Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Oh ja die collega heeft nu zelf FB-profiel aangemaakt, heb even getwijfeld of ik hem wel zou toevoegen heb der nl meerdere collega's tussen staan kun je het dan maken om 1 te weigeren??

Heb hem dus maar toegevoegd (kan hem der nog steeds terug afgooien) lees ik bij zijn interesses blablabla en op laatst landbouwmachines en wilde boerendochters leuk om weten jakkes een stadsmus die zich interresant wil voordoen voor mij. :puke:

Heb ik dat maar op men prikbord gezet: wat smst hij toch leuk :p

Weet het beetje kinderachtig maar die gast wil het echt niet snappen

Maar is niet gelogen ik krijg leuke smsjes van leuke kerel MAAR hij is jonger dan mij...

Iemand al eens relatie met jongere man gehad? Veel jonger??
Hij is 1.80, lichtbruin haar, mooie zeeblauwe ogen om in te verdrinken, en hij zoent heeeeeeeeerlijk!!!!...
Superleuk voor je TP! De vlindertjes hebben duidelijk uitwerking op je berichtje(s) ..leuk om te lezen.

@Reizen: heeft hij zich nu speciaal voor jou aangemeld, en bij zijn interesses die dingen neergezet?

Ik heb zelf trouwens geen ervaring met een dergelijk verschil.

Wat betreft die jonge kerel.. als hij leuk is gewoon doen doen doen!

Tis hier zo enorm lekker weer! Morgen de hele dag vrij ivm overdracht van het huis, kan ik gelijk mijn balkonnetje(s) eens even goed uittesten
TP dat zijn serieuze vlinders leuk voor je!!!

PV ik heb zo'n klein vermoeden, het is gelukkig niet zo dat ik zijn enigste vriendje ben, gelukkig maar ja die dingen staan bij zijn interesses allemaal zaken waar ik het met andere collega's wel over heb omdat ze dezelfde achtergrond als ik hebben en dus ook weten waarover ze spreken en omdat dat dan ook toevallig feestbeesten zijn.

En euh die jonge kerel ik zie hem waarschijnlijk dit weekend tijdens het uitgaan en dan zien we wel

Heerlijk he dit weer juist heel de oprit onkruid en zandvrij gemaakt

PV morgen verslag over je balkonnetjes he
PV: alvast gefeliciteerd met je nieuwe huis!

Moet je er nog veel aan verbouwen/verven?

TP: gefeliciteerd met je nieuwe liefde !

Zat opt werk nog een beetje met het weekend in mn hoofd..... echt vreemd werken dan....

Anyway; iedereen vandaag overleefd?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hallo!!

Hoe is het met iedereen??

@Vleer: Toastjes al op??

@PV: leuk! Morgen de overdracht! Ga je gelijk klussen?

@Ingel: Ik dacht vandaag ook steeds dat het maandag was

@Reiz: Wel een beetje een sukkel die kerel op FB of niet?

En nee..ik heb geen ervaring met jongere mannen

@Elisabeth: Heb je daarna wel even vriendelijk gelachen naar die bouwvakkers? Ik heb er altijd een hekel aan als ik nageroepen word door die gasten

@TP: Je "klinkt"echt verliefd! Leuk hoor! Ik ben blij voor je!

@MP: Hoest met jou?? Was je nog vrij vandaag?

@Xen: Hoe gaat ie nu??

Naar de rest zwaai ik even!

Paasweekend bij mijn ouders was leuk! Gisteren een heel eind wezen wandelen met mijn moeder en zusje en de hondjes. Daar in het park is een kinderboerderij en ze hadden jonge geitjes. Echt zo lief!! ik heb me prima vermaakt!

Verder gaat het wel aardig met me. Zit niet zo lekker in mijn vel, maar ben druk bezig mezelf een schop onder mijn kont te geven..
TP Wat super leuk voor je! Je verdient het zo na, ach daar willen we het niet eens meer over hebben! Heerlijk dat de rupsen vlinders beginnen te worden! Lekker van genieten!

Indi.....Hier een van mij! Waarom niet helemaal lekker in je vel meis? De foto's met de geitjes waren echt !!!

Reiz...Tsja jongere man...ik heb daar geen goede ervaringen mee.....maar ja dat is voor iederen situatie anders! Ik weet ook niet hoeveel jonger! Ga op je gevoel af!

PV.....Morgen de sleutel!! En het wordt echt super lekker weer morgen!! Betere dag had het niet gekund!! Spannend.

Xen...Hoe gaat het nu? Hoe was je gesprek met R.? voor jouw!

Ik heb studiedag gehad vandaag, heerlijk in de zon gelunched. Net een borrel gehad van 2 collega's. Wilde gaan sporten zo, maar denk dat ik even mijn huisje onder handen ga nemen! Morgen ga ik het werken ook echt niet laat maken, lekker nog even van het zonnetje genieten!!

Oh ja....en zondag date 2!!
Hey,

Indi ja inderdaad sukkel!!

Voor jou hoe komt het dat je niet goed in je vel zit?

Xen alles ok na je gesprek met R?

Ha die WM!

Gewoon even niet lekker in mijn vel..gaat wel weer over! Was je studiedag een beetje nuttig?? En lunchen in de zon is niet verkeerd!

Zondag tweede date? Leuk hoor!!
Had ik toch op je msn gezet meis!

Ja studiedag was wel nuttig alleen zoooooooo langdradig! Maar goed, het was nuttig en daar gaat het om!

Moet ik je een schop geven onder je kont
Hoeoeoeoeiiiii TP dat klinkt goed!

Ik heb wel eens een jongere man gehad...ik 32 hij 23. Is een zomer lang goed gegaan, tot zijn ouders terugkwamen van overzomering Hij woonde nog thuis en hij wilde niet vertellen dat hij bij mij sliep. En voor vrijpartijtjes in de auto voelde ik me te goed, dus dat was toen snel over.

Indi, wat is er mis meisje?
Haha MP dat zou bij mij ook niet pakken!! Voel ik me ook te goed voor!!!

Hmmm 30-23 ist hier we zien wel
Ja toch Reiz....gewoon kijken waar het schip strand!! Gewoon lekker genieten!
Lieve mensen..maak jullie geen zorgen..Iedereen heeft toch wel eens een baaldag?? Ik zit gewoon even niet lekker in mijn vel...Gaat vanzelf over zoals ik al zei
Ok ok ok....vooruit Indi....Je mag aan baaldag hebben!!
Ik ben blij dat je me dat gunt, WM!

Ik ben nog steeds een beetje moe en niks is goed..en ik wil een vriendje!
Nou dan moeten we het maar hebben over de vlinders van TP!!

En nu moet ik ook nog afwassen.. *huil*
Ik zeg 27 april is de dag Indi.....
Ja..maandag 27 april..Goede dag

Ik heb echt zo'n lieve kat op Marktplaats gezien..ze is al 9 en zoekt een huisje..
Gewoon niet doen Indi.....
Geef eens de link op msn....
quote:winkelmandje schreef op 14 april 2009 @ 20:04:

Ja toch Reiz....gewoon kijken waar het schip strand!! Gewoon lekker genieten!

Ga ik doen ook

Indi je baaldag word je gegunt hoor!!

Ene nie te hard denken ik wil vriend want het is op de meest onverwachte momenten dat je mr perfect ontdekt!!!
I know Reiz..

De stationman was er vandaag ook alweer niet
Komt een stationman uit de randstad jouw kant op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven