Ben ik dan echt niemands type?
dinsdag 17 december 2019 om 12:25
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
woensdag 18 december 2019 om 17:20
Vandaag zei iemand wiens foto dus blijkbaar wel door de ballotagecommissie was gekomen: how are you? Ik dacht laat ik eens niet lullig doen, ik zei 'I'm alright, and you?' Zegtie: 'Very good. Almost the end of the day haha.' Nog afgezien van dat dat helemaal niet waar was, is dat voor mij al einde verhaal want DAT IS TOCH HELEMAAL NIET GRAPPIG HOEZO HAHA
woensdag 18 december 2019 om 17:23
De keuzes zijn eindeloos. Iedereen geeft je een like en met iedereen die je terug liked krijg je direct contact. Dus ontzettend veel chatgesprekken. En via datingsites krijg je echt zo ontzettend veel berichten/mailtjes. Daardoor kan je als vrouw gewoon ontzettend kritisch zijn. Te kritisch misschien. Voor mij was het aanbod al te groot en ik had geen zin meer in al die profieltjes bekijken en reageren op al die berichten. Maar goed, ik vond online daten ook echt verschrikkelijk.
woensdag 18 december 2019 om 17:29
Nogal ja. Ik vond er weinig aan maar heb er wel mijn lief gevonden. Dus al met al toch heel succesvol.Sjulia schreef: ↑18-12-2019 17:23De keuzes zijn eindeloos. Iedereen geeft je een like en met iedereen die je terug liked krijg je direct contact. Dus ontzettend veel chatgesprekken. En via datingsites krijg je echt zo ontzettend veel berichten/mailtjes. Daardoor kan je als vrouw gewoon ontzettend kritisch zijn. Te kritisch misschien. Voor mij was het aanbod al te groot en ik had geen zin meer in al die profieltjes bekijken en reageren op al die berichten. Maar goed, ik vond online daten ook echt verschrikkelijk.
Vooral al dat nietszeggende geleuter de hele tijd.
Met mijn lief had ik meteen een ontzettend leuk gesprek. Kinderen op dezelfde scholen, gedeelde hobby's en interesses.
Ik viel voor hem als een baksteen.
woensdag 18 december 2019 om 17:30
Ja klopt maar als vrouw heb je gewoon ontzettend veel keuze. Ik weet nog toen ik op Tinder zat dat elke keer als ik naar rechts swipete (sp??) dat ik een match had. En ik ben echt geen Doutzen Kroes of Beyoncé.
woensdag 18 december 2019 om 17:31
Wat leukYagaBaba schreef: ↑18-12-2019 17:29Nogal ja. Ik vond er weinig aan maar heb er wel mijn lief gevonden. Dus al met al toch heel succesvol.
Vooral al dat nietszeggende geleuter de hele tijd.
Met mijn lief had ik meteen een ontzettend leuk gesprek. Kinderen op dezelfde scholen, gedeelde hobby's en interesses.
Ik viel voor hem als een baksteen.
woensdag 18 december 2019 om 17:33
Het schijnt dat er mannen zijn die gewoon iedereen naar rechts swipen en dan wel zien wie er interesse heeft.
Ik ben ook geen Doutzen Kroes hoor. Veel te oud ook.
woensdag 18 december 2019 om 17:34
Voor de neuk. Mannen zijn niet zo kritisch (kroeg net zo, ze worden desperaat als licht aangaat bij sluitingstijd)
woensdag 18 december 2019 om 17:47
En ook eerst alles swipen en daarna alleen degenen die zij het knapst vinden als match houden. Tenminste, dat is denk ik waarom ik als vrouw soms ontmatcht werd voordat er überhaupt een gesprek had plaatsgevonden
Pas had ik nog zoiets gênants op een date (tweede date, ik dacht dat het wel een leuke, vlotte normale man was, we bleken helaas toch totaal geen match). Hij wilde persé op date 1 de drankjes betalen, ik bood nu aan het te betalen. Nee hij moest en zou betalen en liep naar de bar. Komt even later terug en blijft ongemakkelijk staan dralen; wat bleek, hij had alleen zijn biertjes afgerekend. Kon ik daarna ook nog naar de kassa lopen en mijn wijn afrekenen. Pff, doe het goed of doe het niet, maar maak het alsjeblieft niet zo ongemakkelijk!
woensdag 18 december 2019 om 18:05
Wat gênant zeg.Timetraveler schreef: ↑18-12-2019 17:47En ook eerst alles swipen en daarna alleen degenen die zij het knapst vinden als match houden. Tenminste, dat is denk ik waarom ik als vrouw soms ontmatcht werd voordat er überhaupt een gesprek had plaatsgevondenAch ja, het hoort erbij. Maar online daten, of daten in het algemeen, ik vind het vreselijk.
Pas had ik nog zoiets gênants op een date (tweede date, ik dacht dat het wel een leuke, vlotte normale man was, we bleken helaas toch totaal geen match). Hij wilde persé op date 1 de drankjes betalen, ik bood nu aan het te betalen. Nee hij moest en zou betalen en liep naar de bar. Komt even later terug en blijft ongemakkelijk staan dralen; wat bleek, hij had alleen zijn biertjes afgerekend. Kon ik daarna ook nog naar de kassa lopen en mijn wijn afrekenen. Pff, doe het goed of doe het niet, maar maak het alsjeblieft niet zo ongemakkelijk!
woensdag 18 december 2019 om 18:53
hmmm ik word nieuwschierig als single lady ...
wat zoek je TO?
En ooit gedate via viva?
Tinder dat wij vrouwen meer te kiezen hebben is een illusie.
Je hebt super veel matches. Maar wat er allemaal wel niet tussen zit + vele gesprekken bloeden dood. Het is niet altijd zo dat wij vrouwen meer keus hebben.
Je profiel straalt iets uit.... maar zonder foto s kunnen wij je niet helpen!
wat zoek je TO?
En ooit gedate via viva?
Je hebt super veel matches. Maar wat er allemaal wel niet tussen zit + vele gesprekken bloeden dood. Het is niet altijd zo dat wij vrouwen meer keus hebben.
woensdag 18 december 2019 om 19:38
Nee ik heb nog nooit gedate via Viva, ik zoek een geduldige, lieve nuchtere vrouwelijke vrouw die zichzelf en het leven niet al te serieus neemt (in de goede zin van het woord, wel serieus in daten, relaties, wel of geen kinderen maar je snapt denk ik wat ik bedoel? ) en volgens mij heeft het iedereen over mijn foto, dus hierboven staat ergens een link. Anders even een PB want ik haal hem vanavond weg. Omdat de boodschap nu duidelijk is en ik genoeg tips/feedback heb ontvangen waar ik wat mee kan. En de dame moet geen hekel aan reizen hebben.Ilovefairytales schreef: ↑18-12-2019 18:53hmmm ik word nieuwschierig als single lady ...
wat zoek je TO?
En ooit gedate via viva?
anoniem_378962 wijzigde dit bericht op 18-12-2019 19:44
12.10% gewijzigd
woensdag 18 december 2019 om 19:42
Grijp je kansIlovefairytales schreef: ↑18-12-2019 18:53hmmm ik word nieuwschierig als single lady ...
wat zoek je TO?
En ooit gedate via viva?
Voor iedereen een groene tuin
woensdag 18 december 2019 om 19:46
woensdag 18 december 2019 om 20:16
Neeheee. Juist niet lachen werd geadviseerd. Gewoon quasi serieus in de camera kijken met je vierkante kaak iets gedraaid zodat de hoek beter uitkomt maar dan wel zonder dat er een schaduw op je gezicht valt.naamloosjes schreef: ↑18-12-2019 19:51De foto is een beetje afwachtend/onzeker. Ik zou iets enthousiaster lachen.