penis surprise maken
maandag 9 december 2019 om 18:37
Hoi allen,
Ik zou graag een surprise maken die een grote penis moet voorstellen. Met groot bedoel ik groot genoeg zodat in de penis een pakje past van circa 15x15x20cm. Het leukst zou zijn als dit van materiaal is waar je in kan knijpen of iets dergelijks zodat er slagroom/scheerschuim uit het gat komt.
Ik ben helemaal niet knutselig aangelegd en heb geen idee hoe ik dit moet doen. Op internet word ik helaas niet veel wijzer. Wet iemand iets om me op weg te helpen?
Bedankt alvast!
Ik zou graag een surprise maken die een grote penis moet voorstellen. Met groot bedoel ik groot genoeg zodat in de penis een pakje past van circa 15x15x20cm. Het leukst zou zijn als dit van materiaal is waar je in kan knijpen of iets dergelijks zodat er slagroom/scheerschuim uit het gat komt.
Ik ben helemaal niet knutselig aangelegd en heb geen idee hoe ik dit moet doen. Op internet word ik helaas niet veel wijzer. Wet iemand iets om me op weg te helpen?
Bedankt alvast!
anoniem_143689 wijzigde dit bericht op 09-12-2019 18:42
0.31% gewijzigd
maandag 9 december 2019 om 19:45
petra123456 schreef: ↑09-12-2019 19:00Als je het zelf niet kunt bedenken maak je maar iets anders. In mijn familie heb je je laatste uitnodiging om mee te doen trouwens wel gehad als dit je idee van leuk is..
Zonnetje in huis
maandag 9 december 2019 om 19:48
Ballon zou ook mijn idee zijn en dan niet met lucht maar met slagroom oid vullen.Snoesje666 schreef: ↑09-12-2019 19:20https://www.chefclub.tv/en-us/recipes/o ... melt-away/
Zo'n lange ballon gebruiken.
![]()
TO wel opletten dat slagroom en scheerschuim verwaterd. Moet je dus vlak van te voren vullen.
maandag 9 december 2019 om 20:16
Dat vind ik eigenlijk best een grappig idee ! En dan heb je met effect... eindelijk een die een beetje te pruimen is als je t in je mond krijgt.GroenTuintje schreef: ↑09-12-2019 19:51Kun je het niet simpel houden, door om een fles slagroom te boetseren?
maandag 9 december 2019 om 20:19
Dan zou je nog kunnen proberen of je zo'n extra grote bus kan bestellen, zo eentje voor de horeca, zoals deze:
https://www.hanos.nl/nl/Assortiment/Zui ... p/40211869
https://www.hanos.nl/nl/Assortiment/Zui ... p/40211869
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 9 december 2019 om 20:34
Nee wijsneus, ze schrijft dat er een pakje van die afmeting in moet passen. Als je nog wat beter leest, zie je dat het 15x15x20 cm groot is. Dus wil de verhouding een beetje kloppen, moet het inderdaad een behoorlijk grote surprise worden.
Maar goed, jij wilde alleen even melden wat een ontiegelijk grote lullen jij gewend bent.
maandag 9 december 2019 om 21:20
EsterInside schreef: ↑09-12-2019 19:03Ik zou Charles gewoon in je taart stoppen... maar dan heb je wel iets meer dan 20cm als ik de verhalen mag geloven!
Ja die "28" slaat niet op zijn IQ of schoenmaat..
maandag 9 december 2019 om 21:40
Goed idee. Gewoon met papier mache er omheen en een gleufje open houden voor de drukknop.GroenTuintje schreef: ↑09-12-2019 19:51Kun je het niet simpel houden, door om een fles slagroom te boetseren?
maandag 9 december 2019 om 21:41
Je maakt een surprise in de vorm van een smiley.
Dat is makkelijk te doen.
Gewoon een oude koektrommel beplakken.
(Koektrommels staan bij je oma op zolder
of zijn voor 50 cent te koop bij kringloopwinkel.)
https://surprisemaken.picobit.nl/lachen ... ise-maken/
Daarin doe je een kleine aubergine. Doordenken, lachen, hihihi, meiden-onder-elkaar.
En het pakje daaronder.
Maar eigenlijk adviseer ik: laat die piemol zitten.
En houd het bij de smiley.
Veel leuker en gezelliger.
Dat is makkelijk te doen.
Gewoon een oude koektrommel beplakken.
(Koektrommels staan bij je oma op zolder
of zijn voor 50 cent te koop bij kringloopwinkel.)
https://surprisemaken.picobit.nl/lachen ... ise-maken/
Daarin doe je een kleine aubergine. Doordenken, lachen, hihihi, meiden-onder-elkaar.
En het pakje daaronder.
Maar eigenlijk adviseer ik: laat die piemol zitten.
En houd het bij de smiley.
Veel leuker en gezelliger.
dinsdag 10 december 2019 om 00:26
Ik zou zeggen:
- plastic spuitzak (tja...) voor kaartenbakken vullen met gelatine/behangselplak/slagroom en goed dichtknopen.
- spuitzak in een panty(kousje) doen, klein gaatje bovenin en daar het puntje van de spuitzak uit steken (echt mini gaatje)
- zijkant langs de spuitzak opvullen met watten/kussenvulling/rijst/whatever tot de gewenste grootte/diktecadeautje
- cadeautje er in en ook daar omheen opvullen.
- onderaan dichtknopen met een touwtje.
- eventueel twee ballen maken met ook twee opgevulde stukje panty.
- eventueel eikel 'accentueren' door er een touwtje omheen te binden.
Dan hoef je alleen nog ter plekke (of vlak vantevoren) het klejne plastic puntje er af te knippen.
Je kan hem ook bovenin vullen met watten en onderin met rijst. Als je de ballen dan ook met rijst vult dan kun je hem makkelijk neerzetten (en nog als deurstopper gebruiken ofzo
).
- plastic spuitzak (tja...) voor kaartenbakken vullen met gelatine/behangselplak/slagroom en goed dichtknopen.
- spuitzak in een panty(kousje) doen, klein gaatje bovenin en daar het puntje van de spuitzak uit steken (echt mini gaatje)
- zijkant langs de spuitzak opvullen met watten/kussenvulling/rijst/whatever tot de gewenste grootte/diktecadeautje
- cadeautje er in en ook daar omheen opvullen.
- onderaan dichtknopen met een touwtje.
- eventueel twee ballen maken met ook twee opgevulde stukje panty.
- eventueel eikel 'accentueren' door er een touwtje omheen te binden.
Dan hoef je alleen nog ter plekke (of vlak vantevoren) het klejne plastic puntje er af te knippen.
Je kan hem ook bovenin vullen met watten en onderin met rijst. Als je de ballen dan ook met rijst vult dan kun je hem makkelijk neerzetten (en nog als deurstopper gebruiken ofzo
dinsdag 10 december 2019 om 21:30
Helaas, ik meer richting Arnhemoogappeltje schreef: ↑10-12-2019 17:03Ik wil jullie heel erg bedanken met de reacties!!! Indien amouse2 te ver weg woont, kan ik nu in ieder geval verder met jullie goede inbreng!