Ben ik dan echt niemands type?

17-12-2019 12:25 475 berichten
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
Kettlebel schreef:
17-12-2019 13:58
Misschien wel maar ik trek er over het algemeen wel dames mee aan die iets serieus willen omdat dat ook in mijn tekst staat. En overigens dat laatste ben ik met je eens en doe ik ook. Het is verre van dat ik wanhopig opzoek ben. Ik hoef ook oprecht geen 80 matches
Ik wil ook best wel iets serieus. Maar een man die er " normaal uitziet" (=13 in een dozijn type), tja daar zie ik ik per dag > 30 van voorbij komen. Dan hebben ze vaak ook nog kinderen (en ik ben bewust kindvrij, en wil echt geen man met kinderen, ook niet als die bij moeders wonen, ook niet als die al volwassen zijn). Dan hebben de meesten ook nog eens geen tekst, alleen maar dat ze " willen chatten of daten met vrouw van leeftijd xx tot yy" . Of inderdaad foto met zonnebril, of foto met vis, of foto met auto, of foto in vriendengroep als profielfoto. To the left....

Dus TO, hoe profileer jij jezelf? Kan zomaar daaraan liggen toch?
ik zie hier nu al een paar keer iets over mannen met vissen voorbijkomen. Is dat een grap, of zijn er werkelijk mannen die zich profileren met een gevangen vis??
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
17-12-2019 21:52
ik zie hier nu al een paar keer iets over mannen met vissen voorbijkomen. Is dat een grap, of zijn er werkelijk mannen die zich profileren met een gevangen vis??
Zo ontzettend veel.
JuriaanB schreef:
En anders wel hun fiets
JuriaanB schreef:
Ja echt.. Om te gieren. Arme vis denk ik dan altijd.

TO, je hebt PB terug.
Ik voel me niet zo prettig bij het moeten geven van mijn e-mailadres dus ik hoor hier wel hoe zijn foto’s zijn.
Toch kan TO bloedlelijk zijn en goed in de markt liggen... mits hij de juiste markt kiest

Denk dat hij zijn eisen moet bijstellen
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
17-12-2019 21:42
Ik wil ook best wel iets serieus. Maar een man die er " normaal uitziet" (=13 in een dozijn type), tja daar zie ik ik per dag > 30 van voorbij komen. Dan hebben ze vaak ook nog kinderen (en ik ben bewust kindvrij, en wil echt geen man met kinderen, ook niet als die bij moeders wonen, ook niet als die al volwassen zijn). Dan hebben de meesten ook nog eens geen tekst, alleen maar dat ze " willen chatten of daten met vrouw van leeftijd xx tot yy" . Of inderdaad foto met zonnebril, of foto met vis, of foto met auto, of foto in vriendengroep als profielfoto. To the left....

Dus TO, hoe profileer jij jezelf? Kan zomaar daaraan liggen toch?
In ieder geval niet zoals jij nu omschrijft;) Stuur mij een PB.
Kettlebel schreef:
17-12-2019 22:01
In ieder geval niet zoals jij nu omschrijft;) Stuur mij een PB.
Leg mij eens uit waarom ik een PB moet sturen als ik openbaar een tamelijk neutrale vraag stel? Of ben je stiekem toch aan het hengelen?
JuriaanB schreef:
Neem de proef eens op de som, en maak een profiel aan als vrouw. Echt, je hebt geen idee .... :bonk:
Ongelooflijk. Dat is echt sneu, een foto van jezelf met een vis. Ik denk dat als ik ooit nog eens ga daten een foto plaats waarop ik langs de waterkant (inclusief zonnebril en stoere look) een doosje vissticks vasthoud, met mijn dertien in een dozijn auto op de achtergrond.
17-12-2019 22:06
Leg mij eens uit waarom ik een PB moet sturen als ik openbaar een tamelijk neutrale vraag stel? Of ben je stiekem toch aan het hengelen?
Haha helemaal niet, en je hebt gelijkt, ik heb gewoon een leuk stukje tekst met wat interesses van me erin verwerkt en wat ik zoek met een grappige afsluiter verder over de foto's die jij allemaal benoemd heb ik allemaal niet en nee ook geen badkamerselfie of een spiegelseflie gewoon wat verschillende foto's van op reis of in de kroeg.
JuriaanB schreef:
17-12-2019 22:16
Ongelooflijk. Dat is echt sneu, een foto van jezelf met een vis. Ik denk dat als ik ooit nog eens ga daten een foto plaats waarop ik langs de waterkant (inclusief zonnebril en stoere look) een doosje vissticks vasthoud, met mijn dertien in een dozijn auto op de achtergrond.
:-D leuk
Kettlebel schreef:
17-12-2019 22:18
Haha helemaal niet, en je hebt gelijkt, ik heb gewoon een leuk stukje tekst met wat interesses van me erin verwerkt en wat ik zoek met een grappige afsluiter verder over de foto's die jij allemaal benoemd heb ik allemaal niet en nee ook geen badkamerselfie of een spiegelseflie gewoon wat verschillende foto's van op reis of in de kroeg.
Selfie's zijn nou niet echt de meest charmante foto's. Hoe de foto's van de kroeg en reis zijn kan ik vanaf hier natuurlijk niet beoordelen. Misschien heb je een vrouw in je omgeving die je daarin een onafhankelijk oordeel kan geven?

(en: foto met zonnebril is ook een no go. Ik wil een man zijn complete gezicht zien, inclusief ogen.)

(of, als je toch mijn persoonlijke advies op prijs stelt: stuur mij een PB....)
anoniem_63d9239218f04 wijzigde dit bericht op 17-12-2019 22:29
6.61% gewijzigd
17-12-2019 22:26
Selfie's zijn nou niet echt de meest charmante foto's. Hoe de foto's van de kroeg en reis zijn kan ik vanaf hier natuurlijk niet beoordelen. Misschien heb je een vrouw in je omgeving die je daarin een onafhankelijk oordeel kan geven?

(of, als je toch mijn persoonlijke advies op prijs stelt: stuur mij een PB....)
Hij stuurt geen foto’s via PB maar wil je e-mailadres daarvoor.
Sjulia schreef:
17-12-2019 22:28
Hij stuurt geen foto’s via PB maar wil je e-mailadres daarvoor.
Dus een hengelaar.... dat verbaasd me dan weer niet. Als dat hetzelfde gedrag is dat hij op een datingsite/app vertoont, dan is dat verder wel zelfverklarend :jump:
anoniem_63d9239218f04 wijzigde dit bericht op 17-12-2019 22:30
0.16% gewijzigd
Qiyara schreef:
17-12-2019 19:07
Nou dat topic heb ik ook in gedachten en vond het totaal geen succes voor hem. Hij kwam later nog een keer terug met exact hetzelfde topic en toen werd er toch niet zo mild meer gereageerd.
Was dat niet die meneer ('Everybody loves....') die kwaad is weggegaan?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
17-12-2019 22:30
Dus een hengelaar.... dat verbaasd me dan weer niet. Als dat hetzelfde gedrag is dat hij op een datingsite/app vertoont, dan is dat verder wel zelfverklarend :jump:
Maar TO, als dat echt je insteek is, dan kan ik je wel een mail sturen vanuit mijn anonieme mailadres. Dan moet jij mij toch wel als eerste een PB sturen met jouw mailadres, anders neem ik je echt niet serieus.....
JuriaanB schreef:
Geweldig dat van die vissticks :lol:! Ik heb mijn vriend ontmoet op Tinder en uit zijn foto's kon ik ook opmaken dat hij humor/zelfspot had. Dat was de reden dat ik hem heb geliked. Misschien kan je daar iets mee TO. Want inderdaad, je moet wel iets hebben in je profiel dat triggered om te liken. Er zijn honderden kerels met foto's van zichzelf met vrienden in de kroeg, op vakantie, tijdens het sporten. Misschien zijn je foto's wel te saai.
Dutchgirly schreef:
17-12-2019 22:36
Geweldig dat van die vissticks :lol:! Ik heb mijn vriend ontmoet op Tinder en uit zijn foto's kon ik ook opmaken dat hij humor/zelfspot had. Dat was de reden dat ik hem heb geliked. Misschien kan je daar iets mee TO. Want inderdaad, je moet wel iets hebben in je profiel dat triggered om te liken. Er zijn honderden kerels met foto's van zichzelf met vrienden in de kroeg, op vakantie, tijdens het sporten. Misschien zijn je foto's wel te saai.
Natuurlijk zijn zijn foto's te saai. Maar het ontbreekt TO aan enige zelf-reflectie....
17-12-2019 22:38
Natuurlijk zijn zijn foto's te saai. Maar het ontbreekt TO aan enige zelf-reflectie....
Ongetwijfeld zijn ze te saai en dat met die vissticks is goud. Overigens heb je pb
Ik heb zo'n 20 jaar geleden ook een tijdje gedate via internet. Dat bestond toen nog niet zo lang en social media waren er ook niet. Ik kan me niet herinneren dat ik toen rare foto's van vrouwen tegenkwam. Van mannen weet ik het niet natuurlijk. Wel grossierden veel vrouwen in nikszeggende foto's van met name vakanties en sport enzo. Of erger: thuisfoto's met muren met "Love" en "Home" erop. De gruwel.

De profielteksten waren vaak cliche en inwisselbaar. Ze hadden allemaal hun "leventje prima op orde maar misten toch iets", hielden voornamelijk van "eten met vrienden, leuke terrasjes pikken en reizen" (niet op vakantie gaan, maar "reizen", alsof ze niet gewoon met de lonely Planet in de hand de standaard tripjes maakten als duizenden anderen). En dan hele karakterbeschrijvingen van zichzelf en van de beoogde partner. O ja, laten we het "rugzakje" met levenservaringen en de stupide slogans niet vergeten: mijn levensmotto is "Een dag niet gelachen" etc. Brrr.

Nou ja, het heeft wel het nodige vermaak en een paar avontuurtjes opgeleverd, maar uiteindelijk geen partner. Die heb ik gewoon zonder te zoeken toevallig in real live opgeduikeld.

Maar volgens mij was het internetdaten toen toch een stuk gemoedelijker dan nu met al dat getinder en de overtrokken zelfpromotie.
nou ja, in ieder geval slaan de vrouwtjes er niet op aan, op dat profiel van je
JuriaanB schreef:
doosje vissticks vasthoud, met mijn dertien in een dozijn auto op de achtergrond.
:biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kettlebel schreef:
17-12-2019 23:04
Ongetwijfeld zijn ze te saai en dat met die vissticks is goud. Overigens heb je pb
De visstick-truc krijg je van mij, zo ben ik dan ook wel weer. En dan een bijpassend melig tekstje erbij als "Ik heb net met mijn eigen handen deze vissticks gevangen. Maar liever wil ik jou binnenhengelen. Bijt jij in mijn haakje?". Kun je lachen, krijg je vast sarcastische reacties van vrouwen die denken dat je jezelf heel grappig vindt :-)

ik heb trouwens geen PB ontvangen, maar ik geloof dat dat systeem wel vaker hapert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven