ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:Linndaatje schreef op 13 april 2009 @ 10:03:

Iemand choco-eitjes ruilen? Ik heb er echt tè veel :D

Jaaa graag! Zaterdag was er geen paasei meet te krijgen!! En ik heb er bijna geen gegeten dit jaar

Goedenavond! Wat is er belachelijk veel geschreven tijdens deze zonnige dag
Sterrtje en 4HK jullie pakketjes zijn op de post!

Varisha jouw pakketje gaat morgen weg -postzegels waren op. Ik had er nog eea bij willen doen maar toen was het al compleet vastgetapet
taartje ik heb je weer gemaild!
Goedenavond dames!

Moest wel 8 pagina's bijlezen..... Maar ik had dan ook een goed excuus om me hier dagen niet te laten zien! Luver was in het land..... helaas is hij vanmiddag weer weggevlogen.....

@Marels. Fuck-me-boots zijn ontvangen en ook al heb ik niet echt brede voeten, voor mij zijn ze ook te smal. Ik denk dat ik mijn vriendin er blij mee ga maken. Die heeft net zo'n schoenen-fetisch als ik en zij heeft wel hele smalle voeten!

@Biol..... ga ik naailes geven????? Owwww..... ach ja, wie weet. Dan heb ik gelijk een lekkere bijverdienste.

Heb ik dan gelijk 2 klanten? Biol en Jennipher??

Dan zet ik hier mijn spulletjes nog maar eens neer.

Mail me maar op c_estelle_e@hotmail.com

Owww, en Lisey.... Parel had wat voor jou naar mij gestuurd maar dat stuur ik naar jou door als ik van Parel jouw adres binnen heb...
sterretje ik heb wel n mp3 speler.....
c éstelle...lekker weekend gehad met je luver??
C_estelle een fijn weekend gehad of is dat een domme vraag

Heeft er misschien nog iemand Cosmo / MarieClaire / Grazia's liggen die over zijn?
Hey V jij ook hier!
ja...ik kan weer niet slapen....en raakte er weer geiriteerd door haha

schravel ik heb me tijdschriften naar parel gedaan...mss mag je ze van haar als ze ze uit heeft...
He taartje,

Kan je voor mij je link nog eens plaatsen of verwijzen naar een pagina waar het staat?.

Kan ik nog even tussen je spulletjes neuzen.

Ben van plan om morgen de spulletjes bij elkaar te zoeken en dan zal ik hier een berichtje achterlaten met het resultaat.

Misschien dat je dan kan kiezen wat je graag wil voor het rokje mocht ik verder niets vinden bij je.

Baal er alleen van dat ik nog niet handig ben met foto's plaatsen enzo zodat ik het kan laten zien.

En ben jaloers op jullie hoe hier op een hoog tempo geruild wordt!!

Hoe leuk ik dit ook vind,ik ben bang dat ik dat niet bij kan houden en jullie te lang laat wachten op de ruil (Ben zelf nogal ongeorganiseerd zeg maar).

Dus..niet zo geschikt vrees ik.

Veel plezier met ruilen allemaal!!
heej iry...het is echt niet moeilijk hoor met die foto's plaatsen...wij helpen je graag ;)
schravelllllllll waar ben jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Iry, dan doe je toch mee op jouw tempo? No worries.

Trusten dames en tot over twee dagen, ben even twee dagen weg voor werk.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
truste zusje
Hier ben ik
quote:Heeft er misschien nog iemand Cosmo / MarieClaire / Grazia's liggen die over zijn?Ja! Bergen ervan jennipher_vivaforum@hotmail.com
Maar de vorige keer lukte het ons niet tot een ruil te komen
Ik denk er even over na,of ik dit wel aan kan .

Als het zo ver is neem ik graag jullie hulp aan!
zo, goedemorgen.... jullie zijn lekker in de weer geweest vannacht... Va, uiteindelijk nog wel een beetje redelijk geslapen?

c_estelle, woont jouw lover in het buitenland f zit hij daar voor zijn werk? lastig zeg....
Mogge, dames!

Ik heb van 3 dames mailtjes ontvangen over de geurtjes (amor amor en excult), maar wilde via deze weg jullie inlichten dat ik nog met niemand een deal heb gemaakt.

Weet nog steeds niet zo goed wat ik er nou voor terug kan vragen; ben ik tè kieskeurig?

Voor de anderen:

Mijn winkeltje

Groetjes,

Linda - linndaatje@hotmail.com
Estelle, baaaaaaalen dat ze je te smal zijn!! Ik vond ze echt onmogelijk, hoopte dat ze jou wel zouden passen

Laat je me nog weten of je vriendin ze wel paste?
668, the neighbour of the Beast
Zijn de luchtjes niet gewoon voor de eerste twee die gereageerd hebben Linda? De een voor nummer 1 en de ander voor nummer 2?

Of is dat weer te simpel gedacht van mij?
Goeiemorgen dames.

Bij deze meldt ik me ook aan bij het ruiltopic omdat ik gezien heb dat ik ook wel het een en anders te ruil heb.

Zelf ben ik ook opzoek naar div dingentjes dus wie weet.

Bij mijn verhuizing terug naar mijn vriend heb ik per ongeluk een vuilniszak vol met met goede kleding en schoenen weggegooid, het was eerlijk gezegt juist al mijn fav spulletjes zak. Al mijn jeansbroeken en leuke truitjes weg foetsie evenals 3 paar sneakers

Ik zal vanmiddag alsik tijd heb wat foto's in een album plaatsen wie weet heeft iemand er wat aan.
He Jolantje....welkom :P

Lindaatje...mij kan je van het lijstje schrappen...hoef de geurtjes niet meer....kan ze nu zelf goedkoop inkopen dus je mag er n ander blij mee maken.. oow ja wat betreft: je weet niet wat je ervoor terug moet vragen...wij zijn allemaal heel relaxed in dit topic...het gaat ons niet om de waarde...maar om dat je n ander er blij mee kan maken

vlinder...nee heb niet lekker geslapen...t ging n paar dagen best goed met slapen...en nu begint t drama weer grrr... heb mega koppijn... gelukkig vrij vandaag, dus ga zo weer proberen te slapen.

schravel...ja toen had ik de pc al uit...toen jij er was haha

parel ik heb vandaag de boeken gehad....super bedankt

iry je bent niks verplicht.....mocht je wel n winkeltje willen maken, en er niet uit komen...volgens mij weet hier bijna elke ruiler wel hoe t werkt....dus iedereen kan je helpen...pas wel op...want het is zeeeeeeeeeeeeer verslavend......
Ai Jolantje, wat baaaaaaalen!

Waar ben je naar op zoek, dan kan ik vast de kasten napluizen voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven