Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
donderdag 26 december 2019 om 12:23
Ben jij Bridget toevallig? Zij is een publiek figuur en zo hypocriet als de pest. Heb haar de meest vreselijke uitspraken horen doen over anderen in dat roddelprogrammaatje van haar. Nu is zij mikpunt wat zij sowieso aan zichzelf te danken heeft door zelf allerlei informatie te lekken zoals de zoen met André in 2014, dit op te blazen tot een kort geding, die zij uiteindelijk verliest omdat ze geen poot heeft om op te staan.Perkele schreef: ↑25-12-2019 14:09Dus? Het is haar leven?
Wie ben jij om te bepalen hoe een ander zijn leven zou moeten leven, omdat 'anders ze wel/niet haat reacties' verdient.
Je komt zelf raar over door je zo druk te maken over iemand die je gewoon totaal niet kent. Ben je zo ongelukkig met jezelf dat je het nodig acht om iemand naar beneden te halen waar je oprecht NIKS van weet? En denk niet dat doordat je iemand zijn gezicht op de televisie ziet, dat je daardoor ook enige kennis bezit over die persoon.
Je doet echt alsof een bepaalde actie een bepaalde reactie verdient. Klinkt echt a la, ja als een vrouw een korte rok draagt en ze wordt verkracht, dan is het haar eigen schuld. Snap je waarom ik die link nu maak? Mensen verdienen niet per definitie een bepaalde reactie op wie hun zijn, omdat mensen het er niet mee eens zijn of vinden dat het negatief gedrag justificeert. Dat doet het niet. Wat goed of fout is, dat is slechts een sociaal construct. Laat die mensen lekker hun leven leiden.
Het zegt alleen maar iets over jou als je zo loopt te ventileren op een ander.
Het geëtaleer via social media hoe gelukkig ze zijn terwijl een ex, moeder van zijn kind dit ook allemaal over zich heenkrijgt terwijl ze amper bijgekomen is van de recente breuk.
Qua gedragingen zijn het wel net normale ‘verliefde’ personen. Benieuwd hoelang dit duurt voordat André wederom met een andere
‘Rijp”’ vrouw het flessenhok induikt of dat het toch blijkt dat zij zijn levensstijl niet kan volhouden. De walletjes zijn nu al zichtbaar door haar make-up heen.
vrijdag 27 december 2019 om 12:29
Wel grappig dat de filmpje op insta waar André stomdronken zijn moeder in haar mond zingt en later Bridget waarbij hij bijna haar gezicht fijn knijpt al van insta is verwijderd.
Ik denk echt dat deze jonge licht alcoholistisch hond ook te wild voor haar is, en sorry dat ik het zeg, elke avond lam worden gaat op je 25ste toch net iets beter dan op je 45tigste.
Ik denk echt dat deze jonge licht alcoholistisch hond ook te wild voor haar is, en sorry dat ik het zeg, elke avond lam worden gaat op je 25ste toch net iets beter dan op je 45tigste.
vrijdag 27 december 2019 om 12:52
vrijdag 27 december 2019 om 13:16
Het komt oorspronkelijk uit het Latijn/Frans.fashionvictim schreef: ↑27-12-2019 12:52Het is zeker geen ABN, het is een anglicisme. Dat woord is helemaal niet gangbaar in hedendaags taalgebruik.
tbl1966 wijzigde dit bericht op 27-12-2019 13:19
1.91% gewijzigd
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 27 december 2019 om 13:21
vrijdag 27 december 2019 om 13:28
Volgens http://www.etymologiebank.nl/:
assumeren [aan zich toevoegen, aannemen] {assommeren 1384-1407} < frans assumer < latijn assumere [tot zich nemen, erbij nemen], van ad [tot] + sumere [nemen], van sub [van onder] + emere [nemen, kopen].
We zijn natuurlijk een tijd een franse provincie geweest, dus ik kan me zomaar voorstellen dat het toen in gebruik is geraakt.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 27 december 2019 om 13:35
Nog gewoon te vinden op het internet. Vraag me af wat die Maasland doet met die looser van een Hazes https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... 8HNVz9xWoSjaantje37 schreef: ↑27-12-2019 12:29Wel grappig dat de filmpje op insta waar André stomdronken zijn moeder in haar mond zingt en later Bridget waarbij hij bijna haar gezicht fijn knijpt al van insta is verwijderd.
vrijdag 27 december 2019 om 13:43
Helemaal mee eens!
En dan was er nog iemand die vond dat ze deze reacties wel verdiende, omdat ze de meest vreselijke uitspraken deed over anderen in haar roddelprogramma...??!

vrijdag 27 december 2019 om 13:47
vivaratje schreef: ↑27-12-2019 13:35Nog gewoon te vinden op het internet. Vraag me af wat die Maasland doet met die looser van een Hazes https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... 8HNVz9xWo

vrijdag 27 december 2019 om 16:26
Een looser, is dat iemand die je veters losmaakt of zo? Of bedoel je misschien een loser?vivaratje schreef: ↑27-12-2019 13:35Nog gewoon te vinden op het internet. Vraag me af wat die Maasland doet met die looser van een Hazes https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... 8HNVz9xWo
(als je dan toch interessant wilt doen met Engelse termen, doe het dan tenminste goed)
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
vrijdag 27 december 2019 om 21:54
Miskotto schreef: ↑11-11-2019 12:01nah, ik lees het net dat Bridget en Andre een stel zijn ( zal Rachel leuk vinden)
Maar hoe dan ? Dit gaat never nooit niet werken schat ik zo in, Andre is veels te speels en Bridget is een pittige serieuze tante .
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik snap die haatreacties overigens wel.
Het is toch heerlijk om veilig anoniem af te geven op anderen, en het is gratis dus waarom niet.
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 27-12-2019 22:53
10.70% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
vrijdag 27 december 2019 om 21:56
Dit is toch oud nieuws?
vrijdag 27 december 2019 om 22:52
Klopt, maar had niet door dat het al een oud topic was. Vandaar. Ik haal het wel weg.
vrijdag 27 december 2019 om 22:53
Hoeft toch niet?Yasmeenah82 schreef: ↑27-12-2019 22:52Klopt, maar had niet door dat het al een oud topic was. Vandaar. Ik haal het wel weg.

vrijdag 27 december 2019 om 23:05
Niet verdienen. Maar ik vind het een naar mens. Als je ziet wat ze allemaal zegt. ( op tv. Niet in roddelblad
zaterdag 28 december 2019 om 00:17
Nu wordt er weer gesuggereerd dat ze mischien verloofd zijn.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -verloofd/
zaterdag 28 december 2019 om 00:20
Dit slaat toch nergens op?Yasmeenah82 schreef: ↑28-12-2019 00:17Nu wordt er weer gesuggereerd dat ze mischien verloofd zijn.

zaterdag 28 december 2019 om 00:24
Het gaat ook echt helemaal nergens over, als het al waar zou zijn.
Volgende week zijn ze stiekem getrouwd, en volgende maand weer gescheiden