Kan dit nog?
maandag 9 december 2019 om 12:27
Hallo allen,
Voor anderen ben ik altijd enthousiast en kan het mij niet vrolijk genoeg zijn waar het gaat om kleding en schoenen.
Voor mezelf ben ik ook best wel mild en ben ik niet bezig met wat men ervan zou kunnen vinden, want als het staat en gaat dan staat en gaat het, maar nu ben ik toch tegen een twijfelgrens aangelopen.
Ik heb een trui gekocht in limegroen, een grote woontrui, die heerlijk zit en lekker warm is. Hoewel de trui me goed staat en ik het idee krijg dat mijn gezicht ervan opfrist is de trui toch wel heel erg aanwezig en bedenk ik onwillekeurig dat het voor jonge vrouwen bestemd is, dus hier mijn topictitel nog een keertje: Kan dit nog?
Voor anderen ben ik altijd enthousiast en kan het mij niet vrolijk genoeg zijn waar het gaat om kleding en schoenen.
Voor mezelf ben ik ook best wel mild en ben ik niet bezig met wat men ervan zou kunnen vinden, want als het staat en gaat dan staat en gaat het, maar nu ben ik toch tegen een twijfelgrens aangelopen.
Ik heb een trui gekocht in limegroen, een grote woontrui, die heerlijk zit en lekker warm is. Hoewel de trui me goed staat en ik het idee krijg dat mijn gezicht ervan opfrist is de trui toch wel heel erg aanwezig en bedenk ik onwillekeurig dat het voor jonge vrouwen bestemd is, dus hier mijn topictitel nog een keertje: Kan dit nog?
maandag 9 december 2019 om 13:15
Een tijdje geleden maakte ik een soortgelijk topic. over een spijkerjack (was overigens een miskoop maar dit terzijde). Dezelfde vraag: niet of het jouw smaak was maar of dit nog kon voor een oudere niet superslanke vrouw ? Het soort vraag dat je aan een eerlijke vriendin zou vragen. Naast behoorlijk wat behulpzame ( dus niet per se positieve) antwoorden, werd er ook zo onaardig gedaan. Alsof ik mij zou moeten schamen voor ouder en niet slank zijn. Alsof ik me zou moeten schamen dat ik bij H&M kocht. Vaak mensen die hun eigen maatje 36 meldden of me beschimpten.
Heel apart.
Dus: ik vind een felgele en een beetje vormloze en niet echt lange trui niet zo mooi voor een oudere vrouw. Was hij langer geweest, dan vond ik de trui wel leuk als jurk op een zwarte panty. Ik vind fel geel wel leuk als je donker ( haar, huid) bent. B
Maar uiteraard, als jij je er leuk in voelt, ben je er vast ook leuk in en moet je de trui lekker dragen.
Heel apart.
Dus: ik vind een felgele en een beetje vormloze en niet echt lange trui niet zo mooi voor een oudere vrouw. Was hij langer geweest, dan vond ik de trui wel leuk als jurk op een zwarte panty. Ik vind fel geel wel leuk als je donker ( haar, huid) bent. B
Maar uiteraard, als jij je er leuk in voelt, ben je er vast ook leuk in en moet je de trui lekker dragen.
maandag 9 december 2019 om 13:16
Die komen ook weer, Mark my words.forumfossiel schreef: ↑09-12-2019 13:14Met bijpassende beenwarmers in dezelfde neonkleur? Hallo 1985.
maandag 9 december 2019 om 13:24
Dit dacht ik ook inderdaad.AnAppleADay schreef: ↑09-12-2019 12:43Ik vind het eerder iets voor oudere dan jongere dames. Dus ik snap de logica niet helemaal.
Als het je mooi staat gewoon doen.
maandag 9 december 2019 om 13:30
Laat je niet overrompelen door de negatieve commentaar à la 'oh mààr uit M&S Mode' alsof de trui dan minder leuk zou zijn.
Ik lees hier ook steevast botte opmerkingen over C&A maar met alle respect heel wat van mijn mooiste outfits haal ik vaak bij C&A en ik weet zeker dat ik altijd heel smaakvol gekleed ben
Ik lees hier ook steevast botte opmerkingen over C&A maar met alle respect heel wat van mijn mooiste outfits haal ik vaak bij C&A en ik weet zeker dat ik altijd heel smaakvol gekleed ben
maandag 9 december 2019 om 13:31
Ik ben 61 en koop mijn kleding bij Miss Etam, M&S, C & A, Promiss. Allemaal dus véél te jong voor mij.AnAppleADay schreef: ↑09-12-2019 12:51Elk merk gebruikt jonge modellen.
De doelgroep van MS mode is 35-55 jaar volgens Wikipedia.
Waar moet ik mijn kleding kopen? Alvast een houten jurk bestellen?
amarna wijzigde dit bericht op 09-12-2019 13:32
17.88% gewijzigd
maandag 9 december 2019 om 13:34
Daar waar jij iets leuks kunt scoren!
Wat een gezeik over leeftijd, toch?
Ik heb tot op de dag van vandaag nog op geen enkel kledingstuk geborduurd zien staan 'enkel te dragen tot de leeftijd van 27 jaar' hoor.
maandag 9 december 2019 om 13:38
Daar ben ik ook niet van onder de indruk. Ik zie niemand hier en kast vol truien hebben van 200 euro per stuk. Het is allemaal H&M en Zara en dat komt op precies hetzelfde neer, alleen staat het dan als trendy te boek.Vivamuis schreef: ↑09-12-2019 13:30Laat je niet overrompelen door de negatieve commentaar à la 'oh mààr uit M&S Mode' alsof de trui dan minder leuk zou zijn.
Ik lees hier ook steevast botte opmerkingen over C&A maar met alle respect heel wat van mijn mooiste outfits haal ik vaak bij C&A en ik weet zeker dat ik altijd heel smaakvol gekleed ben![]()
Ik heb overigens wollen truien en die draag ik zelden of nooit omdat ze allemaal grijs, beige en saai taupekleurig zijn, dus die bewaar ik voor m'n ouwe dag.
maandag 9 december 2019 om 13:41
Is jouw avatar ook een foto van jezelf?
maandag 9 december 2019 om 13:44
waarom geen poll?
je kunt de vraag ook zo stellen, kan jij dit nog?
want als je de mening wil van forummend nederland dat achter een scherm zit in joggingbroek, tuinbroek of king louie jurk of leren legging met tijgertuniek dan lijkt me dat weinig sowieso representatief voor de mensen die je waarschijnlijk tegenkomt op straat/werk etc. en niet eens heel bemoedigend...
het gaat er toch om dat jij er blij van wordt, wie verder niet blij is kijkt maar de andere kant op.
je kunt de vraag ook zo stellen, kan jij dit nog?
want als je de mening wil van forummend nederland dat achter een scherm zit in joggingbroek, tuinbroek of king louie jurk of leren legging met tijgertuniek dan lijkt me dat weinig sowieso representatief voor de mensen die je waarschijnlijk tegenkomt op straat/werk etc. en niet eens heel bemoedigend...
het gaat er toch om dat jij er blij van wordt, wie verder niet blij is kijkt maar de andere kant op.
Lorem Ipsum
maandag 9 december 2019 om 13:45
Gewoon doen.
Mijn moeder droeg met haar 80 nog fel rood en felblauw. Stond haar hartstikke mooi.
en ik kocht paar weken geleden een broek die volgens het label saffraan was. Allemaal kleuren die ik mijn oma nooit heb zien dragen. Fijn toch dat het nu kan.
En als grote warme truien in zijn ga ik toch ook maar op zoek. De laatste jaren was het altijd : "ja staat u leuk met een mooi vest er op"nee ik wil geen bloes en dan een shirt en dan nog eens een vest. Ik wil gewoon 1 trui die meteen warm is.
Veel plezier met je trui
Mijn moeder droeg met haar 80 nog fel rood en felblauw. Stond haar hartstikke mooi.
en ik kocht paar weken geleden een broek die volgens het label saffraan was. Allemaal kleuren die ik mijn oma nooit heb zien dragen. Fijn toch dat het nu kan.
En als grote warme truien in zijn ga ik toch ook maar op zoek. De laatste jaren was het altijd : "ja staat u leuk met een mooi vest er op"nee ik wil geen bloes en dan een shirt en dan nog eens een vest. Ik wil gewoon 1 trui die meteen warm is.
Veel plezier met je trui
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 9 december 2019 om 13:47
Op dit forum word je als oudere soms in een hoekje gezet met het verzoek vooral niet op te vallen en je vooral niet in te beelden dat je nog iets voorstelt in de maatschappij
maandag 9 december 2019 om 13:48