Ben ik dan echt niemands type?
dinsdag 17 december 2019 om 12:25
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
dinsdag 17 december 2019 om 12:39
Ik kan niet echt reageren op je uiterlijk (weet ik natuurlijk niet en smaken verschillen)
Ik heb echt een schurft hekel aan deze wijze van "date". Het is niets meer en minder dan een keuring.. misschien zijn je gezichtfoto's te lief/braaf wie weet.
Ik geloof echt in het contact maken ik vind iemands uitstraling zoveel meer belangrijk dan een platte foto
Waarom niet dat speeddaten? Of gewoon een gesprekje aan gaan in een kroeg/feestje, winkel of weet ik veel? Sowieso zie je iemands reactie dan en kun je reageren en ook leren van wat wel werkt en wat niet.
Ik heb echt een schurft hekel aan deze wijze van "date". Het is niets meer en minder dan een keuring.. misschien zijn je gezichtfoto's te lief/braaf wie weet.
Ik geloof echt in het contact maken ik vind iemands uitstraling zoveel meer belangrijk dan een platte foto
Waarom niet dat speeddaten? Of gewoon een gesprekje aan gaan in een kroeg/feestje, winkel of weet ik veel? Sowieso zie je iemands reactie dan en kun je reageren en ook leren van wat wel werkt en wat niet.
♡
dinsdag 17 december 2019 om 12:47
Wie maakt de foto’s?
Want sommige mensen staan suf op de foto omdat degene die de foto maakt geen flauw benul heeft van hoe te spelen met licht.
Huur een (semi)professionele fotograaf in en maak een mooie fotoshoot in het bos/oud industrieterrein/ loods/ etc.
Een goede fotograaf zorgt ervoor dat jij er op je best uit gaat zien.
De foto’s kun je ook cadeau doen aan je ouder(s) en op LinkedIn etc zetten dus meerdere vliegen in 1 klap.
Want sommige mensen staan suf op de foto omdat degene die de foto maakt geen flauw benul heeft van hoe te spelen met licht.
Huur een (semi)professionele fotograaf in en maak een mooie fotoshoot in het bos/oud industrieterrein/ loods/ etc.
De foto’s kun je ook cadeau doen aan je ouder(s) en op LinkedIn etc zetten dus meerdere vliegen in 1 klap.
dinsdag 17 december 2019 om 12:50
Ja zodat je je in het echt de tyfus schrikt...dansenindewind schreef: ↑17-12-2019 12:47Wie maakt de foto’s?
dinsdag 17 december 2019 om 12:54
dinsdag 17 december 2019 om 12:56
Nee want op Facebook krijg ik de nodige likes en als je daar een slechter foto plaatst krijg je ook weinig likes ongeacht uit beleefdheid etcStrawberry_Fields schreef: ↑17-12-2019 12:34Het is een beetje lastig inschatten zonder de foto's te zien. Misschien kom je in je tekst beter over dan in je foto's, maar dat betekent niet dat er iets mis is met je uiterlijk. Misschien zijn het gewoon hele slechte foto's.
dinsdag 17 december 2019 om 12:59
Ik denk, dat je als serieuze man niet veel te zoeken hebt op online-dating
Dat is een vleesmarkt, waar alleen de lekkerste hapjes gegeten worden. En vrouwen hebben er keus genoeg. Als jij "slechts" normaal aantrekkelijk bent, vis je alsnog achter het net
Kijk eens met andere ogen naar je collega's, ga vrijwilligerswerk doen, wordt actief in een vereniging etcetc
Dat is een vleesmarkt, waar alleen de lekkerste hapjes gegeten worden. En vrouwen hebben er keus genoeg. Als jij "slechts" normaal aantrekkelijk bent, vis je alsnog achter het net
Kijk eens met andere ogen naar je collega's, ga vrijwilligerswerk doen, wordt actief in een vereniging etcetc
dinsdag 17 december 2019 om 13:02
Ik snap wat je zegt, maar ik leef ook gewoon doe mijn ding ga sporten en ga op vakantie, en ik zit ook op de datingapps onder het mom je weet maar nooit en je moet er niet teveel van verwachten. Dus wat dat betreft heb ik het allemaal losgelaten maar het viel me gewoon teveel op dat ik gesprekken kan aangaan enz totdat ik een foto stuurdeDymphnatam schreef: ↑17-12-2019 12:35Hoeveel topics blijf je openen over dit onderwerp? Ik snap dat je graag iemand wil vinden, maar dit werkt gewoon niet.
Laat het los en leef je leven. Dan ontmoet je vanzelf iemand. Je komt nu zo wanhopig over en dat werkt niet in je voordeel.
dinsdag 17 december 2019 om 13:04
Heb ik ook al gedaan en geprobeerddansenindewind schreef: ↑17-12-2019 12:47Wie maakt de foto’s?
dinsdag 17 december 2019 om 13:08
Kettlebel schreef: ↑17-12-2019 13:02Ik snap wat je zegt, maar ik leef ook gewoon doe mijn ding ga sporten en ga op vakantie, en ik zit ook op de datingapps onder het mom je weet maar nooit en je moet er niet teveel van verwachten. Dus wat dat betreft heb ik het allemaal losgelaten maar het viel me gewoon teveel op dat ik gesprekken kan aangaan enz totdat ik een foto stuurde
Ok, een serieuze reactie dan: het zou ook zomaar kunnen dat het degene die reageert op jouw profiel gaat om de spanning, op het contact leggen an sich. Op het moment dat je dan een foto stuurt is het minder vrijblijvend en word je een mens van vlees en bloed, en dan is de lol er af.
Om je een hart onder de riem te steken: ik heb ook jarenlang gedate, soms ook op het wanhopige af. Net toen ik besloten had om maar te stoppen en mijn energie te richten op happy single oud worden, ontmoette ik mijn partner, gewoon live.
dinsdag 17 december 2019 om 13:45
Het aanbod aan mannen voor vrouwen is overweldigend op datings apps.
Je moet er met kop en schouders bovenuit steken wil je kans maken en als je een goed lichaam hebt maar je kop is minder val je net tussen wal en schip.
Ga eens ouderwets op pad en knoop een praatje aan met een dame.
Kun je ook meteen iets van je persoonlijkheid laten zien in plaats van zo een app waar er geswiped wordt puur op basis van het uiterlijk.
Ook mannen met een ''lelijke kop'' komen gewoon nog steeds aan de vrouw hoor als ik het straatbeeld mag geloven dus geef de moed niet op.
Je moet er met kop en schouders bovenuit steken wil je kans maken en als je een goed lichaam hebt maar je kop is minder val je net tussen wal en schip.
Ga eens ouderwets op pad en knoop een praatje aan met een dame.
Kun je ook meteen iets van je persoonlijkheid laten zien in plaats van zo een app waar er geswiped wordt puur op basis van het uiterlijk.
Ook mannen met een ''lelijke kop'' komen gewoon nog steeds aan de vrouw hoor als ik het straatbeeld mag geloven dus geef de moed niet op.
anoniem_63c1249a1cf4b wijzigde dit bericht op 17-12-2019 13:46
0.99% gewijzigd
dinsdag 17 december 2019 om 13:45
Op Tinder staan zo ontzettend veel gruwelijke foto's van mannen. Ik denk dat ze het zelf niet eens doorhebben hoe wanstaltig zo'n selfie in de badkamer, op de motor (met helm dus je ziet niets), in de auto of met een vis is. Boos gezicht, zonnebril op, vretend van een bord eten op vakantie........het is een grote freakshow.
Vrouwen maken over het algemeen meer foto's (van elkaar ook, bij leuke gelegenheden) dus die staan er beter op.
En misschien vind jij wel dat je er normaal uitziet maar kun je daar toch niet objectief naar kijken en vinden anderen je wel erg onverzorgd en viezig.
Ik weet het niet.
Vrouwen maken over het algemeen meer foto's (van elkaar ook, bij leuke gelegenheden) dus die staan er beter op.
En misschien vind jij wel dat je er normaal uitziet maar kun je daar toch niet objectief naar kijken en vinden anderen je wel erg onverzorgd en viezig.
Ik weet het niet.
dinsdag 17 december 2019 om 13:48
Normaal = Onvoldoende,Hillegonda1 schreef: ↑17-12-2019 13:45
als het aanbod de vraag ruim overstijgt