Ben ik dan echt niemands type?
dinsdag 17 december 2019 om 12:25
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
dinsdag 17 december 2019 om 18:42
Juist. Je kan beter een andere app gebruiken waar mensen serieuzer zijn.
Helemaal waar, ik ben ook een tijd wanhopig op zoek geweest. Mensen gingen me zelfs mijden omdat het er zo dik bovenop lag (wat ik zelf niet in de gaten had). Op enig moment was ik het zat en besloot ik vrijgezel te blijven en dat ik ook zonder partner de moeite waard was. Ik deed de dingen omdat ik ze leuk vond, niet omdat ik naar een partner op zoek was. Vijf maanden later had ik een relatie en ik ben nog steeds met hem samen en gelukkig.Dymphnatam schreef: ↑17-12-2019 12:35Hoeveel topics blijf je openen over dit onderwerp? Ik snap dat je graag iemand wil vinden, maar dit werkt gewoon niet.
Laat het los en leef je leven. Dan ontmoet je vanzelf iemand. Je komt nu zo wanhopig over en dat werkt niet in je voordeel.
Love is the meaning of life
dinsdag 17 december 2019 om 18:48
TO ga op een goede datingsite. Op ematching kunnen ze bijvoorbeeld advies geven over je foto's door 1 van de medewerkers. Je gaat hier toch niet aan random forummers je foto toe sturen?
Het is een kwestie van smaak, de 1 vindt je aantrekkelijk, de ander niet. En daarnaast maak je jezelf super kwetsbaar door al die meningen van mensen die je niet kent.
Het is een kwestie van smaak, de 1 vindt je aantrekkelijk, de ander niet. En daarnaast maak je jezelf super kwetsbaar door al die meningen van mensen die je niet kent.
dinsdag 17 december 2019 om 18:52
BlaZoo schreef: ↑17-12-2019 17:48OK, dus het goede nieuws is, je zit er totaaaaaaal niet mee. Het houdt je helemaal niet obsessief bezig. En wanhopig ben je ook al niet.
Dan kan je vast wel het laatste nieuws van Moeder Natuur aan zonder in tranen uit te barsten:
Niet iedere man plant zich voort. Dat is nooit het idee van evolutie geweest. De meeste vrouwen, en de succesvolste mannen planten zich voort. De rest heeft vette pech, of als ze mens zijn, moet leren rukken.
succrsvolle mannen really??? de meest marginale hebben de meeste kinderen wat zijn hun kwaliteiten?
dinsdag 17 december 2019 om 19:04
Er heeft hier ooit wel eens een man gereageerd, een jaar of 2 geleden, met hetzelfde soort topic die even een foto online heeft gezet een uurtje. Ik vond hem niet knap, zeg maar zacht uitgedrukt: bril, hoog voorhoofd geen kin en had ook nog eens een disney verzameling als hobby. De dames hier hebben echt heel lief gereageerd, geopperd dat hij vooral zichzelf moest zijn en een hele rits tips over zijn profiel e.d., de eerste date, ...etc. Volgens mij is dat nog een succes geworden ook.
Wat ik bij jou vooral lees is dat je probeert om de gewenste reacties te geven ipv dat je gewoon jezelf bent en met die instelling is het volgens mij onmogelijk om iemand te vinden die bij je past. Jezelf zijn, je kwetsbaar opstellen, open en eerlijk zijn, zijn volgens mij wel voorwaarden die maken die je de persoon tegen komt die bij je past. Dat zit niet in een foto maar vooral in een connectie die dieper gaat dan alleen uiterlijkheden.
Als meneer Doppy Disney het voor elkaar krijgt dan is er nog wel hoop voor jou.
Wat ik bij jou vooral lees is dat je probeert om de gewenste reacties te geven ipv dat je gewoon jezelf bent en met die instelling is het volgens mij onmogelijk om iemand te vinden die bij je past. Jezelf zijn, je kwetsbaar opstellen, open en eerlijk zijn, zijn volgens mij wel voorwaarden die maken die je de persoon tegen komt die bij je past. Dat zit niet in een foto maar vooral in een connectie die dieper gaat dan alleen uiterlijkheden.
Als meneer Doppy Disney het voor elkaar krijgt dan is er nog wel hoop voor jou.
dinsdag 17 december 2019 om 19:07
Nou dat topic heb ik ook in gedachten en vond het totaal geen succes voor hem. Hij kwam later nog een keer terug met exact hetzelfde topic en toen werd er toch niet zo mild meer gereageerd.Kerstvrouw schreef: ↑17-12-2019 19:04Er heeft hier ooit wel eens een man gereageerd, een jaar of 2 geleden, met hetzelfde soort topic die even een foto online heeft gezet een uurtje. Ik vond hem niet knap, zeg maar zacht uitgedrukt: bril, hoog voorhoofd geen kin en had ook nog eens een disney verzameling als hobby. De dames hier hebben echt heel lief gereageerd, geopperd dat hij vooral zichzelf moest zijn en een hele rits tips over zijn profiel e.d., de eerste date, ...etc. Volgens mij is dat nog een succes geworden ook.
dinsdag 17 december 2019 om 19:38
Oh leuk altijd dat te lezen! Hoe/ waar heb je hem ontmoet?Dymphnatam schreef: ↑17-12-2019 13:08Ok, een serieuze reactie dan: het zou ook zomaar kunnen dat het degene die reageert op jouw profiel gaat om de spanning, op het contact leggen an sich. Op het moment dat je dan een foto stuurt is het minder vrijblijvend en word je een mens van vlees en bloed, en dan is de lol er af.
Om je een hart onder de riem te steken: ik heb ook jarenlang gedate, soms ook op het wanhopige af. Net toen ik besloten had om maar te stoppen en mijn energie te richten op happy single oud worden, ontmoette ik mijn partner, gewoon live.
To; in het echt is zoveel relexeder en ongedwongen om iemand tegen te komen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
dinsdag 17 december 2019 om 19:38
Oh leuk altijd dat te lezen! Hoe/ waar heb je hem ontmoet?Dymphnatam schreef: ↑17-12-2019 13:08Ok, een serieuze reactie dan: het zou ook zomaar kunnen dat het degene die reageert op jouw profiel gaat om de spanning, op het contact leggen an sich. Op het moment dat je dan een foto stuurt is het minder vrijblijvend en word je een mens van vlees en bloed, en dan is de lol er af.
Om je een hart onder de riem te steken: ik heb ook jarenlang gedate, soms ook op het wanhopige af. Net toen ik besloten had om maar te stoppen en mijn energie te richten op happy single oud worden, ontmoette ik mijn partner, gewoon live.
To; in het echt is zoveel relexeder en ongedwongener om iemand tegen te komen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
dinsdag 17 december 2019 om 19:46
32WeidseVelden schreef: ↑17-12-2019 19:38Oh leuk altijd dat te lezen! Hoe/ waar heb je hem ontmoet?
To; in het echt is zoveel relexeder en ongedwongener om iemand tegen te komen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Dat ben ik allemaal met jullie eens! Maar ik ben al een tijdje niemand in het echt tegengekomen terwijl ik genoeg onderneem (enerzijds bezet, anderzijds ben ik hun type niet etc,etc je kent het wel)
dinsdag 17 december 2019 om 20:00
Evolutie, voor veel mensen te moeilijkicequeen2000 schreef: ↑17-12-2019 18:52succrsvolle mannen really??? de meest marginale hebben de meeste kinderen wat zijn hun kwaliteiten?
dinsdag 17 december 2019 om 20:06
Ik wil ook je ook wel tips geven en even met je mee kijken, pb. Trouwens, niet alle afwijzingen of mensen die geen gesprek starten zijn persoonlijk. Er kan van alles mee spelen, als in mensen die geen serieuze relatie willen of anderen die merken er nog niet klaar voor te zijn, het te druk hebben etc.
dinsdag 17 december 2019 om 20:07
Ik zou ook echt nog eens kritisch, écht kritisch, naar je eigen eisenlijstje kijken en naar het type vrouw waar je interesse in hebt. Er wordt altijd gezegd dat vrouwen zo kieskeurig zouden zijn, maar wat mij betreft zijn mannen nog vele malen kieskeuriger. En vooral; niet echt kunnen inschatten wat realistisch is. Alleen maar modellentypes liken bijvoorbeeld.