UD augustus 2020 (met tabel)

01-12-2019 16:37 406 berichten
Hi!

💙❤️ Voor iedereen die in augustus is uitgerekend!

Je mag jezelf toevoegen aan de tabel:
Naam:Leeftijd:Uitgerekend:Hoeveelste kind:Afspraken:Bijzonderheden:
Paardje64 29 29-7-2020 1e :heart: 3e afspraak 7-3 Controle + hartje luisteren Eind aug miskraam (6wk)
Viva95 24 3-8-2020 2e :heart: 7-1 termijnecho
BrumBrum 28 5-8-2020 2e :heart: 23-12 2e echo
Soof82 37 8-8-2020 2e :heart: 2-1 2e echo
Multi* 30 10-8-2020 1e 31 -12 1e echo
Jackie5 31 15-8-2020? 1e 27-12 1e echo
Melancolie 27 16-8-2020 1e :heart: 23-01 2e echo
Makeupgirl 28 20-8-2020 1e 06-01 1e echo missed abortion juni '19 bij 12 weken
Sisterr 27 21-8-2020? 1e 30-12 1e echo
Maan 32 22-8-2020 1e 09-01 8 weken echo, 27-01 termijnecho en intake
Zapsie 32 23-8-2020? 2e 13-01 1e echo, intake 22-01 bij de 1e extreme zwangerschapsjeuk gehad
Vietjeh 25 27-8-2020? 1e 16-01 1e echo 10 september 2019 vmk bij 7w+4
Prettymama 31 29-8-2020 3e :heart: 7-2 termijn echo + controle VK bij de 2de zwangerschap een keizersnede gehad ivm placenta previa, vmk okt'19
Unexpectedmom 38 31-8-2020 2e 16-01 1e echo + intake In juli miskraam bij 9 weken en in augustus een vmk

:rose: Bam_1984, Bibi30
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2020 18:59
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
97.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gezellig sister! En van harte gefeliciteerd. Gezellig als je mee schrijft
Ik ben benieuwd hoe het met paardje is?! :hyper:
Eerste echo was goed! Een kloppend hartje gezien.

Gefeliciteerd en welkom aan de nieuwkomers.
Ja een super goed nieuws paardje jij kan fijn je feestdagen in!
Bedankt allemaal.

Paardje64, wat fijn dat de eerste echo goed is. Geeft je toch rust.
Ik kan echt niet wachten tot de eerste echo. De onzekerheid vind ik best lastig. Vooral omdat ik het nog niet geloof na zo'n lange periode.

Ik zie dat veel van jullie zware nachten hebben. Het breekt me wel echt op. De honger is nu opeens ook heel erg al heb ik net gegeten heb ik na een uur gewoon buikpijn van de honger... Als de app het goed heeft berekend ben ik pas 4.3 weken. Misselijkheid heb ik nog niet ervaren.

Hoe zijn jullie kwaaltjes nu. Hoe voelen jullie je..
Sister leuk dat je aansluit en gefeliciteerd met je zwangerschap! Na 2 jaar is dat prachtig maar ook wel een beetje onwerkelijk (ik weet hoe het voelt om erg lang te moeten wachten).

Paardje wat goed dat de echo goed was.
Multi*

Dankje, het was een zware tijd en ik denk echt dat ik pas kan genieten als ik 30-12 de eerste echo heb gehad.

Hoever ben jij?
Super fijn dat de echo goed was Paardje!

Sisterr, heel traject hebben jullie al achter de rug, kan me heel goed voorstellen dat je flink in spanning zit tot de echo! Ik ga deze week de verloskundige wel bellen, maar denk dat ik pas rond de 8 weken een echo krijg, dat zou ergens in de tweede week van januari zijn. Heb mijn uitgerekende datum nog even bekeken en zou toch 21 augustus zijn op basis van mijn cyclus, dus dan zouden we precies gelijk lopen!

Qua kwaaltjes gaat het hier wel goed, niet misselijk, geen trek in ander eten, geen last van mijn buik, alleen slapen gaat niet zo heel lekker maar als dat het enige blijft mag ik niet klagen!
Hey sister, welkom! Behoorlijke weg afgelegd, fijn voor je dat het gelukt is! Kan me voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is. We hebben de echo op dezelfde dag, spannend!

Paardje wat fijn van de goede echo!
Lotsie, Ja, we hebben al wat achter de rug en daarom kan ik nog niet echt genieten. Wat leuk dat we voor nu dezelfde UD hebben, voor jullie natuurlijk ook heel spannend, is het jullie eerste? Wij hebben 30-12 de eerste echo dan zou het dus ongeveer 6/7 weken zijn.

Fijn dat je nog nergens last van heb ik hoop dat het zo blijft voor je.
Ik heb idd last van slapen maar mn borsten hebben hun momenten dat ze even laten weten dat ze aanwezig zijn, en soms nog wat lichte krampen in mijn buik.
Misselijk ben ik nog niet gelukkig even zo laten maar wel extreem veel honger opeens....
Welkom Sisterr, wat fijn dat het na zon lange weg toch eindelijk zo ver is!

Paardje, wat fijn een goede echo!! Wanneer heb je de volgende echo?

Ik heb qua misselijkheid wel echt weer een slechte dag vandaag. Dus ik hoop op een goede nachtrust en morgen een betere dag! 😅 Heb de huisarts toch maar gebeld voor medicatie tegen de misselijkheid. Het belemmerd me nu echt met werken en met de feestdagen in het vooruitzicht, leek me dat toch wel verstandig om te doen (vlees ruiken ° boven de wc hangen😅).
@Sister ongeveer 6 weken nu. Ik heb een dag na jou een echo! Kijk ik ook naar uit. Ik vrees zelf dat ik pas een beetje gerust ben na de 2e echo rond 11 of 12 weken. Maar ik heb een verleden met miskramen dus dat helpt niet.
Multi* schreef:
18-12-2019 08:12
@Sister ongeveer 6 weken nu. Ik heb een dag na jou een echo! Kijk ik ook naar uit. Ik vrees zelf dat ik pas een beetje gerust ben na de 2e echo rond 11 of 12 weken. Maar ik heb een verleden met miskramen dus dat helpt niet.
Jaa, dan begrijp ik je ongerustheid goed. Genieten is niet echt mogelijk als je geen zekerheid hebt. Juist omdat je al zoveel hebt moeten doorstaan.

Ik heb niet echt het besef dat IK zwanger ben, het lijkt wel of ik het over iemand anders heb. Dus ik denk dat als de echo goed is dat mijn man en ik pas echt gaan beseffen dat het ECHT is.
Soof hoe was jou echo?
Sisterr welkom en van harte gefeliciteerd 🎉

Hier ook de hele dag door honger en geen zin en trek om te eten. Moet mezelf echt dwingen om iets naar binnen te werken. In de nacht ook steeds eten blegh... wisselend misselijk en vandaag dus een slechte dag.

Echo vanmorgen was goed. Wel erg vroeg dus over 2 weken bij intake weer meten. Maar het hartje klopt ❤

Ik heb nog een nieuwtje... Ben gisteren ten huwelijk gevraagd na 13 jaar samen. Big shock en momenteel even teveel om te verwerken gek genoeg. Emoties schieten alle kanten op en voel mij ook down wat ik echt heel erg vind want ik ben wel blij. Ik denk even te veel prikkels tegelijk wat ik niet zo goed aankan.
Aah dat is goed nieuws soof! Hoe ver ben je nu?

En gefeliciteerd met je verloving! Snap dat het ook wel veel is, hoop dat je er wel snel echt van kan genieten.

Eten is bij mij ook wel raar, er zijn heel weinig dingen waar ik zin in heb, maar heb wel vaak een hongergevoel. Hartig en warm gaat er het beste in. Moet echt niet denken aan zoete dingen haha, ik eet het liefst de hele dag pasta enzo :p

Ik ben normaal echt een avondmens maar ik lig alweer in bed hoor. Zo weinig energie ‘s avonds.
Gefeliciteerd soof!
En ook met je verloving wauw wel heel mooi zo op de dag van een goede echo.
Laat het rustig bezinken. Snap je wel want zwanger zijn is al iets dat je moet laten bezinken en dat lukte miss nog geen eens en nu je verloving ook nog haha
Jr heb nog tijd zat om dit alles een plekje te geven
Gefeliciteerd Soof!
Wat een opluchting hè zo'n kloppend hartje :-D
Yesssss wat fijn Soof! Zowel van het hartje als van je verloving :love: Ik kijk met zo veel liefde terug op mijn trouwdag, dat gun ik echt iedereen (die ook wil trouwen dan).

Ik heb de verloskundige ook gebeld, eerste echo op 10 januari. Ik ben niet zo heel goed met tabellen hier, zou iemand anders mij daar aan toe willen voegen voor ik hem verpest?

28, 21-08-2020, 2e kindje, 10-01-2020, en geen bijzonderheden! Bedankt alvast!
Hallo allemaal! Hopelijk is er nog ruimte :-D . Gisteren positief getest. Uitgerekende datum zal tussen 23-30 augustus zijn denk ik. Voelt voor ons als een wonder. Het is ons tweede kindje als alles goed gaat na ruim 1,5 jaar. De formulieren om bloed en sperma te testen lagen al klaar. Bij de eerste heeft het ruim 3 jaar geduurd. Dus we zijn heel blij, maar ook bang of alles goed is/gaat. Vorige zwangerschap ging goed, alleen had ik last van extreme zwangerschapsjeuk. Hopelijk dit keer niet!

Ik lees al mooie echo's, fijn! En natuurlijk gefeliciteerd allemaal!

Hoe doen jullie het met kerst? Wij gaan het waarschijnlijk wel vertellen al aan ouders/broer/zus. Maakt het kerstdiner wat makkelijker.
Hoi allemaal!

Ik hoop dat ik ook nog mag aanschuiven...
Heb al een beetje terug gelezen, en lijkt me heel fijn om mee te mogen praten. :)

Ik heb afgelopen maandagavond positief getest, 2 dagen vóór NOD. Het was best een knaltest, wat ik absoluut niet verwacht had (helemaal met avondurine). De vorige keer dat ik zwanger was in augustus, had ik pas 2 dagen ná NOD zo'n knaller. Die zwangerschap is toen wel uitgelopen op een miskraam helaas, dus ik hoop dat deze nu blijft plakken. :heart:

Uitgerekende datum ligt rond 27 augustus.
Het enige symptoom wat ik heb, is dat ik heel veel plopjes/steekjes/krampjes voel in m'n onderbuik. Verder niets (gelukkig)..

@Zapsie, wij hebben getwijfeld, maar willen het toch nog niet vertellen met kerst. Helemaal omdat we de vorige keer ook een vmk hadden (onze familie weet van niets). Wil ze niet blij maken met een dooie mus... Dus we proberen zo lang mogelijk te wachten.
16 januari heb ik de eerste echo, kan niet snel genoeg gaan..

Leuk om op deze manier samen toe te leven naar de uitgerekende datum!
Laat al die gezonde zomerbaby's maar komen. :D
@Soof, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! :heart: en gefeliciteerd! Ben je inmiddels aan het idee gewend dat je gaat trouwen? Wel bijzonder na zoveel jaren samen lijkt me! Een bijzonder jaar voor jullie dus.

@Lotsie, ik wil wel even proberen je in de tabel te zetten zo. Maar ik weet niet of dat lukt op mijn mobiel. Anders kan iemand anders het misschien even doen voor je.

@Zapsie, welkom en gefeliciteerd! Wat fijn dat je nu zwanger bent!

@VietjeH, ook welkom en gefeliciteerd! Straks zijn het er 2 met een knaltest voor je NOD, hihi.

Ik heb sinds gister medicatie tegen de misselijkheid. Ik merkte vandaag echt verschil, dus dat is heel fijn! Maandag de 2e echo alweer!
Gefeliciteerd met de goede echo’s! En Soof met het huwelijksaanzoek :flirting:

Gaan jullie voor me duimen? Aan deze knaller kan het iig niet liggen denk ik :biggrin:

Afbeelding
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Leuk, allemaal goed nieuws! Gefeliciteerd allemaal:) Ik doe sinds gisteren officieel mee met moeders voor moeders, leuke vrouw op bezoek gehad met alle uitleg. Nog wel even oefenen met netjes in kannetje plassen haha. Mooie testen Bam!
jackie5 wijzigde dit bericht op 20-12-2019 07:17
0.64% gewijzigd
Ik duim keihard mee bam jullie hebben het vast gezellig vanavond en de komende dagen

Gefeliciteerd nieuwe meiden!
Haha nou insemineren is weinig gezellig hoor :hihi: maar bedankt voor het duimen! Donor was woensdag al geweest en komt vnvd nog een keer, fingers crossed!
~ It takes a rad mama to be a father too ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven