Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Je mag vooral niet het consumentensprookje verstoren, dan krijg je een waarschuwing. Nu begrijp ik dat Sanoma zonder willoze massaconsumenten advertentie-inkomsten niet kan rondkomen, dus ik begrijp de actie van de mods volkomen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Luci_Morgenster schreef:
28-12-2019 17:12
Ja, ik was vanmiddag even op eigen risico buiten en naast de vuurwerklucht zo af en toe was het heerlijk buiten. Rondje extra gefietst.
Fijn is dat he, zeker na die grijze dagen met veel regen.
oudebaas schreef:
28-12-2019 17:13
Je mag vooral niet het consumentensprookje verstoren, dan krijg je een waarschuwing. Nu begrijp ik dat Sanoma zonder willoze massaconsumenten advertentie-inkomsten niet kan rondkomen, dus ik begrijp de actie van de mods volkomen.
Mooi zo.
oudebaas schreef:
28-12-2019 17:09
De meeste machthebbers zijn mannen, met of zonder zwakzinnig wereldbeeld. Het hebben van een zwakzinnig wereldbeeld op zich is niet gendergebonden.

Dat snap ik. Het hebben van een zwakzinnig wereldbeeld is ook niet voorbehouden aan machthebbers.

Maar toch ben ik sneller geneigd om aan een man te denken als iemand een zwakzinnig wereldbeeld ten toon spreidt. Alsof mannen toch ook op dat gebied radicaler zijn en zich ook daar niet door feiten of kennis laten tegenhouden, in tegenstelling tot vrouwen (generaliserend). Op de één of andere manier combineer ik dat toch sneller met een man dan met een vrouw. En ik vraag me dus af of die zwakzinnige machthebbers, die doorgaans een man zijn, daar schuldig aan zijn. Of dat de gemiddelde man nou eenmaal sneller de neiging heeft om een zwakzinnig wereldbeeld te ontwikkelen (of er voor uit durft te komen)?
Maud*de*Braose schreef:
28-12-2019 16:43
Beter 2 dooie honden. :hihi:
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sjezus. Ik weet dat mijn kind een magere spriet is maar als ik dan lees dat er kleuters zijn die net 2,5 kg minder zwaar zijn... :-?
lemoos2 schreef:
28-12-2019 21:48
Sjezus. Ik weet dat mijn kind een magere spriet is maar als ik dan lees dat er kleuters zijn die net 2,5 kg minder zwaar zijn... :-?
er reageren er sowieso al 2 mee die zelf een eetprobleem hebben.
Nah, eindelijk tijd om dat maanlandingtopic bij te lezen, halen ze het weg.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
28-12-2019 22:08
Ja, ik wilde ook nog even uitleggen hoeveel mensen er in NL kunnen wonen als we teruggaan naar een pre-Industriele Revolutie samenleving, maar dat kan ik dus helaas niet meer kwijt.
Solomio schreef:
Het kwam hierop uit. https://www.henrymakow.com/ten_signs_we ... lly_p.html
aikidoka schreef:
28-12-2019 22:15
Ja, ik wilde ook nog even uitleggen hoeveel mensen er in NL kunnen wonen als we teruggaan naar een pre-Industriele Revolutie samenleving, maar dat kan ik dus helaas niet meer kwijt.
Ik wilde vooral even tellen hoeveel posts MissMaran in dat topic had geplaatst.

David Dunning
Solomio schreef:
28-12-2019 22:34
Ik wilde vooral even tellen hoeveel posts MissMaran in dat topic had geplaatst.
:rofl:
Solomio schreef:
Verdorie gemist.
I like being a mess. It's who I am.
Goedemorgen.
Goedemorgen Yette.
Hoi! Lekker rustig, hè?
Goed geslapen?
yette schreef:
29-12-2019 06:36
Hoi! Lekker rustig, hè?
Goed geslapen?
Ja, prima. Fijne dag.
Goedemorgen.

Ik heb uitgeslapen.

David Dunning
Solomio schreef:
29-12-2019 08:14
Goedemorgen.

Ik heb uitgeslapen.
Lekker!
Ik ga maar eens naar de huisarts. Mijn slaapritme is een zooitje.
op zondag?
Mogge
Puritanism:
(HL Mencken)
Ah, ik begrijp dat ze hebben besloten dat de complotmeneer/mevrouw een trol was? Volgens mij was die serieus gek hoor. Dat soort mensen bestaan.
Dymphnatam schreef:
29-12-2019 09:25
op zondag?
Reageer je op mij?
Als ik zo'n intentie uitspreek, weet je bij mij eigenlijk nooit zeker òf en wanneer het gebeurt.
yette schreef:
29-12-2019 09:44
Reageer je op mij?
Als ik zo'n intentie uitspreek, weet je bij mij eigenlijk nooit zeker òf en wanneer het gebeurt.

Ja sorry, vergat te quoten. Vooral gaan als dat nodig is! Kan overigens ook aan de feestdagen liggen hoor. De buurman dacht dat het zondag was gisteren.
anoniem_283719 wijzigde dit bericht op 29-12-2019 09:46
16.18% gewijzigd
Avena schreef:
29-12-2019 09:42
Ah, ik begrijp dat ze hebben besloten dat de complotmeneer/mevrouw een trol was? Volgens mij was die serieus gek hoor. Dat soort mensen bestaan.
Dat denk ik ook. En boosaardig.
Puritanism:
(HL Mencken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven