Bijzondere uitspraak date
woensdag 25 december 2019 om 13:34
Hoi iedereen,
Vorige week ben ik voor het eerst naar bed geweest met een jongen die ongeveer een jaar interesse in me toont en af en toe me probeert te versieren. We hebben een paar dates gehad en het superleuk samen.
Toen we naar bed gingen samen pakte ik een condoom. Hij ging daar helemaal in mee want wilde ook veilig vrijen, maar maakte ook een beetje een aparte opmerking. Hij zei 'ergens wel jammer, want ik had je best zwanger willen maken. Het is zo leuk met je! Dan zou je me in ieder geval nooit kunnen dumpen of bij me weg kunnen'.
Het is verder een hele rustige en normale jongen. Respecteert me en doet lief. Niet overcomplimenteus en doet het rustig aan.
Hoe moet ik deze opmerking zien? Is het een beetje een onhandig compliment, of is dit al een verkapte alarmbel voor een stage-5-clinger?
Vorige week ben ik voor het eerst naar bed geweest met een jongen die ongeveer een jaar interesse in me toont en af en toe me probeert te versieren. We hebben een paar dates gehad en het superleuk samen.
Toen we naar bed gingen samen pakte ik een condoom. Hij ging daar helemaal in mee want wilde ook veilig vrijen, maar maakte ook een beetje een aparte opmerking. Hij zei 'ergens wel jammer, want ik had je best zwanger willen maken. Het is zo leuk met je! Dan zou je me in ieder geval nooit kunnen dumpen of bij me weg kunnen'.
Het is verder een hele rustige en normale jongen. Respecteert me en doet lief. Niet overcomplimenteus en doet het rustig aan.
Hoe moet ik deze opmerking zien? Is het een beetje een onhandig compliment, of is dit al een verkapte alarmbel voor een stage-5-clinger?
woensdag 25 december 2019 om 13:41
BlaMaud*de*Braose schreef: ↑25-12-2019 13:38Beetje aparte opmerking. Zou me er verder niet druk over maken, tenzij hij volgende keer op de proppen komt met handboeien.
Snap niet helemaal wat stage ermee te doen heeft. Is hij jouw stagiair ofzo?
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 25-12-2019 14:48
19.26% gewijzigd
woensdag 25 december 2019 om 13:44
woensdag 25 december 2019 om 13:54
Pfffiieuw gelukkig!
Ooh en even on topic. TO niet teveel waarde aan hechten. Als het verder leuk is en hij niet claimend gedrag vertoond, dan is hij gewoon overduidelijk hoteldebotel op je
woensdag 25 december 2019 om 14:08
Oh ja, on topic (voor ieder die dat nog niet wist: dat is Engels).
Het lijkt mij gewoon een romantisch bedoelde opmerking.
Hoewel je het natuurlijk maar nooit weet: mijn man mompelde ook zoiets na ons tweede erotisch samenzijn en twee jaar later hadden we een liefdesbeeb. Wel met ons beider volledige instemming trouwens, dus die jongen had gewoon een vooruitziende blik gehad.
Het lijkt mij gewoon een romantisch bedoelde opmerking.
Hoewel je het natuurlijk maar nooit weet: mijn man mompelde ook zoiets na ons tweede erotisch samenzijn en twee jaar later hadden we een liefdesbeeb. Wel met ons beider volledige instemming trouwens, dus die jongen had gewoon een vooruitziende blik gehad.
woensdag 25 december 2019 om 14:14
woensdag 25 december 2019 om 14:14
Waar slaat deze uit de hoogte post nou weer op?
woensdag 25 december 2019 om 14:25
Echt? Bestaan er echt mensen die die gedachte geil vinden? Kan ik me echt niets bij voorstellen. Ik was spontaan opgedroogd als ik TO was geweest. Zo niet sexy. Maar goed ik zou hem er niet direct om dumpen, maar wel als hij dat wekelijks zou blijven roepen.
woensdag 25 december 2019 om 14:41
.Dutchgirly schreef: ↑25-12-2019 14:26Klinkt een beetje als een misplaatst grapje. Sommige mensen gaan grapjes maken als ze nerveus zijn. Niet zo'n goede grapje in dit geval.
Dit. Als het verder een normale kerel is is het slechte humor en de zenuwen van de eerste keer.