Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 31 december 2019 om 12:58
Wijnen, wijnen ,wijnen.
Martien Meiland dus neem ik aan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 31 december 2019 om 12:58
Uiteraard als je het zo bedoelt. Maar volgens mij was niet de intentie die mevrouw te beledigen maar puur het buikvet en de gevaren ervan te benoemen. En anders heb ik haar verkeerd begrepen.

dinsdag 31 december 2019 om 12:59

en ik heb er echt nooit een minuut van gezien he...
Ja en vlakbij de grens met nog meer voordelig vuurwerk wil ook niet meehelpen

Voor iedereen een groene tuin
Volgens mij schreef Yet dat ze misselijk werd als ze eraan dacht hoe dat vet er van binnen uitziet.
Beetje lillerig namelijk.
Ik vind het ook niet zo sympathiek klinken, maar ze wordt niet misselijk van een dik iemand.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 31 december 2019 om 13:00
dinsdag 31 december 2019 om 13:00
Hier idem.
Het is volgens mij vrijwel onmogelijk om nog nooit iets van die man gezien te hebben, maar Maud is het gelukt.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 31 december 2019 om 13:02
Nee hoor, zat een fiks oordeel achter.herfstappeltaart schreef: ↑31-12-2019 12:58Uiteraard als je het zo bedoelt. Maar volgens mij was niet de intentie die mevrouw te beledigen maar puur het buikvet en de gevaren ervan te benoemen. En anders heb ik haar verkeerd begrepen.
Ik snap sowieso niet waarom je je druk zou maken om het uiterlijk van een ander.

dinsdag 31 december 2019 om 13:04
Ik las echt geen oordeel bij Yet. En ik ben nogal gevoelig voor dat soort oordelen.
Ik vond de opmerking van Rik, over die salade, veel kwetsender.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 31 december 2019 om 13:05
Open een vuurwerkzeiktopic.GroenTuintje schreef: ↑31-12-2019 12:59Ja en vlakbij de grens met nog meer voordelig vuurwerk wil ook niet meehelpen. Ik haaaaaat vuurwerk, alleen professioneel afgestoken vuurwerk op een veilige plek vind ik prima. Ga toch weg met die harde knallers en vervelende rotjes. Proberen mensen hier stoer mee te doen ofzo? Sneu volk
![]()
dinsdag 31 december 2019 om 13:06

dinsdag 31 december 2019 om 13:06
Leuk om te lezen dat iemand zo misselijk word van je dikke buik. Of het is aanstellerij of gewoon echt heel onaardig.

dinsdag 31 december 2019 om 13:07
Zo denken denk ik veel mensen, zoals Rik. Als je dik bent mag iedereen daar denigrerend over denken. Dikke mensen hoef je niet in hun waarde te laten, want die hebben dat allemaal aan zichzelf te danken.

dinsdag 31 december 2019 om 13:09
Mooi, nog makkelijker.
Ik hou van vuurwerk afgestoken door gewone mensen in mijn straat, de geur van kruit, vreugdevuur en de geur van verbande kerstbomen.
Helaas allemaal verboden hier. Welke videoclip is dat ook alweer, dat alle mensen in hetzelfde malletje geduwd worden?
dinsdag 31 december 2019 om 13:10
Precies. En ze eten dagelijks snackbarvoer en nooit iets gezonds.Maud*de*Braose schreef: ↑31-12-2019 13:07Zo denken denk ik veel mensen, zoals Rik. Als je dik bent mag iedereen daar denigrerend over denken. Dikke mensen hoef je niet in hun waarde te laten, want die hebben dat allemaal aan zichzelf te danken.
David Dunning
David Dunning