Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

dinsdag 31 december 2019 om 17:53
Zij zijn geen slachtoffer hoor.. Zij kiezen er zelf voor om alles uitgebreid te etaleren en uit de doeken te doen. Herhaaldelijk. Dus ja, dan mag iedereen daar een mening over hebben. Daar vagen ze zelf om.Boogschutter10 schreef: ↑31-12-2019 16:02Waarom zou je hier als buitenstaander een mening over moeten hebben. Laat hen gewoon met rust en negeer alle nieuwsberichten hierover.
dinsdag 31 december 2019 om 18:19
Waarom reageren mensen op dit topic, als ze toch alleen maar post moeten afkraken? Verlaat dit topic en laat ons met rust!Boogschutter10 schreef: ↑31-12-2019 16:02Waarom zou je hier als buitenstaander een mening over moeten hebben. Laat hen gewoon met rust en negeer alle nieuwsberichten hierover.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

dinsdag 31 december 2019 om 18:33
Lees de OP nog eens......Yasmeenah82 schreef: ↑31-12-2019 18:19Waarom reageren mensen op dit topic, als ze toch alleen maar post moeten afkraken? Verlaat dit topic en laat ons met rust!
dinsdag 31 december 2019 om 18:52
Mens ga toch eens weg, en reageer niet op mij. Ga eens wat nuttigs doen, als dit je allemaal niet bevalt! Maar blijkbaar vind je het zelf ook maar al te prachtig om dit te lezen, want je bent behoorlijk vaak te zien in dit topic.... Ga genieten van je smulrol, of oliebol ofzo....
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

dinsdag 31 december 2019 om 19:31
Dit topic GAAT over nare personen met negatief gezeik op Maasland dus waarom zou ik hier wegmoeten?Yasmeenah82 schreef: ↑31-12-2019 18:52Mens ga toch eens weg, en reageer niet op mij. Ga eens wat nuttigs doen, als dit je allemaal niet bevalt! Maar blijkbaar vind je het zelf ook maar al te prachtig om dit te lezen, want je bent behoorlijk vaak te zien in dit topic.... Ga genieten van je smulrol, of oliebol ofzo....![]()

dinsdag 31 december 2019 om 21:26

dinsdag 31 december 2019 om 21:56
woensdag 1 januari 2020 om 11:21
Dat is zo 2019....
woensdag 1 januari 2020 om 12:24
Even loepen. Dit terechtwijzen is een dingetje van haar/hem. Lekker op negeer zetten zulke types.Yasmeenah82 schreef: ↑31-12-2019 18:19Waarom reageren mensen op dit topic, als ze toch alleen maar post moeten afkraken? Verlaat dit topic en laat ons met rust!
Ze kan inderdaad wel heel de entertainmentpijler afgaan als er niet meer gepraat mag worden over bekendheden en hun relaties.
...

woensdag 1 januari 2020 om 12:58
Nou dat. Als je de reacties zat bent dan zorg je er toch voor dat er niks te reageren valt?GinnyJones schreef: ↑31-12-2019 17:53Zij zijn geen slachtoffer hoor.. Zij kiezen er zelf voor om alles uitgebreid te etaleren en uit de doeken te doen. Herhaaldelijk. Dus ja, dan mag iedereen daar een mening over hebben. Daar vagen ze zelf om.
Zo moeilijk is dat niet hoor. Zat BN-koppels die in de luwte leven en helemaal geen last hebben van vreemde reacties, omdat ze simpelweg niet elke scheet delen. En waarom zouden ze ook?
André en Bridget hebben allebei veel aandacht nodig denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards

woensdag 1 januari 2020 om 13:00
Vind dat ook heel sneu, wat bezielt iemand om een bn-er uit te schelden, je kent ze niet eens en waar bemoeien mensen zich mee. Zou je ze wel kennen dan zou je toch ook niet gaan schelden bij relatie problemen.
Vind overigens de Hazes familie en die Monique wel allemaal tokkies waar ik helemaal niks mee heb. En Bridget heeft de gun factor niet in Nederland en roept veel over zich af.
Ideaal voor aso's om op te reageren.
Vind overigens de Hazes familie en die Monique wel allemaal tokkies waar ik helemaal niks mee heb. En Bridget heeft de gun factor niet in Nederland en roept veel over zich af.

woensdag 1 januari 2020 om 13:14
Ik zie hier niemand schelden hoor .SanneH01 schreef: ↑01-01-2020 13:00Vind dat ook heel sneu, wat bezielt iemand om een bn-er uit te schelden, je kent ze niet eens en waar bemoeien mensen zich mee. Zou je ze wel kennen dan zou je toch ook niet gaan schelden bij relatie problemen.
woensdag 1 januari 2020 om 13:18
woensdag 1 januari 2020 om 13:43
Precies, dat is ook waar de OP om draait. Dat schelden is gewoon tokkie en nergens voor nodig, maar praten over BN'ers en hun relatie mag blijkbaar ook al niet hier.SanneH01 schreef: ↑01-01-2020 13:00Vind dat ook heel sneu, wat bezielt iemand om een bn-er uit te schelden, je kent ze niet eens en waar bemoeien mensen zich mee. Zou je ze wel kennen dan zou je toch ook niet gaan schelden bij relatie problemen.
Niemand scheldt hier op Bridget, maar toch wordt er gewezen met een vingertje.
...

woensdag 1 januari 2020 om 13:53
En zelf wel mensen tokkies noemen.SanneH01 schreef: ↑01-01-2020 13:00Vind dat ook heel sneu, wat bezielt iemand om een bn-er uit te schelden, je kent ze niet eens en waar bemoeien mensen zich mee. Zou je ze wel kennen dan zou je toch ook niet gaan schelden bij relatie problemen.

woensdag 1 januari 2020 om 13:58
Welnee, de roddelpers had hen in het vizier en dan wordt het nieuws zo groot dat je wel moet reageren.GinnyJones schreef: ↑31-12-2019 17:53Zij zijn geen slachtoffer hoor.. Zij kiezen er zelf voor om alles uitgebreid te etaleren en uit de doeken te doen. Herhaaldelijk. Dus ja, dan mag iedereen daar een mening over hebben. Daar vagen ze zelf om.
woensdag 1 januari 2020 om 15:01
Ze gooien zelf alles op social media, niet de roddelpers hoor.Boogschutter10 schreef: ↑01-01-2020 13:58Welnee, de roddelpers had hen in het vizier en dan wordt het nieuws zo groot dat je wel moet reageren.
...