Ben ik dan echt niemands type?

17-12-2019 12:25 475 berichten
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
Alle reacties Link kopieren
Ohw spannend!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waar is die foto?
Ik denk ook dat het aan de kleding ligt. Je hoeft niet in een pak ofzo maar dit is echt heel erg. (Lelijk)
TO, onthoud ook dat via dataingapps mensen gemiddeld 2 of 3 dates met verschillende mensen hebben ofzo. In de hele tijd dat ze dus die app hebben.

Omdat er zoveel aanbod op zit lijkt het een makkelijke tool om veel te daten, maar in werkelijkheid moeten mensen een werkweer (dus iets van 36 uur) swipen, liken en chatten voordat er ook maar een otnmoeting is. En dat is gemiddeld, dus er zijn legio mensen voor wie dit nog veel langer duurt dan die 36 uur, want dat is maar een gemiddelde.

Ook zitten er een hele hoop mensen juist níet op Tinder en dergelijke, misschien wel juist het tpe vrouw dat goed bij jou past. Het lijkt dus een groot aanbod, maar in werkelijkheid is het juist een hoop kaf terwijl het koren voor jou er misschien amper bij zit (en de een zijn kaf is de ander zijn koren)

Je doet er beter aan in het echte leven te zorgen dat je meer mensen ontmoet. En dn niet per se de kroeg. Dan heb je ook geen zorgen over hoe foto's overkomen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
pipootje schreef:
19-12-2019 08:27
Ik denk ook dat het aan de kleding ligt. Je hoeft niet in een pak ofzo maar dit is echt heel erg. (Lelijk)
Ligt aan de situatie en je omgeving. Ik vind het van die typische christelijke mode. Van die o zo vlotte shirtjes en voor de vrouwen jurkjes waar leuk leggings onder kunnen. In die omgeving zal dit soort kleding wel goed vallen.
pipootje schreef:
19-12-2019 08:27
Ik heb de foto niet gezien, maar ik zou bijvoorbeeld weer afknappen op wat Meds bijvoorbeeld schrijft over een nette spijkerbroek met een overhemd en dan zeker nog van die afschuwelijke schoenen met puntneuzen erbij waar half managend Nederland mee loopt? Afschuwelijk.
Star² schreef:
19-12-2019 08:55
Ik heb de foto niet gezien, maar ik zou bijvoorbeeld weer afknappen op wat Meds bijvoorbeeld schrijft over een nette spijkerbroek met een overhemd en dan zeker nog van die afschuwelijke schoenen met puntneuzen erbij waar half managend Nederland mee loopt? Afschuwelijk.
Ja ik ook, maar dit is wel het andere uiterste vind ik.
pipootje schreef:
19-12-2019 08:59
Ja ik ook, maar dit is wel het andere uiterste vind ik.
Klinkt best goed, gele short en shirt met print :proud:

Afbeelding
Jemig zo lelijk was het echt niet. Het is een kwestie van smaak. Hij is begin 30 en verwacht dat dames van begin 20 op hem zullen vallen. Dan kan die kleding toch prima?
Star² schreef:
19-12-2019 09:04

Afbeelding
heb je de foto wel gezien? Dit ziet er echt heel anders uit :-)
pipootje schreef:
19-12-2019 09:07
heb je de foto wel gezien? Dit ziet er echt heel anders uit :-)

Nee dat schreef ik al ;-)
Qiyara schreef:
19-12-2019 09:06
Jemig zo lelijk was het echt niet. Het is een kwestie van smaak. Hij is begin 30 en verwacht dat dames van begin 20 op hem zullen vallen. Dan kan die kleding toch prima?
Echt, die bermuda? Ja klopt smaken verschillen, maar ik ben 47 en vind het echt superlelijk.
Star² schreef:
19-12-2019 09:07
Nee dat schreef ik al ;-)
Sorry, nou het was een lange mosterdgele bermuda, en een shirt met uiltjes ( wit en zwart)
Star² schreef:
19-12-2019 09:04

Afbeelding
Deze broek is echt te kort. Ik vind mannen in korte broeken op zich wel sexy, mits de juiste benen, maar deze is echt te kort.
Bijna slutty. Man slut.
En? Is er al geneukt?
Sjulia schreef:
19-12-2019 09:10
Deze broek is echt te kort. Ik vind mannen in korte broeken op zich wel sexy, mits de juiste benen, maar deze is echt te kort.
Bijna slutty. Man slut.
Bij dit plaatje stoor ik me meer aan de schoenen.
Al Viva vrouwtjes in je listige web gesponnen? Batsman!
Sjulia schreef:
19-12-2019 09:10
Bijna slutty. Man slut.

Het mooiste dat er bestaat.
Star² schreef:
19-12-2019 09:13
Het mooiste dat er bestaat.
Droom maar verder. Die schoenen, de gespierde benen waar hard voor gewerkt is en de lieve blik in zijn zachte gezicht vertellen mij alles; deze meneer valt niet op vrouwen.
:-D
Sjulia schreef:
19-12-2019 08:46
Ligt aan de situatie en je omgeving. Ik vind het van die typische christelijke mode. Van die o zo vlotte shirtjes en voor de vrouwen jurkjes waar leuk leggings onder kunnen. In die omgeving zal dit soort kleding wel goed vallen.
:rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Sjulia schreef:
19-12-2019 09:20
Droom maar verder. Die schoenen, de gespierde benen waar hard voor gewerkt is en de lieve blik in zijn zachte gezicht vertellen mij alles; deze meneer valt niet op vrouwen.
:HA: mee eens
Voor iedereen een groene tuin
Sjulia schreef:
19-12-2019 09:20
ja precies. Bovendien is deze broek pisgeel en niet mosterdgeel
Haha, nu komt het over of dit het enige is wat ik in mijn kast heb hangen. Dat er een hele discussie op gang komt over 1 setje kleding kan ik niet heel veel mee. Met de overige feedback als uitstraling, onzekerheid en de schaduw etc daar kan ik iets mee en daar ging het mij om. En ik weet nu genoeg en daarom is de foto ook weg.
Kettlebel schreef:
19-12-2019 09:31
Haha, nu komt het over of dit het enige is wat ik in mijn kast heb hangen. Dat er een hele discussie op gang komt over 1 setje kleding kan ik niet heel veel mee. Met de overige feedback als uitstraling, onzekerheid en de schaduw etc daar kan ik iets mee en daar ging het mij om. En ik weet nu genoeg en daarom is de foto ook weg.
Zo was het niet bedoeld, maar ik denk als je nog meer kleding in die "stijl" hebt, dat dat niet meteen leuk is voor een aantal vrouwen
Kettlebel schreef:
19-12-2019 09:31
Onderschat de rol van kleding niet bovendien heb je daar veel makkelijker invloed op dan iets als onzekerheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven