Ben ik dan echt niemands type?

17-12-2019 12:25 475 berichten
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
blijfgewoonbianca schreef:
18-12-2019 20:48
Goedkope mosterd.
Ja als het nog dijon was geweest werd het weer een heel ander verhaal
Alle reacties Link kopieren
Thlubbe schreef:
18-12-2019 20:48
Oh wacht, hij was geel? Nee, dat kan echt niet TO! Paars of rood is okee, maar geel? Nee...

Iedereen kent de uitspraak wel:

"Wil men als man van bil? Draag dan vooral geen bermuda geel!"
Wil men als man eens lekker neuken ?
Draag een overhemd met ruiten, zoals de theedoek uit je moeders keuken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lievejetje schreef:
18-12-2019 20:36
Ik vind het echt bizar dat er zoveel punten komen op een foto. Want alles moet maar perfect? Lijkt me gewoon een leuke foto van een leuke jongen. Niks mis mee. Je mag toch wel zelf weten wat je draagt? Hoezo kan op een hekje zitten niet? Echt, wat een commentaar. Ik zou het gewoon niet op Tinder zoeken TO met allemaal van die oppervlakkige mensen.

Misschien maar goed ook dat ze hem allemaal naar links swipen. Hoeft hij daar in ieder geval niet mee te daten. :bye:
Vinden jullie zijn haar gezond glanzen ?

Welke shampoo gebruik je, TO ?
18-12-2019 20:49
:rofl:

Okee, ik zal eerlijk zijn, ik lachte daar harder om dan ik zal toegeven. :P :applause: :thumbsup:
alongwiththesunshine schreef:
En je ondermijnt jezelf. Echt heel sexy inderdaad! En een garantie tot een gelukkig leven!
jaja vind je dat ook van al die vrouwen met lippenstift op?
18-12-2019 20:51

rauw ei
syntax18 schreef:
18-12-2019 18:28
Ik denk dat deze foto een goed voorbeeld geeft van Tinder:

Afbeelding

:proud:

Als je die microfoons vervangt door pikken dan klopt het nog beter.
S-Meds schreef:
18-12-2019 20:55
I'm doing this for me
18-12-2019 20:51

Als je geen A-merk shampoo gebruikt ben je een loser, dat weet iedereen.
wij slapen nooit.
S-Meds schreef:
18-12-2019 20:56
rauw ei
Naspoelen met azijn, toch ?
Haal die foto eraf TO, je doel is bereikt. Je wordt nu onderdeel van een lolletje en steeds meer forummers gaan het topic vinden.
S-Meds schreef:
18-12-2019 20:55
Als zij dat mooi vinden moeten ze dat vooral doen. Als TO niet zo van de overhemden met spijkerbroeken is moet hij dat vooral niet dragen.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
18-12-2019 20:59
Als zij dat mooi vinden moeten ze dat vooral doen. Als TO niet zo van de overhemden met spijkerbroeken is moet hij dat vooral niet dragen.
een pak mag ook
je gaat toch ook niet in je bermuda naar je werk?
Qiyara schreef:
18-12-2019 20:57
Haal die foto eraf TO, je doel is bereikt. Je wordt nu onderdeel van een lolletje en steeds meer forummers gaan het topic vinden.
Zo interpreteer jij het. Een boel forummers zetten zich af tegen de gedachte dat er vanalles anders moet aan TO. Dat is het tegenovergestelde van TO in de zeik zetten.
wij slapen nooit.
S-Meds schreef:
18-12-2019 21:01
een pak mag ook
je gaat toch ook niet in je bermuda naar je werk?
Als daar geen kledingsvoorschriften zijn, why not? En anders is het onderdeel van zijn vrijetijdskleding.
wij slapen nooit.
Het enige wat ik kan bedenken is uitstraling misschien? Hoe voel jij je vanbinnen? Dat straal jij mogelijk uit, wat zegt dat volgens jou?

Geen oordeel, alleen een perspectief.
He jammer foto is weg ... :nooo:
...
anoniem_109905 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 17:26
99.61% gewijzigd
Ilovefairytales schreef:
18-12-2019 22:08
Stuur mij even een PB
Ilovefairytales schreef:
18-12-2019 22:08
Hoe sta jij tegenover hekken en Bermuda's? Dit wordt een mooie fairytale....
JuriaanB schreef:
17-12-2019 23:34
De visstick-truc krijg je van mij, zo ben ik dan ook wel weer. En dan een bijpassend melig tekstje erbij als "Ik heb net met mijn eigen handen deze vissticks gevangen. Maar liever wil ik jou binnenhengelen. Bijt jij in mijn haakje?". Kun je lachen, krijg je vast sarcastische reacties van vrouwen die denken dat je jezelf heel grappig vindt :-)

ik heb trouwens geen PB ontvangen, maar ik geloof dat dat systeem wel vaker hapert.
:HA:
JuriaanB schreef:
17-12-2019 23:34
De visstick-truc krijg je van mij, zo ben ik dan ook wel weer. En dan een bijpassend melig tekstje erbij als "Ik heb net met mijn eigen handen deze vissticks gevangen. Maar liever wil ik jou binnenhengelen. Bijt jij in mijn haakje?". Kun je lachen, krijg je vast sarcastische reacties van vrouwen die denken dat je jezelf heel grappig vindt :-)
Vrouwen irriteren lijkt me echt de allerslechtste tip die je TO kunt meegeven.
wij slapen nooit.
:rofl:
Kettlebel schreef:
18-12-2019 23:21
Stuur mij even een PB
:flirting: dit wordt vast een fairytale ;-D
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven