Ben ik dan echt niemands type?
dinsdag 17 december 2019 om 12:25
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
zaterdag 21 december 2019 om 14:53
Dat mag toch. Hij schiet er zo te lezen niet veel mee op, maar ik ken ook mannen van mijn leeftijd met een tien jaar jongere vriendin waarvan ik denk 'ja dat klopt wel'. Vooral omdat die meiskes dan vaak volwassener zijn dan die vent.madaleine00 schreef: ↑21-12-2019 14:49Wacht, TO is begin 30 en swiped op jonge 20ers?
Ach gekkie toch
zaterdag 21 december 2019 om 15:46
Zei ik dus ook al. Het zal zijn kansen er niet groter op maken.madaleine00 schreef: ↑21-12-2019 14:49Wacht, TO is begin 30 en swiped op jonge 20ers?
Ach gekkie toch
zaterdag 21 december 2019 om 15:53
Heerlijk dit, onverwachte romances op de meest onverwachte momenten.Bombus-Sylvarum schreef: ↑20-12-2019 22:27So true. Ooit zat ik in de streekbus (zo’n Interliner die volgens mij niet meer bestaan) naar liedjes van De Dijk te luisteren: “Dokter kunt u even komen. Breng uw beste medicijn...” en ik was continu verliefd op alle meisjes om me heen. Ik voelde me zo’n kansloze vrijgezel en ik was bang dat ik dat altijd zou blijven. Dat moment veranderde toen er een meisje naast me kwam zitten en vroeg waar ik naar luisterde. De Dijk vond ze maar niks en ik vond haar muziek niet zo. Maar we lazen wel dezelfde boeken en bleken allerlei zaken te delen. Een jarenlange relatie was geboren. Zoals wel vaker ging het uit, maar we hebben nog steeds contact met elkaar en kunnen enorm lachen om dat rare moment.
.
zaterdag 21 december 2019 om 16:18
Degenen die dat niet zien zitten stellen een andere leeftijdsgrens in. Je hebt allerlei verschillende smaken.
zaterdag 21 december 2019 om 18:05
hij ziet er uit als 12 dus dat lijkt me geen probleem
zaterdag 21 december 2019 om 18:28
zaterdag 21 december 2019 om 18:30
Voor iedereen een groene tuin
zondag 22 december 2019 om 09:07
Wat een ontzettend nare reacties staan hier bij zeg.
Een eerlijke reactie op een foto betekent niet iemand volledig affakkelen, omdat hij (toevallig) niet je type is. Geef de man dan constructieve feedback in ieder geval.
Maar goed, verder zal iedereen zullen deze personen hier wel het toonbeeld van perfectie zijn en volle zalen trekken met hun voorkomen.
Een eerlijke reactie op een foto betekent niet iemand volledig affakkelen, omdat hij (toevallig) niet je type is. Geef de man dan constructieve feedback in ieder geval.
Maar goed, verder zal iedereen zullen deze personen hier wel het toonbeeld van perfectie zijn en volle zalen trekken met hun voorkomen.
anoniem_63e2a7e653a84 wijzigde dit bericht op 22-12-2019 11:05
Reden: Even de nodige nuance aangebracht.
Reden: Even de nodige nuance aangebracht.
4.92% gewijzigd
zondag 22 december 2019 om 10:41
Ik vind over het algemeen niet dat TO wordt afgefakkeld. De grootst gemene deler lijkt toch echt: gewone, prima man, slechte foto.PatatasBravas schreef: ↑22-12-2019 09:07Wat een ontzettend nare reacties staan hier bij zeg.
Maar goed, verder zal iedereen hier wel het toonbeeld van perfectie zijn en volle zalen trekken met hun voorkomen.
En een foto is erg bepalend want op Tinder zie je geen mimiek, eigenlijk niets verder.
Er staan tips over hoe een betere foto te maken en er wordt geklaagd over de oppervlakkigheid van Tinder.
De sneren zijn verder van iedereen naar iedereen. Vermeende nare posts leiden tot ook onaardige reacties over vermeende perfectie van de Viva dames.
Het is maar net wat je leest en hoe je dat interpreteert.
zondag 22 december 2019 om 11:11
Heb mijn post iets aangepast, want 'iedereen' was natuurlijk niet wat ik bedoelde. Verder blijf ik bij wat ik schreef. En daar mag uiteraard ook wat van gevonden worden.YagaBaba schreef: ↑22-12-2019 10:41Ik vind over het algemeen niet dat TO wordt afgefakkeld. De grootst gemene deler lijkt toch echt: gewone, prima man, slechte foto.
En een foto is erg bepalend want op Tinder zie je geen mimiek, eigenlijk niets verder.
Er staan tips over hoe een betere foto te maken en er wordt geklaagd over de oppervlakkigheid van Tinder.
De sneren zijn verder van iedereen naar iedereen. Vermeende nare posts leiden tot ook onaardige reacties over vermeende perfectie van de Viva dames.
Het is maar net wat je leest en hoe je dat interpreteert.