Ben ik dan echt niemands type?
dinsdag 17 december 2019 om 12:25
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
woensdag 18 december 2019 om 11:42
Mouthgard schreef: ↑18-12-2019 10:28Klopt. Iets minder deze blik.
https://youtu.be/cGyQmH9NZcw?t=132
ah, wat is dit de spijker op zijn kop!
woensdag 18 december 2019 om 11:44
Biatch!
woensdag 18 december 2019 om 11:47
En inderdaad, je komt onzeker over. Zou het een idee zijn een hele dag op pad te gaan met een goede vriend en hem de foto's te laten schieten. Ga het strand op , de afsluitdijk, whatever (ik weet niet waar je woont). En laat hem echt de hele dag, in iedere situatie foto's maken zonder dat jij poseert. Ik denk dat 90% van de foto's onbruikbaar is want ogen dicht en bewogen en vanuit een verkeerde hoek geschoten, maar dan hou je nog 10% over die wel bruikbaar.
Laat hem vervolgens de foto's kiezen die het meest weergeven hoe jij daadwerkelijk bent (dat zijn vaak andere foto's dan die je zelf uit zou kiezen) en gooi die eens op een datingsite.
En inderdaad, laat ons de tekst schrijven!
Laat hem vervolgens de foto's kiezen die het meest weergeven hoe jij daadwerkelijk bent (dat zijn vaak andere foto's dan die je zelf uit zou kiezen) en gooi die eens op een datingsite.
En inderdaad, laat ons de tekst schrijven!
woensdag 18 december 2019 om 11:58
TO, ik zou de foto knippen zodat er minder achtergrond opstaat. Krijg bij deze setting altijd het beeld van iemand die samen met z’n vriendin op vakantie is geweest en daar moest gaan zitten van haar voor de foto. Niet dat ik zou denken dat je dan nu een vriendin hebt, maar het voelt meteen een beetje braaf ofzo daardoor (voor mij hè). Vind het wel een goede foto bv als 2e of 3e foto om totaalbeeld te geven, mits de 1e foto een duidelijke is van je gezicht.
En dat ongemakkelijk lachen op foto’s wat je aangeeft: je kan evt oefenen met je eigen gezichtsuitdrukkingen om bv je ogen wat meer uitstraling mee te geven (wat ze van zichzelf al zullen hebben als je oprecht ergens om moet lachen, maar dat valt dus weg als je zelf alleen gefocust bent op ‘even lachen met mijn mond voor de foto’)
En dat ongemakkelijk lachen op foto’s wat je aangeeft: je kan evt oefenen met je eigen gezichtsuitdrukkingen om bv je ogen wat meer uitstraling mee te geven (wat ze van zichzelf al zullen hebben als je oprecht ergens om moet lachen, maar dat valt dus weg als je zelf alleen gefocust bent op ‘even lachen met mijn mond voor de foto’)
woensdag 18 december 2019 om 11:59
coolpack2 schreef: ↑18-12-2019 11:23
Overigens was ik bij mijn huidige date niet dolenthousiast over zijn tekst en foto's, maar in het echt vond en vind ik hem heel leuk. Waarom dan afgesproken... Tja, hij stelde het voor, haha. Maar belangrijk was ook dat ik hem in ons app-contact wel sympathiek en spontaan vond overkomen. En de ontmoeting was voor mij dus onverwacht leuk. Dus ja, een combinatie van omstandigheden...
Dit herken ik. Mijn huidige date staat ook niet mooi op foto's en is qua uiterlijk ook helemaal niet mijn type. Had ik hem op Tinder gezien, dan had ik hem waarschijnlijk weggeswiped (ik heb zelf geen Tinder).
Ik heb hem op een andere manier leren kennen en het klikte heel leuk. Een paar dates later begin ik echt verliefd te worden en dat gebeurt me niet snel. Nu maakt het me eigenlijk helemaal niet meer uit dat hij niet mijn "type" is. We hebben het leuk samen
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
woensdag 18 december 2019 om 12:06
Inderdaad foto's kiezen waarbij je iets aan het doen bent en je niet zo bewust bent van de camera. Ik heb er ook heel veel last van dat ik me ongemakkelijk voel wanneer ik op de foto moet en dan heb ik dus ook bijbehorende blik. Ik kreeg vroeger altijd te horen dat ik iedere man kon krijgen die ik wilde, maar ik ben niet fotogeniek en dus zou ik ook niet snel op zo'n site gaan staan. Er zijn zoveel manieren om iemand te leren kennen, misschien past een andere manier ook beter bij jou.
woensdag 18 december 2019 om 12:12
Wat een afschuwelijke foto. Voordeel is dan weer wel dat je live alleen maar mee kan vallen.
Je hebt best een goed figuur maar je hangt erbij als een zoutzak. Je kijkt echt heel raar en je gezicht ziet er enorm scheef uit door de schaduw. Het maakt je uitstraling enorm sullig.
Ik denk dat er veel betere foto's te maken zijn van jou.
Kleding is prima. Haar is ook prima, hoewel ik persoonlijk niet zo van krullen houd . Al mijn vriendinnen wel overigens, en ik denk dat de meerderheid van de dames het niet met mij eens is daarover.
Nogmaals, je hoeft niet heel knap te zijn, maar je uitstraling maakt of breekt je profiel.
EDIT: ik begrijp uit de reacties dat dit akeliger overkomt dan ik het bedoel. Bij deze de samenvatting: best leuke jonge man, superslechte foto.
anoniem_220327 wijzigde dit bericht op 18-12-2019 12:53
13.50% gewijzigd
woensdag 18 december 2019 om 12:16
Ik vond de foto van mijn lief op Tinder echt niet leuk. Zijn profiel was wel leuk en ik had wat vooroordelen over zijn beroep, die maakten dat ik hem toch naar rechts swipete. (Had hem eerst naar links gestuurd, vond uitzoeken vooroordelen eigenlijk raar, had meteen spijt en een paar dagen later kwam hij weer voorbij, gelukkig.)malibu82 schreef: ↑18-12-2019 11:59Dit herken ik. Mijn huidige date staat ook niet mooi op foto's en is qua uiterlijk ook helemaal niet mijn type. Had ik hem op Tinder gezien, dan had ik hem waarschijnlijk weggeswiped (ik heb zelf geen Tinder).
Ik heb hem op een andere manier leren kennen en het klikte heel leuk. Een paar dates later begin ik echt verliefd te worden en dat gebeurt me niet snel. Nu maakt het me eigenlijk helemaal niet meer uit dat hij niet mijn "type" is. We hebben het leuk samen![]()
In het echt bleek hij superleuk, de vooroordelen bleken zeker te kloppen en we zijn al bijna anderhalf jaar samen.
woensdag 18 december 2019 om 12:19
YagaBaba schreef: ↑18-12-2019 12:16Ik vond de foto van mijn lief op Tinder echt niet leuk. Zijn profiel was wel leuk en ik had wat vooroordelen over zijn beroep, die maakten dat ik hem toch naar rechts swipete. (Had hem eerst naar links gestuurd, vond uitzoeken vooroordelen eigenlijk raar, had meteen spijt en een paar dagen later kwam hij weer voorbij, gelukkig.)
In het echt bleek hij superleuk, de vooroordelen bleken zeker te kloppen en we zijn al bijna anderhalf jaar samen.
Nou word ik toch heel nieuwsgierig naar zijn beroep!!!
woensdag 18 december 2019 om 12:21
Jezus wat een nare reacties. Dat iemand vraagt om advies wil nog niet zeggen dat je hem helemaal af hoeft te fakkelen, gets. Ik snap echt niet dat mannen door deze brandende hoepels gaan springen.YagaBaba schreef: ↑18-12-2019 12:12Wat een afschuwelijke foto. Voordeel is dan weer wel dat je live alleen maar mee kan vallen.
Je hebt best een goed figuur maar je hangt erbij als een zoutzak. Je kijkt echt heel raar en je gezicht ziet er enorm scheef uit door de schaduw. Het maakt je uitstraling enorm sullig.
Ik denk dat er veel betere foto's te maken zijn van jou.
Kleding is prima. Haar is ook prima, hoewel ik persoonlijk niet zo van krullen houd . Al mijn vriendinnen wel overigens, en ik denk dat de meerderheid van de dames het niet met mij eens is daarover.
Nogmaals, je hoeft niet heel knap te zijn, maar je uitstraling maakt of breekt je profiel.
woensdag 18 december 2019 om 12:30
woensdag 18 december 2019 om 12:35
Helaas komt ook hier weer de dubbele moraal naar voren. Je zou dit eens als man over een vrouw moeten zeggen!
Vrouwen denken altijd maar dat mannen geen gevoel hebben en afgebrand kunnen worden.
Ik denk dat je er (in potentie) meer dan prima uit ziet, waarschijnlijk zelfs bovengemiddeld. Wel eens dat (afgaande op de foto) het zelfvertrouwen en de attitude er niet afspatten.
Vrouwen denken altijd maar dat mannen geen gevoel hebben en afgebrand kunnen worden.
Ik denk dat je er (in potentie) meer dan prima uit ziet, waarschijnlijk zelfs bovengemiddeld. Wel eens dat (afgaande op de foto) het zelfvertrouwen en de attitude er niet afspatten.
woensdag 18 december 2019 om 12:39
maar, wat weet jij er nou van?
TO zoekt niet de mening van een man. Hij wil weten, of vrouwen hem een geile beer vinden.
En als hij dan deze foto gebruikt, is hij geen geile beer
Je kunt maar beter weten hoe het zit, als je zo graag wel een geile beer wil zijn
woensdag 18 december 2019 om 12:47
Dit! Gewoon een leuke foto als je aan het vissen bent...
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
woensdag 18 december 2019 om 12:48
woensdag 18 december 2019 om 12:49
Ja, sorry, zal ik doen.
Was is er naar aan? Is slechte en onflatteuze foto van een man die er in het echt waarschijnlijk best leuk uitziet. Onnodig en zonde, als je het mij vraagt.
woensdag 18 december 2019 om 12:51
Hij hoeft niet door brandende hoepels te springen. Hij vraagt een mening. Best leuke man, enorm slechte foto. Dat is wat ik zeg.
woensdag 18 december 2019 om 12:54
Welnee, dat zelfvertrouwen heeft geen rol in het niet krijgen van likes. Dat komt later pas aan de orde.
Wat zijn redpillers en mgtow?