Ben ik dan echt niemands type?

17-12-2019 12:25 475 berichten
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
Alle reacties Link kopieren
Kettlebel schreef:
17-12-2019 17:37
Even in het algemeen anders moet ik op iedereen apart gaan reageren die denken dat ik wanhopig ben of obsessief. Want dat is beide niet waar. Ik lig er geen moment wakker van, en ik sport, ga op vakantie en stedentrips ga op pad met vrienden. Doe mijn werk dus ik leef gewoon!

Maar je gaat je toch op een gegeven moment afvragen waar het aan kan liggen daar wil ik gewoon mijn vinger op leggen. Ik weet dat het nu niet aan de tekst ligt. En ik weet dat jullie niet kunnen oordelen over mijn foto's (maar het zijn zeker geen foto's met een karper of een stomme sixpackfoto of een badkamerselfie) Dus toen ik likes kreeg met mijn geheimzinnige foto reageerde ik vaak op iets wat ik zag in hun foto's 9 van de 10 keer kreeg ik reactie en ik hield het gesprek altijd luchtig. Waardoor het gesprek leuk bleef. Dus nee ik kom daar niet hopeloos over.
zolang je niet wil accepteren, dat het aan jezelf ligt, verandert er nooit iets
Kettlebel schreef:
Even in het algemeen anders moet ik op iedereen apart gaan reageren die denken dat ik wanhopig ben of obsessief. Want dat is beide niet waar. Ik lig er geen moment wakker van, en ik sport, ga op vakantie en stedentrips ga op pad met vrienden. Doe mijn werk dus ik leef gewoon!

Maar je gaat je toch op een gegeven moment afvragen waar het aan kan liggen daar wil ik gewoon mijn vinger op leggen. Ik weet dat het nu niet aan de tekst ligt. En ik weet dat jullie niet kunnen oordelen over mijn foto's (maar het zijn zeker geen foto's met een karper of een stomme sixpackfoto of een badkamerselfie) Dus toen ik likes kreeg met mijn geheimzinnige foto reageerde ik vaak op iets wat ik zag in hun foto's 9 van de 10 keer kreeg ik reactie en ik hield het gesprek altijd luchtig. Waardoor het gesprek leuk bleef. Dus nee ik kom daar niet hopeloos over.
Ik denk het toch wel, lees al je eigen topics en reacties eens terug. Gaan allemaal over hetzelfde.
Kettlebel schreef:

Wow hardnekkige ontkenning. Jouw naam is bij mij inmiddels opvallend omdat het alleen maar over daten gaat en waarom het bij jou toch niet lukt. En dan ga je hier vertellen dat je er geen moment wakker van ligt?

Ga eerst eens heel, heel eerlijk naar jezelf zijn. Dat is de eerste stap. Je zit zo vast in je eigen vicieuze cirkel van daten dat je het zelf al niet eens meer ziet
Of eerder een date voorstellen.

Ik weet niet maar ik vind het wel raar dat je in het echte leven niet investeert in contacten met vrouwen. Luchtig een praatje houden online is niet zo moeilijk. Je zal toch mensen in het echt moeten weten aan te spreken en te boeien. Waarom zou je niet eens tegen iemand in het uitgaansleven zeggen: het lijkt leuk om eens samen af te spreken?

Daarnaast zou ik je foto of foto's laten zien aan een vriend die eerlijk is en vragen wat je kunt verbeteren. Het is niet raar om er vooruit te komen dat je ongewenst single bent en dat je graag nieuwe mensen ontmoet. Wanneer je je kwetsbaar en open opstelt dan heb je denk ik eerder contact hebt dan wanneer je steeds luchtig doet alsof niets je boeit terwijl dat eigenlijk niet waar is.

Alleen al uit het loepen blijkt dat die houding niet klopt met wat je echt wil.
anoniem_393563 wijzigde dit bericht op 17-12-2019 17:48
2.90% gewijzigd
OK, dus het goede nieuws is, je zit er totaaaaaaal niet mee. Het houdt je helemaal niet obsessief bezig. En wanhopig ben je ook al niet.

Dan kan je vast wel het laatste nieuws van Moeder Natuur aan zonder in tranen uit te barsten:

Niet iedere man plant zich voort. Dat is nooit het idee van evolutie geweest. De meeste vrouwen, en de succesvolste mannen planten zich voort. De rest heeft vette pech, of als ze mens zijn, moet leren rukken.
Ik wil zeker wel accepteren dat het aan mezelf ligt, anders open ik dit topic ook niet. Klopt dat ze over hetzelfde gaan, maar zo kom ik echt niet op de datingapps over of in het algemeen bij vrouwen. Hier wel volgens jullie een verkeerd beeld van me, mijn excuses als ik zo overkom.
anders doe je mee met first dates, kunnen we in dat topic vertellen wat we van jou vinden.
Kettlebel schreef:
17-12-2019 17:48
Ik wil zeker wel accepteren dat het aan mezelf ligt, anders open ik dit topic ook niet. Klopt dat ze over hetzelfde gaan, maar zo kom ik echt niet op de datingapps over of in het algemeen bij vrouwen. Hier wel volgens jullie een verkeerd beeld van me, mijn excuses als ik zo overkom.
Maar dan is er blijkbaar wel wat anders aan de hand. Hoe weet jij nou trouwens zelf hoe je overkomt?
Dus al je topics en reacties hier zijn niet geschreven vanuit je echte ik?
Of zijn we allemaal te dom om het te snappen?
Ik vind het moeilijk om je te beoordelen zonder foto's.
Post een foto en ik zal mijn eerlijke mening geven.
Delhi23 schreef:
17-12-2019 17:59
Ik vind het moeilijk om je te beoordelen zonder foto's.
Post een foto en ik zal mijn eerlijke mening geven.
Dat gaat hier niet toch?
Kerstvrouw schreef:
17-12-2019 17:53
Dus al je topics en reacties hier zijn niet geschreven vanuit je echte ik?
Of zijn we allemaal te dom om het te snappen?
Oke, oke even een vraag wat denken jullie nu dat ik schrijf naar dames?
[quote=Kettlebel post_id=30746351 time=1576602038 user_id=378962]
Dat gaat hier niet toch?

Je zei zelf dat ze afknappen na de foto.
Hoe dan ook, je zal hier een eerlijker antwoord krijgen dan van vrienden.

Jemig, witte wolf, koop een bril en leer lezen. Ik heb je teks verkeerd gezien.
anoniem_636406528baf6 wijzigde dit bericht op 17-12-2019 18:05
Reden: Fout gelezen
22.99% gewijzigd
Tja ik vind bijvoorbeeld Gifjes of video's in een profiel weer niks.. Het kan echt aan van alles liggen. Iedereen is uniek en het is grotendeels een kwestie van geluk hebben, wil je diegene treffen met wie alles goed (genoeg) matcht. Ik denk ook dat dit (in het algemeen) wat lastiger wordt, naarmate je ouder wordt en een vaste relatie 'zoekt'.
Kettlebel schreef:
17-12-2019 18:00
Dat gaat hier niet toch?
Upload een foto van jezelf via tinypic en plak hier de link.
Ik ken je nog van je vorige topic en we hebben een tijd gesproken met elkaar. Je eigen lat voor de vrouw die je wil daten ligt echt veel te hoog/te specifiek. Misschien zou je meer dates hebben als je zelf niet vast zou houden aan een bepaald plaatje ideale vrouw? Daarnaast ben je behoorlijk regio gebonden. Probeer eens wat meer open te staan voor wat er op je pad komt.
Hoe oud ben je to?
Kettlebel schreef:
17-12-2019 18:03
Oke, oke even een vraag wat denken jullie nu dat ik schrijf naar dames?
Wat is de reden dat je deze vraag stelt?
PotjePindakaas schreef:
17-12-2019 18:06
Je eigen lat voor de vrouw die je wil daten ligt echt veel te hoog/te specifiek. Misschien zou je meer dates hebben als je zelf niet vast zou houden aan een bepaald plaatje ideale vrouw? Daarnaast ben je behoorlijk regio gebonden. Probeer eens wat meer open te staan voor wat er op je pad komt.
Vasthouden aan een ideaalplaatje werkt echt niet in je voordeel. Wie weet wat voor leuke vrouwen je hierdoor al bent misgelopen?

Daarom vroeg ik ook naar speeddaten. Dan spreek je iemand live en kijk je misschien verder dan je eigen vooroordelen en eisenlijst? Dan heb je een gevoel bij iemand en als je die 4 minuten te kort vindt, kun je in de pauzes en na afloop verder kletsen en hopelijk ook op een vervolgdate.

Ja, het is wel geforceerd, maar dat is online dating ook. Ik heb er zelf goede ervaringen mee.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Wat jammer dat het niet lijkt te lukken. Ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Daarom vind ik eigenlijk ook wel wat van die datingapps. Je moet er echt al met kop en schouders bovenuit steken of heel veel mazzel hebben net je soulmate te treffen (Maar die kans lijkt me irl minstens net zo groot) om kans te maken. Ik ben ook wel heel benieuwd naar je leeftijd en of je al (serieuze) relatie ervaring hebt. En natuurlijk ook nieuwsgierig naar een foto. Ik zal zeker een eerlijke mening geven.
PotjePindakaas schreef:
17-12-2019 18:06
Ik ken je nog van je vorige topic en we hebben een tijd gesproken met elkaar. Je eigen lat voor de vrouw die je wil daten ligt echt veel te hoog/te specifiek. Misschien zou je meer dates hebben als je zelf niet vast zou houden aan een bepaald plaatje ideale vrouw? Daarnaast ben je behoorlijk regio gebonden. Probeer eens wat meer open te staan voor wat er op je pad komt.
Haha klopt, maar dat is helemaal niet meer zo. Ik heb absoluut geen bepaald plaatje van mijn ideale vrouw. Verzorgd, leuke kledingstijl en niet al te dik komt bij mij al snel door de keuring hoor, wil niet zeggen dat ik hopeloos alles like. Maar volgens mij ging het er nu over dat ik als ik zichtbare foto's plaats geen likes krijg zelfs niet van dames die niet voldoen aan het bepaalde plaatje;)
whitewolves schreef:
17-12-2019 18:11
Hoe oud ben je to?
32
Op apps als Tinder gaat zo'n 90% van de vrouwen voor dezelfde 10% mannen. Dus als je als man zijnde niet tot die uitverkoren elite behoort moet je gewoon alle vrouwen ongezien naar rechts swipen. Selectief zijn kan je later doen nadat je wat matches hebt.
Heb een pb gestuurd
Je wordt genomineerd in het forum awards topic TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven