoor, je hebt eerder al gespreksstof gehad, en dat zal nu echt niet anders zijn hoor!

Nieuwelingen welkom! Niet teveel schrikken van alle afkortingen en gewoon lekker meeschrijven. Het lijkt soms wat moeilijk te volgen, maar je zal zien dat je er, net als met een soap , snel midden in zit!

MP, grappig om de verbanden tussen al jouw mensen te lezen. Je ex heeft toch een aantal mooie mensen in je leven gebracht!

Hier is het rustig. Veel te lang geslapen vannacht, dus ben er nu nog moe van. Weet ook nog niet wat ik moet doen vandaag. Wel gisteren een beetje een kleurtje gekregen. De zon schijnt hier dus regelmatig tussen de sluiers door.
Dank je MP, en voor jou hetzelfde!

Ik moet ook nodig aan de schoonmaak/opruim, maar heb er niet zo heel veel zin in....
pop1980 wijzigde dit bericht op 13-04-2009 12:37
Reden: dubbele post, dus helemaal veranderd!
% gewijzigd
Blij dat je weer gewoon Vleer bent, Vleer!

En idd moet ik hem nu nog loslaten, heb ook al een beetje spijt van mn smsje (nog nix gehoord dus). Hij stelde meteen al voor dat ie vrienden wil blijven, maar weet ook dat hij meeste moeite heeft dan met het ontbreken van intimitieit, dus heb al gezegd dat dat nu nog niet kan.

Prik: dat laagje voor de zon was hier gisteren, maar nu dus niet meer...er is nog hoop voor het oosten dus! Ik heb wel redelijk geslapen hoor, maar voel me wel moe..moet een afscheid altijd wel even verwerken. Geen kwestie van slikken, opstaan en weer doorgaan bij mij.
Oh ja, Miran, ben benieuwd of je en vervolgdate gaat doen met CM, want ook al is zijn uiterlijk niet volgens het boekje, het klinkt alsof zijn innerlijk heel erg leuk is!
Ha allemaal, thanks voor de welkom's.

Pop: ik probeer inderdaad goed mee te lezen, soort gtst idd. Begin het steeds meer te volgen.

Las op een ander topic dat jij iedere dat een beetje probeert te flirten, heb dat ook een tijdje geprobeerd, maar ben niet zo'n flirter. (toch verlegen) Ga het toch maar weer is proberen, vond het opzich wel grappig.
R smste net dat ie vanmiddag langskomt.

Goeie vriend belde net of ik vanavond mee naar film ga..

Alles lijkt alweer beter als gisteren :-)

Sorry, beetje mosterd, maar welkom Elisabeth en,....sorry naam vergeten en staat op vorige pagina...

heb je al zon, Prik? stuur wel wat straaltjes naar je toe!
jaaa, zon hier! \o/

Zo eerst even douchen en dan een stukje groen opzoeken met een boekje

Vrienden komen later vandaag pas terug en dan is het terrasjes-tijd!
Ben ik de enige die moet werken met de pasen ofzow ?
Denk t wel Vleer, maar ook van de weinigen die 32 uur per week werkt denk ik
Xenia mag ik je mailen?

Edit: ik zet het wel op de groep.
anoniem_64778 wijzigde dit bericht op 13-04-2009 13:46
Reden: ingeving!
% gewijzigd
En arme Vleertje: je krijgt toch wel compensatie voor het werken deze dagen?
36 uur is full time bij ons, maar dat is altijd zo lastig in te plannen door dat je weekenden , avonden en nachten werkt.

Als je gewoon van 8 tot 5 werkt is 36 uur p/w wel handig en ideaal. Maar ja dat is het dus niet bij ons door al die onregelmatige diensten en de werkdruk is zo onwies hoog dati k er ook niet aan moet denken om 36uur pw te moeten gaan werken.. Dan ben ik kapot op mijn 45e .. Ik moet nog tot mijn 68e
MP . je krijgt gewoon als een zondag uitbetaald en dat is geen 200% zoals iedereen die buiten de gezondheidszorg wel ontvangt.. maar ik krijg 160% en 1 compensatiedag.
Gek is dat toch he. Mensen als jij zijn zo ongelooflijk belangrijk en toch is de beloning eigenlijk helemaal niet zo goed!
MP .. ik houd mijzelf altijd maar voor dat er mensen zijn die het nog slechter hebben getroffen dan ik ..

Er zijn complete gezinnen incl 2 kids die moeten rondkomen van MIJN salaris.. Hoe ze dat voor elkaar breien geen idee.. Ik heb soms al moeite om er in mijn uppie van rond te komen haha
MP waar ik mij bv vreselijk aan stoor is dat de werkgevers van tegenwoordig geen ruk meer doen voor hun personeel die op feestdagen werken.

Vroeger kreeg je bv met kerst nog eens een kerstmaaltijd.. Ook dat krijg je tegenwoordig niet meer onder het mom van bezuinigingen e.d

1 a 2 choco paaseitjes in mijn postvakje met een klein briefje erbij van de directeur of leidinggevende, doet mij deugd.. Maar ik moet het hebben van de bewoners die mij een choco paaseitje aanbieden. Of zoals gisteren van een bewoner een choco paashaas kreeg.
Weet je wat het is Elisabeth? Je moet gewoon een praatje maken met iemand. In de supermarkt vragen of degene naast je weet welke woksaus het lekkerst is. Of bij de videotheek vragen: heb jij die film gezien? Want ik twijfel een beetje. Of in de kroeg: ik wil wel eens een leker mixje, heb jij suggesties?

Zulke dingen helpen wel goed in je zelfvertrouwen. Als je het heel eng vindt, dan kan je zulke gesprekjes ook aangaan met iedereen, niet alleen met mannen, maar ook moeders, bejaarden ed. Dat helpt misschien bij je onzekerheid?

Ik wens je veel succes met werken Vleer, ik heb helemaal geen zin om morgen weer te werken! Heb ook een heel drukke week met oudergesprekken, vergaderingen ed.
Ik wil naar buiten, maar weet niet zo goed hoe en waar....
Dat is ook wel gek eigenlijk ja, Vleer. De hoge bazen zijn er niet, op dagen als kerst en paas en als het nederlands elftal speelt... Helpt het als ik zeg dat ik het geweldig vind dat er mensen zoals jij zijn die dit werk doen omdat ze het nuttig en nodig vinden en die het nog leuk vinden ook? Bewondering voor je hoor, ik vind het knap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven