Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Jemig Mims, wat een gedoe. Daar zou ik zelf ook zenuwachtig van worden :S Maar wat Toet zegt: als het oplichters betreft, dan is het toch niet jouw schuld??

Gefeliciteerd Bent!! 6 is een leuke leeftijd
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
mims, ik moet zo aan je denken. Hoop dat het een beetje goed gegaan is, deze moeilijke middag?
Hoera voor KK!!!

Mims, hoe is het nu?
Was ook benieuwd naar Mims. Om zes uur thuis van presentatie. Snel koken en eten en nu online om wat werkmail te checken (daar ook geen Mims trouwens) en hier bij te lezen (viel mee). Nu wat schoolkrantdingen doen en door naar schoolkrantvergadering. Pffffffff.

Meis lijkt gelukkig weer redelijk opgeknapt (was vandaag nog ziek thuis), die kan morgen ws weer naar school.

Gelukkig dat de traktatie nog smulbaar was bentetje.

Hee Alex; weet je ook nog hoe het was om zelf zes te zijn? Ik niet meer. Geheugen als een vergiet.
dus dat wordt weer een latertje toet?! Veel plezier!

Hier wordt de wasmachine naar beneden gesjouwd zo, morgen komt de nieuwe!
Oplichters en dus geen schuld is helaas wat kort door de bocht. Ik ben gewoon naief, goedgelovig en daardoor onoplettend geweest. En die onoplettendheid blijkt nu..euh.. nogal duur te zijn.

Weinig wijzer geworden, morgen statement naar advocaat mailen en dan " neemt hij een standpunt in" . Een standpunt innemen, hoe nietszeggend kan iets zijn! Zeg dan gewoon" Nou, mevrouw Mimsey, maak u niet druk, dit regel ik wel even voor u!" . Zou ik veeeeel fijner vinden.

Nou ja, komt tijd komt raad, sjullewemaarsjegge...

Hoop alleen wel dat die raad voor vrijdag komt, want heb geen zin de hele vakantie op angstvallig naar mijn gsm te moeten staren, bang dat mijn baas belt.

Dus...

Een Mopsey-anekdote.

Mopsey had vanavond ineens in de gaten dat iemand op tv ging verhuizen; zonder pappa en mamma. Dus ik kon uitleggen dat kinderen, als ze wat ouder zijn, op zichzelf gaan wonen. Even verscheen er een denkrimpel op het voorhoofd van mijn meisje, om daarna plaats te maken voor een bedroefd snuitje.

Agossie, mijn meisje.

Troostend zeg ik nog dat als zij later nog niet op zichzelf wil wonen, ze nog best iets langer bij mamma mag blijven, hoor.

Met geschokte ogen kijkt ze me aan...

"Neeeeeeee, ik wil wel alleen wonen, lekker zelf zeggen wanneer ik naar bed moet, zelf lekker eten maken en knutselen.... alleen... ik wil dan wel jouw auto hebben!" .

Oke, dat weet ik dan ook weer; in de rangorde binnenin Mopsey's hartje sta ik net een paar treden onder mijn auto.

Fijn.

Heel fijn.

Kreng!

Morgen maakt ze maar zelf haar onbijt!
Wat wilde ik nou toch typen?
Gefeliciteerd Bentetje!

Volgens mij wil ze dat juist Mims, haar eigen ontbijt maken.

Haal de snoeptrommel maar vast van de kast, en leg het witbrood maar klaar voor d'r.

Komt tijd komt raad, door een raadsman, dus heb vertrouwen.

Bam, we rijden wel via Limmen, dat verlicht je vast dit weekend.

Ik ben alweer te laat om op tijd naar bed te gaan.

x
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 14-04-2009 22:54
Reden: L=R R=L hoe moeilijk is dat
% gewijzigd
Ik was om half elf al thuis (verbaasdsmiley aan). We waren allemaal brak. Gaap. Tv gehangen, werkmail gecheckt (en met Baas gemaild die allemaal nieuwe klanten voor me had en ook nog aan het werkmail checken was ). Nu naar bed.

Nog drie nachtjes en ik zie tien van jullie weer. Kunnen we bespreken wanneer we gaan housewarmen bij de twee netverhuisden en gaan theeleuten bij Meave!

Was ze Bentetje!

Trusten Kjong!
Goeimorgen!

Ik heb Pimpel verwaarloosd, dus hier gaan we

Go Pimpel!

Verder blij dat ik vandaag vrij ben, want ik schiet helemaal in de stress, denkend wat er voor het weekend allemaal nog moet en bijna hopend dat de cursus niet doorgaat, maar dan weer bang dat die verzet wordt naar ná mijn stage, waardoor ik 'm weer niet kan doen.

Afijn, dat dus.

Nu ga ik even gezellig koffiedrinken op school..

toedels

Later is nu
Moe van mezelf. Op tijd in bed gisteraond, word ik na uur of wat wakker van GG die thuiskwam van repeteren, kan ik niet meer slapen. Gewoon helemaal niet meer. Klaar, klaarwaker, afgelopen uit, had er beter uit kunnen gaan om nog wat rapportages te tikken maar dat deed ik dan ook weer niet. En nu ben ik zo duf en brak als wat (duhuh) terwijl ik nu toch echt wél moet werken. Het is echt weer een slecht-slapen periode, en ik kan niet eens een kind de schuld geven. Grom, bah, chagrijnig.

Even nieuwe mantra proberen:

~djakoezie djakoezie djakoezie djakoezie~

Beetje blote dames bij visualiseren.... Nog wat wijn...

Hm, dat lijkt toch wel een tikkiebeetje te helpen

Ik vind Mops bril-jant. Goed kind. Nog jaren lol van, zul je zien (en straks niet het huis uit te knuppelen, terwijl jij snakt naar je eigenste eenzamheid omdat zij dan tot 3 uur 's ochtends met allemaal luidruchtige vrienden op de bank hangt en je koelkast plundert, terwijl je af en toe verzucht dat jíj dat vroeger gewoon stilletjes op ínternet deed, hoor).

Afijn, ik moet aan het wekr he? Ja, ik moet aan het werk. En ik moet godnondeju morgen om half 9 in Lelystad zijn. Wie verzint dat toch weer? Moet ik om 7 uur weg of zoiets onmenselijks (ik heb echt een kuthumeur vanochtend, maar goed dat ik alleen thuis werk, zou te zielig zijn voor collega's... Hoewel: zal ik even een brief op poten naar die oplichters van Mimns sturen? Of beter nog: laat me maar even bellen. Of lángsgaan. Zal ze leren.)
~ziet Lil met knuppel achter boris boef aanrennen~

Ooooh, irritant he.. wakker liggen zonder reden dan dat je gewoon wakker ligt. En dan zo'n vent in coma naastje, nóg irritanter, want HIJ slaapt wel.

Mijn ouders komen vanmiddag langs, of niet, want ik heb het zo druk, dat het misschien toch geen zin heeft, want dan zien we elkaar nog niet.. Ik skip gewoon met liefde LD's zwemtraining en dat heb ik ze ook gezegd. Ze zwemt toch al zovaak en deze training stopt toch over 2 weken..

Dus..

koffie-ochtend werd erg gezellig en liep daardoor uit.. (door mij, uiteraard, allemaal dames die het zó leuk vonden dat ik er weer eens was )

Dus.. nu hinkstapsprongen met was ik verder allemaal op mijn heerlijk rustige vrije dag wilde doen
Later is nu
Heeft even 5 minuten bijleestheepauze (is aan het werk voor tante Bloes; die heeft zo'n megaklant, daar wordt je tureluurs van! Dat ze dan mij dingen laat controleren is wel weer heel spannend; alsof ik zo georganiseerd ben ).

Ehm, welke jacuzzi? Die hebben we niet op slemp hoor Lil Nu maar hopen dat je dan toch nog wel komt?

Zennnnnnnnn Dream. Komt vast allemaal goed. En anders: Drank schijnt te helpen volgens Bam
Hmmm.. ik geloof niet dat alles georganiseerder gaat lopen van drank, Toet Sterker nog.. als ik eenmaal aan drank begin, doe ik niets meer, waardoor ik mórgen nog meer problemen heb/krijg... kan ik dán ook wel weer gaan drinken, maar ergens zou het gevolg kúnnen zijn, dat ik niet meer op de slemp kom en dáár gaat het nou net allemaal om

afijn

ik ben wasontwijkend aan 't werk (was dus.. daar heb ik zo'n zin in) en heb even foto's van laptop op pc gezet..

LD dacht dat ik deze foto bewerkt had, omdat het net is of ze lachen... als ik zó goed kon bewerken, had ik overmogen geen cursus, waardoor ik minder stress had.. maar het is wel een leuke foto
Later is nu
hier vrijdag ineens lucht, want cursus gaat niet door.. kennelijk wilde ik helemaal geen lucht, want ik baal best dat cursus neit doorgaat En ineens heb ik weer tijd voor taartenbakken, vrijdag
Later is nu
Leuk leuk leuk leuk leuk; kreeg net foto's via mail van een pasgeboren baby; vrouw van een vriend is vandaag bevallen van een jongetje (hun tweede). Met leuke naam (volgens mij heet één van de zonen van Meave zo, of was het nou Peblles? Ik ben acuut de kluts kwijt!). Altijd leuk, babynieuws!!

(hm; mijn nieuwe stopwoord voor vandaag: leuk?!)
wat leuk toet X-D!

gefeliciteerd hoor!

Het is een prachtige foto met inderdaad lachende zeehonden, geweldig!

Hier alles goed, morgen ook nog even werken (en een enorme stapel was wegwassen met de nieuwe masjien) en dan vrijdag bergen boodschappen halen en dan........joechei!!!

We hadden toch wel iets beauty-achtigs? Geen jacuzzie? Was het dan een sauna?
Oh ja Dream, dat wou ik nog zeggen; die foto zou zo als ansichtkaartfoto gebruikt kunnen worden!
Bentetje; we hebben geen jacuzzi maar een whirlpool bad (2 persoons zeggen ze) en een kleine sauna en een zonnebank.

Gelukkig blijkt er ook een dvd speler te zijn, dus kom maar op met Dries zijn zaad film.
Jaaaa.. sauna!!

had ik al gemeld dat ik er zin in heb?

Vandaag ouders gezien, dus vrijdag kan ik de kinderen gewoon uit de trein kegelen. En morgen eens even kijken hoe ik OV-end bij de slemp kom. En of iemand mij (alsjeblieft?) van het station kan halen? Misschien?
Later is nu
Hoef je niet meer van station gehaald te worden Dream?
Ha nee dus. *Toet ontdekt net ook de busoptie*
Ze hebben er een supermarkt. Maar hebben ze er ook ene statíon?

Bel maar om te kijken waar ik/wij ben/zijn. Toet natuurlijk ook (Jij vroeg dat toch ook?)

De achterkant van mijn Tshirt is nat.

Aan de binnenkant van het zweet. Aan de buitenkant van de onweersbui.

Ik heb net van 19u tot een kwartier geleden in de tuin gewerkt.

Ik stond ineens vanavond niet al te lang in de file. Toen ik langs een tuincentrum reed, ben ik even coniferen en zakken aarde gaan halen.

De bloemetjes van het weekend stonden ooknog op mijn tuintafel. Zondag wel een aantal dingen gedaan met behulp van lief wijfie, maar nu is het allemaal af.

Op 1 conifeer na. Ik had me verteld.

Ok, en het grof vuil moet er ook nog uit. Maar het is wel geveegd en alle grote spullen in een hoek geduwd.

Oh ja, het bordes moet ook nog geschrobd.

En dan ben ik klaar.

Oh nee, De tuinstoelen moeten ook afgesopt.

Nou ja, het is bierklaar. Pff. Gelukkig maar. Want dan is het ok voor Kjongen zijn verjaardag.

Hij heeft echt hele erge hooikoorts. Dikke ogen, niezen, snot hier en tranen daar.

Ik ben zo blij voor hem dat het regent. Hij kon niet eens meer buitenspelen. Niet dat het een straf is voor hem, want buiten zijn er geen oplichtende vierkante schermen. Maar met school en NSO is dat wel balen.

Wat gebruiken jullie tegen hooikoorts?

Devadervan heeft iets van Dr. Vogel meegegeven, maar ik heb het gevoel dat het niet echt helpt. Of het moet nu echt veel erger zijn dan vorige jaren.

Eigenlijk moet ik naar bed...
Ik had nog wat gerania (dat eet een cavium) over en ben over de schutting gaan hangen om wat bloempotten van de (aardige, ouwe) buurvrouw te jatten.

Volgepropt met verse aarde en blommen weer terug gezet, en een zak potaarde (dicht) over de schutting gegooid. Klaar voor haar verjaardag.

Ben benieuwd wanneer ze het opmerkt.
Ik kan er om half 4 zijn. Mooie openingstijd, toch???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven