Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 2 januari 2020 om 21:28
[...]JuniorModeratorViva schreef: ↑02-01-2020 17:33Wanneer je iets tegenkomt wat volstrekt niet leesbaar meer is, kun je dit staffen en zal dit door de moderators beoordeeld worden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-01-2020 12:00
Reden: ongepast
13.78% gewijzigd
Geen bijzonderheden
donderdag 2 januari 2020 om 21:30
Omdat ze binnenkort naar NL verhuisd met haar Nederlandse man en zich zo goed mogelijk wilde voorbereiden? Ze kon al behoorlijk Nederlands lezen, maar schrijven nog niet
Ik snapte haar OP en vond het ook helemaal niet gek. Wil iemand serieus zijn best doen, krijg je dit.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

donderdag 2 januari 2020 om 21:34
[...]AeonOfWinter schreef: ↑02-01-2020 21:30Omdat ze binnenkort naar NL verhuisd met haar Nederlandse man en zich zo goed mogelijk wilde voorbereiden? Ze kon al behoorlijk Nederlands lezen, maar schrijven nog niet
Ik snapte haar OP en vond het ook helemaal niet gek. Wil iemand serieus zijn best doen, krijg je dit.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-01-2020 11:58
16.65% gewijzigd
Geen bijzonderheden
donderdag 2 januari 2020 om 21:37

donderdag 2 januari 2020 om 21:38
Dus ze laten haar eerst een topic openen ( die keuren ze toch ? ) en als iemand dat dan staft ( welke m*ts nou weer ? ) dan denken ze ineens “ oepsie “ .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-01-2020 12:01
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
23.31% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 2 januari 2020 om 21:40
Er zijn vast heel wat expatfora.AeonOfWinter schreef: ↑02-01-2020 21:30Omdat ze binnenkort naar NL verhuisd met haar Nederlandse man en zich zo goed mogelijk wilde voorbereiden? Ze kon al behoorlijk Nederlands lezen, maar schrijven nog niet
Want inderdaad, bij welke taal ligt de grens dan? Nou eens het eens een keer heel duidelijke en eenlijnig zonder grijd gebied en dan moet er wéér gezeurd, gejankt en gezeken worden. En zelfs onduit denigrerend en onbeschoft.
donderdag 2 januari 2020 om 21:41
Dat dus. Gastvrij Nederland. Nog een gastvrijer forum. As if.blijfgewoonbianca schreef: ↑02-01-2020 21:38Dus ze laten haar eerst een topic openen ( die keuren ze toch ? ) en als iemand dat dan staft ( welke m*ts nou weer ? ) dan denken ze ineens “ oepsie “ .
Geen bijzonderheden
donderdag 2 januari 2020 om 21:44
Precies. Het is heel denigrerend en onbeschoft om een Engelstalige TO die in dit land komt wonen en vragen stelt te elimineren.
Geen bijzonderheden

donderdag 2 januari 2020 om 21:45
Raar ja. Kijk, als het Koreaanse spam betreft; soit.blijfgewoonbianca schreef: ↑02-01-2020 21:38Dus ze laten haar eerst een topic openen ( die keuren ze toch ? ) en als iemand dat dan staft ( welke m*ts nou weer ? ) dan denken ze ineens “ oepsie “ .
Maar dit was gewoon iemand met een legitiem vraagstuk die specifiek van Nederlanders (jawel) iets wilde weten. Sterker nog, over een klein poosje is ze zelf een Nederlandse.
Dat de voertaal hier NL is lijkt me duidelijk, maar dit snap ik niet goed. Iedereen met een anderstalige motto ook maar wissen? Op alle Anglicismen een ban? Vlaamse topics ook meteen de prullenbak in?
donderdag 2 januari 2020 om 21:46
Ja, graag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 2 januari 2020 om 21:47
Fins. Bekbrekers zijn het. Perkele!
AeonOfWinter schreef: ↑02-01-2020 21:45Raar ja. Kijk, als het Koreaanse spam betreft; soit.
Maar dit was gewoon iemand met een legitiem vraagstuk die specifiek van Nederlanders (jawel) iets wilde weten. Sterker nog, over een klein poosje is ze zelf een Nederlandse.
Dat de voertaal hier NL is lijkt me duidelijk, maar dit snap ik niet goed. Iedereen met een anderstalige motto ook maar wissen? Op alle Anglicismen een ban? Vlaamse topics ook meteen de prullenbak in?
Ik ben voor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik vind Fins juist zo mooi.
donderdag 2 januari 2020 om 23:58
En dan hebben ze in NL nog wel burendag. Tssttt...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras