Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 26 december 2019 om 16:56
Jij kunt dus niet objectief zijn in deze.
En niet 1,maar 2 ongeplande kinderen ? Kan misschien niet aardig klinken , maar is verre van verstandig .
donderdag 26 december 2019 om 16:57
Dat kan, maar dan nog: die kinderen zijn er nu, het heeft toch helemaal geen nut om te zeggen hoe dom het is dat die jongste twee er gekomen zijn?
Constructiever is dan om mee te denken hoe ze er daadwerkelijk voor kan zorgen dat die kinderen er zo min mogelijk onder lijden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 26 december 2019 om 16:59
Maar nogmaals: die kinderen zijn er nu. Wat schiet zo'n TO ermee op als je haar ook nog even komt inwrijven hoe dom ze is?
En waarom zou ik niet objectief kunnen zijn?
Ik zie eerder hannaa niet objectief reageren.
David Dunning
David Dunning

donderdag 26 december 2019 om 17:00
Spijkerbroek, kerstsokken en een zwart shirtje.Maud*de*Braose schreef: ↑26-12-2019 16:45Valt me toch een beetje van je tegen. Dat je je niveau zo verlaagt. Dan doe je zeker ook geen avondjurk aan met bijpassende make up en een parelketting.

donderdag 26 december 2019 om 17:01
Daarom doe ik het ook hier zeggen en gebruik ik niet het woord dom, maar onverstandig. Het is niet gek om terug te kijken hoe zoiets heeft kunnen gebeuren ,zodat het niet nogmaals gebeurt en daarvoor hoeft TO inderdaad niet door het slijk .
donderdag 26 december 2019 om 17:01

donderdag 26 december 2019 om 17:02
Ook zo debiel.hannaa45 schreef: ↑26-12-2019 16:48Die TO is helemaal niet te helpen met een vraag op een forum na 8 jaar heftige klachten.
Als hier vrouwen een kind krijgen met een onbetrouwbare man/weinig of geen inkomen/ enz. enz. dan breekt de hel los.
Maar met een depressie die (de eerste keer) 2 en een half jaar duurde, laat je het er maar op aan komen en maak je een derde en zelfs een vierde????
Want zielig en hoop.

donderdag 26 december 2019 om 17:03
Ze ontkent de invloed ervan op haar kinderen.Solomio schreef: ↑26-12-2019 16:57Dat kan, maar dan nog: die kinderen zijn er nu, het heeft toch helemaal geen nut om te zeggen hoe dom het is dat die jongste twee er gekomen zijn?
Constructiever is dan om mee te denken hoe ze er daadwerkelijk voor kan zorgen dat die kinderen er zo min mogelijk onder lijden.
"Ze krijgen er niets van mee" zegt ze letterlijk.
Hoe dan???
donderdag 26 december 2019 om 17:04
Nou, dat geloof ik ook niet, maar ik geloof ook dat dat mee kan vallen.
Kinderen krijgen van alles mee, maar het hoeft niet direct dramatisch te zijn.
David Dunning
David Dunning

donderdag 26 december 2019 om 17:07
3e kerstdag weiger ik, dan blijven die kinderen nog een dag langer.Luci_Morgenster schreef: ↑26-12-2019 17:05Hier doen ze aan 3e kerstdag. Soms. Ik zou dat gewoon in je huis ook instellen, speciaal voor die sokken.

Kerstsokken kan wrsch gewoon tot 6 januari?
David Dunning
David Dunning

donderdag 26 december 2019 om 17:08
Oh als niet single ook niet hoor. Zal hem boeien wat ik aan heb. We eten gewoon op de bank.Maud*de*Braose schreef: ↑26-12-2019 17:05Joggingbroek, longsleeve en hele oude, kapotte slobbertrui. Voordeel van single zijn. Dan hoef je je niet op te doffen met een spijkerbroek.![]()

donderdag 26 december 2019 om 17:09
Whahaha.Maud*de*Braose schreef: ↑26-12-2019 17:05Joggingbroek, longsleeve en hele oude, kapotte slobbertrui. Voordeel van single zijn. Dan hoef je je niet op te doffen met een spijkerbroek.![]()
Ik ben niet single. En ik heb een grijze legging ( de horror) aan, een wijd shirt en een slobbervest en dikke slobbersokken.