Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
He meiden,

Vanavond weer negatief, mijn geduld wordt inderdaad wel lekker op de proef gesteld, maar met een vorige cyclus van 40 dagen ben ik ook wel erg vroeg begonnen met testen. Maar de hoop wordt telkens wel een beetje groter, al probeer ik er toch een beetje luchtig over te doen, om niet in de stress te schieten. Lukt gelukkig nog aardig ook.

Morgen naar mijn nichtje, we gaan vroeg weg en zijn laat thuis, dus ik zal hier zondagmiddag pas weer zijn. We gaan dus babyspullen 'shoppen' bij m'n nichtje, zal wel laten weten waar we mee thuis zijn gekomen! Ik ben zelf ook wel heel benieuwd! Ben ook weer benieuwd naar de kinders (we hebben ze anderhalve maand geleden nog wel gezien, maar ze ontwikkelen zich zo snel!) en de buik van mijn nichtje natuurlijk. Wordt waarschijnlijk morgenavond weer lekker buikvoelen op de bank!

Fijn weekend!

Liefs,

Snoopy
Snoopy veel plezier!!!

carpe diem, het gaat best oke met me. Thanks for asking! Merk wel dat het vertrouwen in mijn lichaam weer een stukje weg is. In vlagen ben ik nog wel down, maar over het algemeen gaat het goed. Heb van een vriendin ook het adres gekregen van een praktijk voor alternatieve geneeswijzen hier in de buurt. Haar collega heeft er 9 (!!!) jaar over gedaan om zwanger te worden, met allerlei behandelmethodes. Uiteindelijk is zij gestopt met de mm en heeft ze de alternatieve kant gekozen. Binnen 3 maanden was zij zwanger! Baat het niet, dan schaadt het niet, dus ik denk dat ik daar maar eens info ga opvragen. Manlief gelooft daar helemaal niet in, maar ik ben degene die telkens allerlei behandelingen ondergaat en ik wil dit proberen. Het zorgt ervoor dat ik weer wat meer ook naar de andere mogelijkheden en de toekomst kijk.

Het komt goed, ooit!
hey dames ik ben hier nog wel heel even hoor. Ga nog niet aankomende week weg maar de week daarop :D We gaan gewoon ff lekker 2 weekjes ertussen uit, nog ff een verre bestemming voordat er ooit een kleintje komt. Nu kan het nog hahahahah. Ik vertel jullie wel waar we geweest zijn als ik eenmaal zwanger ben anders ben ik bang dat er dalijk iemand van mn nichjes ofzo meeleest hahahahahahaha. Je weet het maar nooit natuurlijk :D

Verder niet veel nieuws hier. Gisteren was ik klaar met mn Clomid kuur. Ik hoop dat het deze keer aan gaat slaan natuurlijk :D Zou helemaal gaaf zijn als we terug komen van vakantie en ik weer een test doe dat we ineens zwanger zijn! Maar ja we zien het allemaal wel weer! :D
Wat fijn dat de clomid er weer in zit. Ik ga duimen voor je!!
He meiden,

Gemini, fijn dat het op zich wel goed met je gaat. Het beste is ook om vooruit te kijken, maar af en toe kan je ook zo moedeloos worden van je lichaam...

MissFine, hopelijk nu een mooie eisprong voor jou!

Het was gister gezellig bij m'n nichtje, heb een tas met babykleertjes meegekregen, wat laminaat (genoeg voor toekomstige babykamer) en een box. De rest vond ik een beetje te gek worden hoor, het neemt natuurlijk ook aardig wat ruimte in beslag. En een kinderwagen bijvoorbeeld willen we waarschijnlijk toch nieuw kopen (of misschien krijgen!) en het neemt gewoon teveel ruimte in.

Hier alles goed, ben aan het wachten tot mijn ovutest 'klaar' is, maar heb niet zoveel hoop. Na een paar dagen negatief ga ik er toch weer vanuit dat het nu ook negatief is. Toen ik vorige week begon vond ik het heel spannend, nu ook nog wel een beetje, maar toch stukken minder.

Ik merk trouwens dat ik het bij mijn nichtje helemaal geweldig vind, heb ook een stuk minder moeite met haar dikke buik. Maar als ik dan thuis kom voel ik me vaak wel leeg. Ik moet zeggen dat dat nu ook wel iets minder is, meestal heb ik er al last van als ik dan 's avonds in bed lig. En nu begint het nu pas te komen, heb het ook wel druk gehad vandaag.

Liefs,

Snoopy
Gemini, ik ben trouwens wel benieuwd hoor naar die alternatieve geneeswijzen. Ik geloof er niet altijd in, maar mocht het na een tijdje medische molen niet lukken, dan lijkt het me ook wel wat. Mijn nichtje werkte bij een homeopathisch huisarts en had ook wat succesverhalen en was er voordat ze er begon te werken ook cynisch over. Maar nu gebruikt ze bijna alleen maar homeopathie en het werkt. Ik had zijn nummer al gekregen van haar, maar wilde het eerst via de reguliere weg proberen. Maar misschien is het wel het proberen waard. Moet ik wel een dag vrij nemen, want het is dus 2 uur rijden hiervandaan en hij zou me dan wel willen zien. Of misschien een homeopathisch arts hier in de buurt, maar hoe vindt je een goede? (waar jij woont is in ieder geval al iets dichterbij...)

Liefs,

Snoopy
Gemini, ik kan me best voorstellen dat je je ook tot het alternatieve circuit wilt wenden. Ik heb er ook al eens over gedacht, maar heb dezelfde strategie als Snoopy uitgedacht ;).

MissFine, dus als ik het goed heb, dan heb je je eisprong tijdens je vakantie? Of zal het net daarvoor zijn? (Je ziet het ik ga er gewoon vanuit dat ie komt )

Snoopy, vervelend dat de eisprong nu weer zo lang op zich laat wachten. Ik kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt? Heb je voor jezelf vastgesteld hoe lang je erop blijft wachten? Of moet je sowieso wachten voor je weer naar het ziekenhuis gaat?

Ikzelf ben nog steeds bezig met de Duphaston. Vrijdag moet ik daar de laatste tabletjes van nemen. En dan maar hopen dat mijn menstruatie zich snel aandient, want dan kan ik ook met de Clomid beginnen.
He hallo,

Carpe diem, hopelijk wordt je begin volgende week ongesteld en kan je ook met clomid beginnen!

Ik ga denk ik door tot dag 30 ofzo en dan met primolut beginnen. Of nog even afwachten, ik weet het nog niet. Ik kan zelf bellen voor de leo, dus hoef als het goed is pas naar het ziekenhuis voor die operatie. Eerst even afwachten wat mijn cyclus doet en dan kijk ik wel weer verder. Ik heb nu nog een beetje hoop hierop. Vanavond was mijn ovutest ietsjes donkerder, maar zeker nog niet donker genoeg. Ik weet ook niet of het toeval is of niet. Ik ga maar niet teveel hopen, maar ook nog niet teveel vooruit kijken.

Mijn vriend is nu ook nog ziek, overgeven enzo. Het gaat nu wel iets beter, maar goed genoeg om 'het' te doen weet ik nog niet... hihi (hm, eigenlijk vind ik het helemaal niet zo grappig...)

Liefs,

Snoopy
Hoi!

Snap jullie helemaal hoor, dat je even afwacht voordat je de alternatieve kant opgaat. Ik heb nu na 1,5 jaar mijn lichaam volstoppen alleen 1 eisprong gehad. En twee cystes. Het schiet niet hard genoeg op. Ik sta te lang zo goed als stil. Heb net de afspraak gemaakt en kan over een maand daar terecht. Ze gaan dan kijken naar allerlei zaken. Ik ben benieuwd!!!

Je kunt dit tegelijk doen met de mm, dus ga gewoon dubbel aan de slag! Ze schijnen ook mensen onder behandeling te hebben die bijvoorbeeld vaker een miskraam gehad hebben.

Ik heb dit aadres via via gekregen, is toch de fijnste manier, dan weet je dat er mensen erg tevreden zijn!
Gemini, ik kan het me van jou ook helemaal voorstellen hoor. Als je tot nu toe nog zo weinig baat hebt gehad bij een behandeling, wil je ook wel eens dat er een keer vaart in komt. Ik hoop echt dat de acupunctuur voor jou een uitkomst zal bieden. Ik vind het eigenlijk nog best lang duren voor je er terecht kunt, maar waarschijnlijk is het gewoon omdat ze daar erg goed zijn!
He meiden,

Gemini, goed dat je over een maand terecht kan! Duurt nog wel even he, is wel jammer, maar inderdaad waarschijnlijk omdat er veel tevreden mensen komen!

Hier nog steeds negatieve ovutest, word er een beetje moedeloos van... maar we blijven hopen hoor!

Vanochtend na een kort nachtje temp aan de lage kant, maar is dus door de korte nacht niet echt betrouwbaar. Heb eerder wel eens een lagere temp gehad tijdens mijn eisprong, dus ben toch wel benieuwd wat mijn temp morgen is na een normale nacht. Maar door de negatieve ovutest verwacht ik dat het gewoon weer laag is.

Liefs,

Snoopy
hey meiden,

heb allang niet meer geschreven.... heb het een beetje druk gehad en kwam er maar niet van.

Gemini, lees dat je acupunctuur gaat krijgen? heb er ook veel goede verhalen over gehoord. Zelf ben ik naast de reguliere medische molen ook bij een osteopaat onder behandeling geweest en weet natuurlijk niet of het echt mede daardoor komt dat ik eisprongen kreeg en zwanger raakte maar ik heb er zelf een erg goed gevoel over.

Verder weinig nieuws hier.... Ben nu 9 en een halve week en ben soms wat eerder moe maar over het algemeen voel ik me echt prima. Ik ga het morgen op mijn werk vertellen en dan daarna mag iedereen het weten!!! Merk dat ik het geheim houden lastiger begin te vinden en met de carnaval voor de deur, wil ik niet meer hoeven liegen waarom ik niet drink. En daarnaast wil ik het gewoon graag vertellen! Ben benieuwd naar de reacties!

Maar eh.... hoe is het verder met jullie meisjes?

Kus Gans
He Gansje!

Wat fijn om te horen dat alles goed is, wel balen dat je af en toe zo moe bent. Lijkt me toch ook wel moeilijk!

Lijkt me erg gaaf om mensen te vertellen dat je zwanger bent, geniet ervan!!!!

Hier gaat alles wel oke, het is een beetje een rare week, heb veel afspraken. Verder ben ik niet echt meer in to carnaval, en dat voor een brabantse:P

Ik mag dinsdag weer op controle, dat gaat al weer redelijk snel. Ik merk dat alles weer zijn plaatsje heeft gekregen, ik voel me eigenlijk best wel goed!
He meiden,Gansje, leuk weer even van je te horen! Lijkt me best lastig om het zo lang voor je te houden, 9 en een halve week is natuurlijk nog niet zo lang, maar voor jezelf al wel (denk ik tenminste…). Fijn dat je je over het algemeen goed voelt! Je hoort wel eens anders en dat heb je er dan heus wel voor over, maar toch wel erg lekker als je bijna nergens last van hebt! Hoe was je echo trouwens vorige week? Volgens mij had je daarover nog niet geschreven of ligt dat aan mij? Gemini, wij doen ook niet aan carnaval, eigenlijk veel mensen om mij heen niet, ook de ‘echte’ brabanders niet (ik ben import, hihi!). Fijn dat je dinsdag weer op controle mag, hopelijk ziet het er nu goed uit! Nou, nu ik en mijn streepjes, Tot gisteravond niets, deze week heb ik telkens rond 18/19 uur getest, je moet het op dezelfde tijd doen telkens en 4 uur niet veel drinken en niet plassen. Nu was ik gister ziek (ben vandaag aan het uitzieken, morgen weer werken) en heb ik na 5 uur niet drinken en plassen pas om 22:15uur getest. Mijn urine was ook donkerder dan normaal. Maar er verscheen een duidelijk 2e streepje (huh??? Ik helemaal overdonderd), nog niet even donker als de teststreep, maar echt een stuk duidelijker dan de dagen ervoor. Tja, was de test om 18uur misschien wel positief geweest, of heb ik te lang gewacht met testen en was mijn urine te geconcentreerd? Ik was gister wel een beetje blij, maar weet niet wat ik nu hiervan moet denken. Vanmiddag een testje gedaan (12uur) en een heel vaag streepje, ietsjes duidelijker dan de afgelopen dagen maar stukken lichter dan het streepje van gister. Ik ga vanavond weer testen (moet niet gekker worden, 3 testen in een etmaal), ben wel benieuwd, maar denk dat het streepje echt weg is. Uit mijn temp moet dan gaan blijken of ik nu echt een eisprong heb gehad of niet. Ben echt bang dat mijn urine te geconcentreerd was en ik nu toch een beetje blij ben om niets…. Even geduld nog maar… maar dat zijn we wel gewend.Liefs,Snoopy
He Snoopy, logisch dat je helemaal gek wordt van al die testen, streepjes en wisselende signalen. Ik herken dat helemaal! Ik heb me ook gek getest met ovulatietesten. Hopelijk heb je gelijk en heb je inderdaad een eisprong gehad! Dat zou wel super zijn 2 x achter elkaar vanzelf!

Zelf neem ik vandaag mijn laatste tablet van Duphaston in. En dan is het afwachten of mijn menstruatie nu sneller komt dan de vorige keer en kan ook bij mij "het echte werk" beginnen! Ik ben heel benieuwd of het gaat aanslaan! Hoe zit dat trouwens met Clomid? Heeft iedereen die dat gebruikt en een eisprong krijgt, dat dan ook op een bepaalde dag van de cyclus? Of verschilt dat ook weer?

MissFine merkt jij al iets van een naderende eisprong?
Snoopy, wat een irritante bezigheid he, wachten? Volgens mij moeten wij wel allemaal zoveel geduld hebben, ongelofelijk. Nu ook met die tests, kan me helemaal voorstellen dat je ook niet meer weet hoe of wat. WAt een gedoe!*;

Carpe diem, over het algemeen loop je met clomid de kans dat de eisprong iets later komt, volgens mij is dat tussen dag 14 en 20. Wordt er bij jou ook getest of je een eisprong hebt gehad door je bloed op progesteron te testen op dag 21?
Dat wordt inderdaad bij mij ook getest, Gemini, ik moet op dag 23 bloed laten prikken...
He meiden,

Carpe diem, ik hoop voor je morgen of overmorgen al ongesteld wordt, of in ieder geval volgende week. Kan je ook gaan beginnen.

Gemini, voor jou het wachten bijna voorbij, hopelijk. Succes dinsdag! Ik hoop zo voor je dat het er goed uitziet!

Ik ben alweer een beetje tot rust gekomen, maar nog steeds vage testen. Maar niet meer zo dik als woensdag. Ben me al aan het voorbereiden op de leo, ga over 2 weken met primolut beginnen, dus eerst nog even afwachten, maar ik reken nergens meer op (terwijl ik nu op dag 25 zit en vorige cyus een eisprong op dag 26, maar mijn gevoel zegt nu dat ik geen eisprong ga krijgen). De leo is dan op 22 of 23 maart.

Vandaag was mijn temp wel hoger, maar ik moet de komende dagen nog maar afwachten. Ik ben in ieder geval blij dat ik er weer wat rustiger onder ben.

Liefs,

Snoopy
Inderdaad succes morgen, Gemini!

Snoopy, ik kan me voorstellen dat je het testen nu wel weer zat bent, ik herken dat helemaal. Goed dat je je nu verder richt op de Leo; ik heb daar ook al veel positieve verhalen over gehoord (over het resultaat ervan, bedoel ik dan he).

Het lijkt er nog niet ongesteld ga  worden. Mijn temperatuur was vanmorgen nog hoog. De vorige keer kon ik het heel mooi aan mijn temperatuur zien, wanneer het eraan zat te komen. (de dag na mijn temperatuurdaling was het zover). Dus ik vrees dat het vandaag of morgen nog niet zover is. Hopelijk dan wel woensdag. Ik wil nu ook wel eens echt gaan beginnen!
hoi dames, hier ben ik nog even voordat ik op vakantie ga! Heb er best wel zin in maar ben ook behoorlijk zenuwachtig, sowieso voor de reis maar ook omdat ik rond een van deze dagen mijn eventuele eisprong moet hebben.

Vrijdag met mijn familie uit eten geweest. Ze waren eerst even bij ons wat komen drinken en ineens krijgen we van mijn schoonzus een cadeautje. Blijken ze 10 weken zwanger te zijn! Ik was aan de ene kant heel erg blij voor ze natuurlijk maar ook erg verdrietig. Ik had graag mijn schoonouders ook als eerste opa en oma gemaakt. Zij zijn ook veel korter bezig dan wij dat zijn, maar nogmaals ik vind het natuurlijk wel heel erg leuk voor ze. Niemand weet van ons dat wij er ook mee bezig zijn, maar we hebben het wel tegen mn schoonzus en zwager verteld. Als ik anders misschien over 2 maanden zwanger ben dan is het net dat wij ook zwanger willen zijn omdat zij dat ook zijn en dat is natuurlijk helemaal niet zo!

Ik hoop gewoon dat het voor ons deze maand ook gaat gebeuren :D

Mocht ik hier niet meer komen dan horen jullie mij weer over een week of 2,5 :D Veel suc6 in ieder geval voor de komende weken :D
MissFine, heb een heerlijke vakantie!!!

Wat moeilijk blijft dat toch, als iemand zo dicht bij opeens zwanger is. Ik omschrijf het altijd als het benijden van de anderen. Je gunt het ze heel erg, maar god wat zou je willen dat je het zelf was....

Carpe diem, hopelijk laat je lichaam je niet te lang wachten!

Snoopy, wat goed dat je relaxter bent over alles! Super! Ik hoop zo dat het allemaal snel goed komt met de LEO!

Tja, morgen...ik heb er geen goed gevoel bij, mijn buik is best opgezet en dat ondanks de 5,5 kilo die ik ben afgevallen......
He meiden,

Carpe diem, mijn temp zakte de dag voor de ongi of de dag erna, dus vertrouw er niet teveel op! Niet dat je straks zonder tampons/maandverband ergens bent... ik hoop dat je snel ongesteld wordt en ook kan beginnen!

Ik heb gister weer wat verhalen op internet gelezen over de leo-behandeling en ook weer wat positieve verhalen gelezen. Het kan in ieder geval geen kwaad en we hopen maar dat het juist heel goed gaat werken!

MissFine, ik kan me voorstellen hoe je je voelt als je schoonzus zwanger blijkt te zijn. Je gunt het ze wel heel erg en je gunt het niemand om zo lang bezig te zijn, maar dat gevoel he?

Mijn nichtje was afgelopen zomer net zwanger en wij hadden hen kort daarvoor verteld dat wij de molen ingingen. Zij hadden gezegd toen de jongste geboren was, dat het zo wel goed was en ze geen kinderen meer wilden. Maar blijkbaar was het toch weer gaan kriebelen. Was een behoorlijk schok voor ons. Maar gelukkig snappen zij ons wel (en hopelijk lezen jouw schoonzus en zwager jullie ook) en dat maak het wat makkelijker.

Fijne vakantie in ieder geval! Geniet ervan, enne, wel zwanger terugkomen he! ;) Dan zijn wij ook allemaal zwanger als jij terugkomt, oke?

Gemini, heel veel succes morgen! Een opgezette buik hoeft nog niets te betekenen, gewoon eten dat raar gevallen is ofzo (toch?). Aan de andere kant, als je van het negatieve uitgaat kan het alleen maar meevallen!

Liefs,

Snoopy
MissFine, heel herkenbaar dat gevoel dat je hebt als je van iemand hoort dat ze zwanger is. Natuurlijk gun je het haar van harte, maar je gunt het jezelf ook zo. Het komt bij jullie nu ook vast helemaal goed! Heel veel plezier op vakantie! En het zou inderdaad helemaal super zijn als je nu een eisprong krijgt en zwanger wordt tijdens je vakantie. Mooier kan bijna niet! Heel veel succes!

Gemini, ook heel veel succes vandaag! Ik kan me voorstellen dat je er met zo'n opgezette buik geen goed gevoel bij hebt, maar die buik kan ook een heleboel andere oorzaken hebben. Toch, kan ik me ook voorstellen dat je uitgaat van het negatieve, dan kan het inderdaad alleen maar meevallen.

Snoopy, ik kan me voorstellen dat je je al helemaal aan het voorbereiden bent op de LEO. klinkt goed dat je er veel positieve verhalen over hebt gelezen en dat er geen negatieve kanten aan zitten. Wat heb je dan te verliezen he?

Goeie tip, trouwens, dat je temperatuur ook een dag later kan dalen. Dat wist ik niet. Maar uiteraard loop ik al rond met tampons en maandverband, sinds ik mijn laatste tabletje heb ingenomen. Met dat soort dingen moet je geen enkel risico nemen
quote:Gemini, ook heel veel succes vandaag! Ik kan me voorstellen dat je er met zo'n opgezette buik geen goed gevoel bij hebt, maar die buik kan ook een heleboel andere oorzaken hebben. Toch, kan ik me ook voorstellen dat je uitgaat van het negatieve, dan kan het inderdaad alleen maar meevallen.Tja, dat noemen ze inderdaad zelfbescherming....Tuurlijk hoop ik dat het meevalt, maar ja.....over een uurtje weet ik meer!
Hello!

Beetje raar nieuws hier, cyste van 5,5 cm is weg! Da's perfect natuurlijk!

Nu

zit er iets van 24 mm, wat of de cyste is die kleiner aan het worden

is, of een ei wat mijn lichaam helemaal zelf geproduceerd heeft! Er is

geen manier van het zeker weten, gyn ging uit van een ei. Manlief maar

flink verleiden dus, want dan staat dat bijna op springen als het een

ei is.

Dit keer geen pregnyl, geen bloedprikken, maar afwachten

tot dag 36 (zit nu op 18) en daarna weer aan de primolut. Behalve als

ik zwanger ben, of zelf ongesteld ben geworden natuurlijk.......

Dus weer wachten wachten wachten. Zo moeilijk!!!!!!

****neemt weer plaats in de wachtruimte*****

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven