Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
rosanna08 schreef:
31-12-2019 12:56
en dan is het nodig om te zeggen dat je daar misselijk van wordt? Het is nog altijd een mens hoor

Dit.
Maud*de*Braose schreef:
31-12-2019 12:57
Over welk engnek ventje hebben jullie het?
Wijnen, wijnen ,wijnen.
Martien Meiland dus neem ik aan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
rosanna08 schreef:
en dan is het nodig om te zeggen dat je daar misselijk van wordt? Het is nog altijd een mens hoor

Uiteraard als je het zo bedoelt. Maar volgens mij was niet de intentie die mevrouw te beledigen maar puur het buikvet en de gevaren ervan te benoemen. En anders heb ik haar verkeerd begrepen.
Solomio schreef:
31-12-2019 12:58
Wijnen, wijnen ,wijnen.
Martien Meiland dus neem ik aan.
Ok, die ken ik niet.
Maud*de*Braose schreef:
31-12-2019 12:57
Over welk engnek ventje hebben jullie het?

Afbeelding

en ik heb er echt nooit een minuut van gezien he...
yasmijn schreef:
31-12-2019 12:50
Onvoorstelbaar dat in deze stad zo geknald wordt. Het eerste jaar na de ramp was het doodstil. Het jaar daarna weer volop vuurwerk.

Nederland is het enige land ter wereld waar dronken gekken ongecontroleerd met zwaar geschut mogen spelen. Onvoorstelbaar.
Ja en vlakbij de grens met nog meer voordelig vuurwerk wil ook niet meehelpen :wtf: . Ik haaaaaat vuurwerk, alleen professioneel afgestoken vuurwerk op een veilige plek vind ik prima. Ga toch weg met die harde knallers en vervelende rotjes. Proberen mensen hier stoer mee te doen ofzo? Sneu volk :frusty:
Voor iedereen een groene tuin
rosanna08 schreef:
Volgens mij schreef Yet dat ze misselijk werd als ze eraan dacht hoe dat vet er van binnen uitziet.
Beetje lillerig namelijk.
Ik vind het ook niet zo sympathiek klinken, maar ze wordt niet misselijk van een dik iemand.

David Dunning
Solomio schreef:
31-12-2019 12:59
Volgens mij schreef Yet dat ze misselijk werd als ze eraan dacht hoe dat vet er van binnen uitziet.
Beetje lillerig namelijk.
Ik vind het ook niet zo sympathiek klinken, maar ze wordt niet misselijk van een dik iemand.

Precies, zo begreep ik het ook.
Marana schreef:
Afbeelding

Hier idem.

Het is volgens mij vrijwel onmogelijk om nog nooit iets van die man gezien te hebben, maar Maud is het gelukt.

David Dunning
Marana schreef:
Afbeelding

Jeetje. Je zult hem naar zijn.
Marana schreef:
Afbeelding

Ik dat televisieprogramma ook niet. Al heb ik hem wel overal gezien op tv. Ik heb erge types gezien op TV.

Jensen bijvoorbeeld.
Solomio schreef:
31-12-2019 13:00
Hier idem.

Het is volgens mij vrijwel onmogelijk om nog nooit iets van die man gezien te hebben, maar Maud is het gelukt.
Mijn moeder heeft daar volgens mij wel iets over verteld. Ze vond hem een beetje een watje.
herfstappeltaart schreef:
31-12-2019 12:58
Uiteraard als je het zo bedoelt. Maar volgens mij was niet de intentie die mevrouw te beledigen maar puur het buikvet en de gevaren ervan te benoemen. En anders heb ik haar verkeerd begrepen.
Nee hoor, zat een fiks oordeel achter.
Ik snap sowieso niet waarom je je druk zou maken om het uiterlijk van een ander.
Sudrì schreef:
31-12-2019 13:02
Ik snap sowieso niet waarom je je druk zou maken om het uiterlijk van een ander.
Eens.
Marana schreef:
Afbeelding

Ik 3. Toen liep hij te schreeuwen en te tieren en met spullen te gooien om een snoer kerstboomlampjes wat het niet deed. Slecht theater.
Sudrì schreef:
31-12-2019 13:02
Ik las echt geen oordeel bij Yet. En ik ben nogal gevoelig voor dat soort oordelen.

Ik vond de opmerking van Rik, over die salade, veel kwetsender.

David Dunning
GroenTuintje schreef:
Ja en vlakbij de grens met nog meer voordelig vuurwerk wil ook niet meehelpen :wtf: . Ik haaaaaat vuurwerk, alleen professioneel afgestoken vuurwerk op een veilige plek vind ik prima. Ga toch weg met die harde knallers en vervelende rotjes. Proberen mensen hier stoer mee te doen ofzo? Sneu volk :frusty:
Open een vuurwerkzeiktopic.
Solomio schreef:
31-12-2019 13:04
Ik las echt geen oordeel bij Yet. En ik ben nogal gevoelig voor dat soort oordelen.

die vind ik net zo erg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Solomio schreef:

Leuk om te lezen dat iemand zo misselijk word van je dikke buik. Of het is aanstellerij of gewoon echt heel onaardig.
Sudrì schreef:
31-12-2019 13:05
dat is er al
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sudrì schreef:
31-12-2019 13:05
Die is er al. :-D
Solomio schreef:

Zo denken denk ik veel mensen, zoals Rik. Als je dik bent mag iedereen daar denigrerend over denken. Dikke mensen hoef je niet in hun waarde te laten, want die hebben dat allemaal aan zichzelf te danken.
Luci_Morgenster schreef:
31-12-2019 13:06
Die is er al. :-D
Mooi, nog makkelijker.

Ik hou van vuurwerk afgestoken door gewone mensen in mijn straat, de geur van kruit, vreugdevuur en de geur van verbande kerstbomen.
Helaas allemaal verboden hier. Welke videoclip is dat ook alweer, dat alle mensen in hetzelfde malletje geduwd worden?
Maud*de*Braose schreef:
31-12-2019 13:07
Zo denken denk ik veel mensen, zoals Rik. Als je dik bent mag iedereen daar denigrerend over denken. Dikke mensen hoef je niet in hun waarde te laten, want die hebben dat allemaal aan zichzelf te danken.
Precies. En ze eten dagelijks snackbarvoer en nooit iets gezonds.

David Dunning
broekrok schreef:
31-12-2019 12:53
Yassemien, hou op!
Ik kan hem niet zien en horen.

Dit. Sluit die man op in een kelder en laat hem er nooit meer uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven