Ben ik dan echt niemands type?
dinsdag 17 december 2019 om 12:25
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
woensdag 18 december 2019 om 20:17
ik zie de foto
eerste indruk: aardige jongen
maar: je bent 32!!????
waarom lijk je zo jong?
1. kleding, een tshirt met print en een mosterdgele bermuda, dan zie je eruit als pietje bel.
2. je mond staat open waardoor ik denk dat je een stevige verkoudheid heb
3. je zit op een hekje en het lijkt alsof je eraf komt voor een ijsje
dit wil je niet uitstralen
daarom:
1. kleed je als een volwassen vent, draag een pak of casual een nette spijkerbroek met een overhemd
2. zit niet op een hekje maar sta ontspannen met je lichaam naar de camera gedraaid, hou je armen naast je
3. lach of kijk serieus, niet iets halfslachtigs daar tussen in
waarom lijk je zo jong?
1. kleding, een tshirt met print en een mosterdgele bermuda, dan zie je eruit als pietje bel.
daarom:
1. kleed je als een volwassen vent, draag een pak of casual een nette spijkerbroek met een overhemd
2. zit niet op een hekje maar sta ontspannen met je lichaam naar de camera gedraaid, hou je armen naast je
woensdag 18 december 2019 om 20:20
Of juist clair obscurZalmsnipper schreef: ↑18-12-2019 20:16Neeheee. Juist niet lachen werd geadviseerd. Gewoon quasi serieus in de camera kijken met je vierkante kaak iets gedraaid zodat de hoek beter uitkomt maar dan wel zonder dat er een schaduw op je gezicht valt.![]()
Voor iedereen een groene tuin
woensdag 18 december 2019 om 20:23
S-Meds schreef: ↑18-12-2019 20:17ik zie de foto
waarom lijk je zo jong?
daarom:
Maar idd dat zitten op een hekje staat heel puberaal. Ik moet ineens aan ‘Zaai’ denken
Voor iedereen een groene tuin
woensdag 18 december 2019 om 20:31
Ja, weg met keuzevrijheid op het gebied van kledij! Eenheidsworst, dat is wat we willen!
Want als je je aanpast aan de norm ben je pas een echte man.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 18-12-2019 20:37
0.91% gewijzigd
wij slapen nooit.
woensdag 18 december 2019 om 20:34
hij wil geen fashionstatement maken, hij wil een vrouwalongwiththesunshine schreef: ↑18-12-2019 20:31Ja, weg met keuzevrijheid op het gebied van kledij! Eenheidsworst, dat is wat we willen!
Want als je je aanpast aan de norm ben je pas een echte man.![]()
woensdag 18 december 2019 om 20:36
Ik vind het echt bizar dat er zoveel punten komen op een foto. Want alles moet maar perfect? Lijkt me gewoon een leuke foto van een leuke jongen. Niks mis mee. Je mag toch wel zelf weten wat je draagt? Hoezo kan op een hekje zitten niet? Echt, wat een commentaar. Ik zou het gewoon niet op Tinder zoeken TO met allemaal van die oppervlakkige mensen.
woensdag 18 december 2019 om 20:44
We hebben het niet over fashionstatements, we hebben het over dragen wat jij wilt en als een ander dat niet bevalt dan heeft-ie mooi pech. (Tenzij je enkel met een bh en slip naar buiten gaat bijv, maar dat zijn extremen.) Als je je kleding gaat aanpassen aan de maatstaven van anderen dan ben je echt niet goed bezig.
wij slapen nooit.
woensdag 18 december 2019 om 20:46
Dat niet alleen, je bent gewoon bezig met je potentiële partner te belazeren mijn inziens. Je doet je anders voor dan je bent en wat je voorkeuren zijn. Hoe goed is een dergelijke relatie? Daarnaast, als men kennelijk zo oppervlakkig is dat de kleding de doorslaggevende factor is... tja, niet dat dát erg is, maar persoonlijk zou ik daar enorm op afknappen.alongwiththesunshine schreef: ↑18-12-2019 20:44We hebben het niet over fashionstatements, we hebben het over dragen wat jij wilt en als een ander dat niet bevalt dan heeft-ie mooi pech. (Tenzij je enkel met een bh en slip naar buiten gaat bijv, maar dat zijn extremen.) Als je je kleding gaat aanpassen aan de maatstaven van anderen dan ben je echt niet goed bezig.
woensdag 18 december 2019 om 20:46
met een bermuda raak je niet aan de vrouwalongwiththesunshine schreef: ↑18-12-2019 20:44We hebben het niet over fashionstatements, we hebben het over dragen wat jij wilt en als een ander dat niet bevalt dan heeft-ie mooi pech. (Tenzij je enkel met een bh en slip naar buiten gaat bijv, maar dat zijn extremen.) Als je je kleding gaat aanpassen aan de maatstaven van anderen dan ben je echt niet goed bezig.
woensdag 18 december 2019 om 20:49
En je ondermijnt jezelf. Echt heel sexy inderdaad! En een garantie tot een gelukkig leven!Thlubbe schreef: ↑18-12-2019 20:46Dat niet alleen, je bent gewoon bezig met je potentiële partner te belazeren mijn inziens. Je doet je anders voor dan je bent en wat je voorkeuren zijn. Hoe goed is een dergelijke relatie? Daarnaast, als men kennelijk zo oppervlakkig is dat de kleding de doorslaggevende factor is... tja, niet dat dát erg is, maar persoonlijk zou ik daar enorm op afknappen.
wij slapen nooit.