Ben ik dan echt niemands type?
dinsdag 17 december 2019 om 12:25
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
donderdag 19 december 2019 om 09:39
Niet? Ik vind je mening echt onnodig en vooral hard.
Vind TO een stuk volwassener overkomen daardoor. Dus tja, wat zegt kledingstijl dan nou?
donderdag 19 december 2019 om 09:40
Precies, wij zijn ook heel goed hier op Viva in kledingadviezen geven
En het geeft ook niet, want de meeste (hetero voornamelijk) single mannen hebben moeite met leuk aankleden. Zodra ze een vrouw krijgen, is het probleem opgelost
Voor iedereen een groene tuin
donderdag 19 december 2019 om 09:47
Misschien kan TO een combi doen :Star² schreef: ↑19-12-2019 08:55Ik heb de foto niet gezien, maar ik zou bijvoorbeeld weer afknappen op wat Meds bijvoorbeeld schrijft over een nette spijkerbroek met een overhemd en dan zeker nog van die afschuwelijke schoenen met puntneuzen erbij waar half managend Nederland mee loopt? Afschuwelijk.

blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 19-12-2019 09:48
11.68% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 19 december 2019 om 09:48
Oef, die is nogal apart
Voor iedereen een groene tuin
donderdag 19 december 2019 om 09:53
https://www.gratisdatingtips.nl/dating- ... ofielfoto/
Volgende keer een foto met een reep chocola in je hand.
Volgende keer een foto met een reep chocola in je hand.
donderdag 19 december 2019 om 09:53
Ik heb de foto gisteren gezien en er was echt niets mis met die kleding. Smaken verschillen en ik val zelf meer op alto's en metalheads
, maar genoeg vrouwen die op mannen vallen met dit soort kleding. Bovendien ga je je toch niet opeens anders kleden voor een foto omdat je naar links of rechts (ik zit zelf niet op Tinder, dus geen idee) geswiped wilt worden? Gewoon jezelf zijn en blijven.
donderdag 19 december 2019 om 09:57
https://www.unravelresearch.com/blog/he ... oor-dating
Je foto was aan alle kanten fout.
donderdag 19 december 2019 om 09:59
https://www.plekkmagazine.nl/datingtips ... etenschap/
Je foto wordt steeds fouter .
Je foto wordt steeds fouter .
donderdag 19 december 2019 om 09:59
Kleding stylen?
https://alistairswardrobe.jouwweb.nl/
https://alistairswardrobe.jouwweb.nl/
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 19 december 2019 om 10:00
ja dat zei ik al.blijfgewoonbianca schreef: ↑19-12-2019 09:57https://www.unravelresearch.com/blog/he ... oor-dating
donderdag 19 december 2019 om 10:09
Ik dacht: ik ga nu ook even reageren, want er komen zoveel negatieve reacties over die kleding.
Ik vond het een prima foto: leuke uitstraling en leuke kleding. Als ik op Tinder had gezeten, dan had ik ja gezegd. Oké, met sommige tips kun je wat, zoals letten op de schaduw over je gezicht of een iets minder geposeerd foto, maar de kleding was echt prima. Jouw stijl, dus helemaal jezelf. Zou ik echt niet gaan aanpassen want dan ben je jezelf niet meer.
Veel succes verder met daten!
Ik vond het een prima foto: leuke uitstraling en leuke kleding. Als ik op Tinder had gezeten, dan had ik ja gezegd. Oké, met sommige tips kun je wat, zoals letten op de schaduw over je gezicht of een iets minder geposeerd foto, maar de kleding was echt prima. Jouw stijl, dus helemaal jezelf. Zou ik echt niet gaan aanpassen want dan ben je jezelf niet meer.
donderdag 19 december 2019 om 10:12
Welke gezichtsuitdrukking kunnen mannen het beste gebruiken om een leuke profielfoto te maken?
Voor mannen gebeurt er iets aparts: Een foto met oogcontact is voor mannen niet de beste manier om reacties te krijgen! Als je op de foto als man wel oogcontact maakt, dan maakt je gezichtsuitdrukking niet zo veel uit, je zit altijd rond het gemiddelde. Als we naar de foto’s gaan kijken waar geen oogcontact wordt gemaakt wordt het leuk: zonder oogcontact op de foto flirten is als man het slechtste wat je kan doen.
Zonder oogcontact op de foto lachen, of nog beter, neutraal kijken, levert de allerbeste resultaten op! Om het beste en slechtste met elkaar te vergelijken: mannen die neutraal van de camera wegkijken hebben bijna 3 keer zoveel succes als mannen die van de camera af flirten.
De les voor mannen? De mysterieuze profielfoto lijkt goed te werken, en oogcontact maken op je profielfoto is geen sleutel tot succes.
Voor mannen gebeurt er iets aparts: Een foto met oogcontact is voor mannen niet de beste manier om reacties te krijgen! Als je op de foto als man wel oogcontact maakt, dan maakt je gezichtsuitdrukking niet zo veel uit, je zit altijd rond het gemiddelde. Als we naar de foto’s gaan kijken waar geen oogcontact wordt gemaakt wordt het leuk: zonder oogcontact op de foto flirten is als man het slechtste wat je kan doen.
Zonder oogcontact op de foto lachen, of nog beter, neutraal kijken, levert de allerbeste resultaten op! Om het beste en slechtste met elkaar te vergelijken: mannen die neutraal van de camera wegkijken hebben bijna 3 keer zoveel succes als mannen die van de camera af flirten.
De les voor mannen? De mysterieuze profielfoto lijkt goed te werken, en oogcontact maken op je profielfoto is geen sleutel tot succes.
donderdag 19 december 2019 om 10:14
Precies, waarschijnlijk als ik hier een foto plaats van mijn ander paar schoenen vind de één ze supertof en de andere niet omdat ze nogal opvallend zijn. En waarom zal ik in een pak op een foto gaan als ik die nooit aan heb daar ga ik toch ook niet mee daten, dit was gewoon een vakantiekiekje in een warm land, krijg doorgaans gewoon complimenten over mijn kledingstijl dus als ik kledingadvies wil ga ik wel naar de modepolitie of geef ik mij op voor hotter than my daugtherpamelacourson schreef: ↑19-12-2019 09:53Ik heb de foto gisteren gezien en er was echt niets mis met die kleding. Smaken verschillen en ik val zelf meer op alto's en metalheads, maar genoeg vrouwen die op mannen vallen met dit soort kleding. Bovendien ga je je toch niet opeens anders kleden voor een foto omdat je naar links of rechts (ik zit zelf niet op Tinder, dus geen idee) geswiped wilt worden? Gewoon jezelf zijn en blijven.
donderdag 19 december 2019 om 10:14
Profielfoto tip #4: De perfecte timing
Als laatste nog een snelle tip om de puntjes op de ‘i’ zetten: gebruik het mooiste licht van de dag. Het is je vast wel eens opgevallen dat het licht net voor zonsondergang op zijn mooist is. Vlak voordat de zon ondergaat (en net nadat de zon op is gekomen) zijn de beste tijdstippen om een foto te maken omdat het licht dan ‘precies goed valt’. Sommige fotografen noemen deze tijd van de dag ook wel het ‘gouden uur‘!
De les? Neem je foto het liefst op een zonnige late namiddag.
Als laatste nog een snelle tip om de puntjes op de ‘i’ zetten: gebruik het mooiste licht van de dag. Het is je vast wel eens opgevallen dat het licht net voor zonsondergang op zijn mooist is. Vlak voordat de zon ondergaat (en net nadat de zon op is gekomen) zijn de beste tijdstippen om een foto te maken omdat het licht dan ‘precies goed valt’. Sommige fotografen noemen deze tijd van de dag ook wel het ‘gouden uur‘!
De les? Neem je foto het liefst op een zonnige late namiddag.
donderdag 19 december 2019 om 10:15
Je foto was gewoon niet erg goed. Er stond te veel op de foto, de belichting was slecht.Kettlebel schreef: ↑19-12-2019 10:14Precies, waarschijnlijk als ik hier een foto plaats van mijn ander paar schoenen vind de één ze supertof en de andere niet omdat ze nogal opvallend zijn. En waarom zal ik in een pak op een foto gaan als ik die nooit aan heb daar ga ik toch ook niet mee daten, dit was gewoon een vakantiekiekje in een warm land, krijg doorgaans gewoon complimenten over mijn kledingstijl dus als ik kledingadvies wil ga ik wel naar de modepolitie of geef ik mij op voor hotter than my daugther
donderdag 19 december 2019 om 10:16
Jij snapt het!lottie_74 schreef: ↑19-12-2019 10:09Ik dacht: ik ga nu ook even reageren, want er komen zoveel negatieve reacties over die kleding.
donderdag 19 december 2019 om 10:18
Precies! leuk dat je jezelf wil zijn maar daar reageren gewoon niet veel vrouwen op. Om door die eerste selectie te komen kan je beter een neutrale foto maken, eentje die niet afleidt naar andere zaken. Heb je eenmaal beet dan kan je jezelf zijnblijfgewoonbianca schreef: ↑19-12-2019 10:15Je foto was gewoon niet erg goed. Er stond te veel op de foto, de belichting was slecht.
donderdag 19 december 2019 om 10:20
Je bent zo knap als je minst aantrekkelijke foto
Regelmatig zien we dat de mensen die wij coachen enthousiast zijn over een profiel met een leuke eerste foto. Toch besluit hij of zij niet op het profiel te reageren. Wat blijkt? Tussen de andere foto’s zit er één waar de desbetreffende persoon niet goed op staat. En die wordt als uitgangspunt genomen. Men neemt aan dat de persoon van het profiel er meestal zo uit zal zien als op de minst mooie foto. En niet zoals op die leuke eerste. Kortom: je bent net zo knap als op je minst aantrekkelijke foto. Hou daar rekening mee bij het selecteren.
In de zoekresultaten van de site of app is meestal alleen je eerste foto te zien. En ook vaak vrij klein. Hoe je gezicht eruitziet is datgene wat men het eerste wil weten als men zoekt. Het belangrijkste is dus dat je op de eerste foto je gezicht goed laat zien. Zorg dat je gezicht veruit de meeste ruimte inneemt. Denk hierbij aan de pasfoto. Als jouw eerste foto er een is waar je helemaal opstaat, nemen de meeste mensen niet de moeite erop te klikken. Ze scrollen snel verder…
Regelmatig zien we dat de mensen die wij coachen enthousiast zijn over een profiel met een leuke eerste foto. Toch besluit hij of zij niet op het profiel te reageren. Wat blijkt? Tussen de andere foto’s zit er één waar de desbetreffende persoon niet goed op staat. En die wordt als uitgangspunt genomen. Men neemt aan dat de persoon van het profiel er meestal zo uit zal zien als op de minst mooie foto. En niet zoals op die leuke eerste. Kortom: je bent net zo knap als op je minst aantrekkelijke foto. Hou daar rekening mee bij het selecteren.
In de zoekresultaten van de site of app is meestal alleen je eerste foto te zien. En ook vaak vrij klein. Hoe je gezicht eruitziet is datgene wat men het eerste wil weten als men zoekt. Het belangrijkste is dus dat je op de eerste foto je gezicht goed laat zien. Zorg dat je gezicht veruit de meeste ruimte inneemt. Denk hierbij aan de pasfoto. Als jouw eerste foto er een is waar je helemaal opstaat, nemen de meeste mensen niet de moeite erop te klikken. Ze scrollen snel verder…
donderdag 19 december 2019 om 10:23
Voor wie is deze workshop bedoeld?
Onze workshop is bedoeld voor iedereen die effectiever wil leren daten via internet of datingapps. Man, vrouw, oud of jong, iedereen is welkom. Wel moet je bereid zijn kritisch naar jezelf te kijken en open te staan voor feedback hoe je dingen anders en beter kunt doen!
https://singlecoaching.nl/workshops/wor ... ine-dating
Onze workshop is bedoeld voor iedereen die effectiever wil leren daten via internet of datingapps. Man, vrouw, oud of jong, iedereen is welkom. Wel moet je bereid zijn kritisch naar jezelf te kijken en open te staan voor feedback hoe je dingen anders en beter kunt doen!
https://singlecoaching.nl/workshops/wor ... ine-dating
donderdag 19 december 2019 om 10:26
Op een vakantiekiekje draag je kleding die je waarschijnlijk niet naar je werk / met uitgaan etc draagt. Dus is het geen goed idee om zulke kleding aan te hebben op een profielfoto.Kettlebel schreef: ↑19-12-2019 10:14Precies, waarschijnlijk als ik hier een foto plaats van mijn ander paar schoenen vind de één ze supertof en de andere niet omdat ze nogal opvallend zijn. En waarom zal ik in een pak op een foto gaan als ik die nooit aan heb daar ga ik toch ook niet mee daten, dit was gewoon een vakantiekiekje in een warm land, krijg doorgaans gewoon complimenten over mijn kledingstijl dus als ik kledingadvies wil ga ik wel naar de modepolitie of geef ik mij op voor hotter than my daugther
donderdag 19 december 2019 om 10:27
Ja daar kan ik mij in vinden maar dat staat los van de kledingstijlblijfgewoonbianca schreef: ↑19-12-2019 10:15Je foto was gewoon niet erg goed. Er stond te veel op de foto, de belichting was slecht.