Gierige acties deel X
dinsdag 13 augustus 2019 om 16:45

donderdag 2 januari 2020 om 00:19
Afgelopen kerst vertelde een (schoon)familielid zonder gêne dat diegene bij (fris)drank het hele schap doorgaat om te zien welke fles de meeste inhoud bevat. En die fles(sen) koopt diegene dan. Dit familielid is overigens op heel wat vlakken vrij gierig (herstellingen aan het huis niet uitvoeren wegens te duur, toilet enkel dpotspoelen met emmers afwas- of regenwater, aansluiting op tv is te duur, douche wordt niet gebruikt wegens te duur, oude matrassen van intussen volwassen kinderen als bank/zetel want echte bank is te duur, ...), terwijl er meer dan genoeg (wit en zwart) geld is - daarvis diegene zeer open over.Vlaginvaas schreef: ↑30-12-2019 21:51Ik las ooit van iemand die het toiletpapier woog in de supermarkt want het zwaarste pak had de meeste velletjes.....
donderdag 2 januari 2020 om 06:54
Bestaat dat programma cheap skates op tlc nog? Had leuke input geweest in zo’n afleveringPiNuts14 schreef: ↑02-01-2020 00:19Afgelopen kerst vertelde een (schoon)familielid zonder gêne dat diegene bij (fris)drank het hele schap doorgaat om te zien welke fles de meeste inhoud bevat. En die fles(sen) koopt diegene dan. Dit familielid is overigens op heel wat vlakken vrij gierig (herstellingen aan het huis niet uitvoeren wegens te duur, toilet enkel dpotspoelen met emmers afwas- of regenwater, aansluiting op tv is te duur, douche wordt niet gebruikt wegens te duur, oude matrassen van intussen volwassen kinderen als bank/zetel want echte bank is te duur, ...), terwijl er meer dan genoeg (wit en zwart) geld is - daarvis diegene zeer open over.

vrijdag 3 januari 2020 om 23:38
Wat een bizar idee zeg, dat er blijkbaar mensen zijn die de moeite nemen om een gratis velletje toiletpapier te krijgen...Vlaginvaas schreef: ↑30-12-2019 21:51Ik las ooit van iemand die het toiletpapier woog in de supermarkt want het zwaarste pak had de meeste velletjes.....
Want je kan toch zeker net zo goed gewoon bij ieder toiletbezoek buitenshuis flink wat extra papier van de rol trekken om mee te nemen. Zo bespaar je veel makkelijker de (letterlijke) centen!!!!!

Ya no puede caminar
zaterdag 4 januari 2020 om 01:11
mindervanmij schreef: ↑31-12-2019 17:12OMG mijn partner werkt bij een bedrijf met 4000 man, verdeeld over verschillende locaties, en iemand heeft een "afscheids-email" gestuurd omdat het vandaag zijn laatste werkdag is. En daar stond dus als laatste zin dit in: mochten jullie een blijk van wederzijdse waardering willen tonen kun je me altijd vragen of ik een betaalverzoekje wil sturen. Naar dus ook zo'n 3.950 mensen die hem totaaaaal niet kennen
![]()

Wow ... echt wow. Ongelooflijk. Bizar.
Ik zou 1 van deze terugsturen
- ‘Sorry, kennen wij elkaar?’
- ‘Ik zit deze maand een beetje krap, kan ik het in 3 termijnen/volgende maand overmaken?’
- ‘Kan ik het in natura betalen?’.

zaterdag 4 januari 2020 om 09:22
Ik had ook zo'n manager....wilde wel cadeautjes en dan vooral leuke en grote. Geen wijn, want hij is kenner dus geen supermarktprut, geen bloemen, geen persoonlijke ideeën. Wel bonnen. Hij had wel 150 mensen uitgenodigd na twee jaar dienstverband en hij verwachtte ze ook állemaal. Uiteindelijk zijn er 25 gekomen met supermarktprut een bloemen
.
zaterdag 4 januari 2020 om 09:26
Waar ik werk is een openbaar toilet en daar verdwijnen echt regelmatig toiletrollen. En dan zitten die in zo’n houder die je met een sleuteltje open moet maken. En de billendoekjes en zakjes voor luiers worden ook meegenomen.La_Cucaracha schreef: ↑03-01-2020 23:38
Want je kan toch zeker net zo goed gewoon bij ieder toiletbezoek buitenshuis flink wat extra papier van de rol trekken om mee te nemen. Zo bespaar je veel makkelijker de (letterlijke) centen!!!!!![]()
zaterdag 4 januari 2020 om 12:02
Wat erg als je zo aan je spullen moet komen...
zaterdag 4 januari 2020 om 13:29
Ik beken: ik heb ooit op vakantie een keer een toiletrol gejat
.
Een beetje sneu inderdaad. Het werd niet aangevuld en ik had weinig zin om nog voor één of twee dagen een heel pak te kopen. Dat was namelijk ook super veel gedoe om bij een supermarkt te komen en dan moest ik er nog mee sjouwen en met het openbaar vervoer. Ik denk dat dit meer onder de noemer lui valt, dan onder de noemer gierig. Al was het natuurlijk wel gierig van de eigenaren van de accommodatie.

Een beetje sneu inderdaad. Het werd niet aangevuld en ik had weinig zin om nog voor één of twee dagen een heel pak te kopen. Dat was namelijk ook super veel gedoe om bij een supermarkt te komen en dan moest ik er nog mee sjouwen en met het openbaar vervoer. Ik denk dat dit meer onder de noemer lui valt, dan onder de noemer gierig. Al was het natuurlijk wel gierig van de eigenaren van de accommodatie.

zaterdag 4 januari 2020 om 14:00
O echt?! O, dan zou het dat geweest kunnen zijn, want het verhaal van mijn moeder komt wel uit die periode (1-2 jaar geleden).
Wat bizar dat je dat doet, zeg.
zaterdag 4 januari 2020 om 14:37
Ik was trouwens eens in de Albert Heijn met een vriendin van me en ze hadden een bak staan met mandarijntjes en bananen voor kinderen. Ineens hoor ik mijn vriendin naast me zeggen “Ah top ik heb honger”. Ze pakt een banaan en twee mandarijnen en eet ze zo op.
Ik zei er nog wat van maar dat vond ze belachelijk.
Zelfde vriendin werd ook een keer heel boos op me toen ik niet aan de 100 euro aan wijn die er gedronken was tijdens een diner mee wilde betalen terwijl ik zwanger was....
Ik zei er nog wat van maar dat vond ze belachelijk.
Zelfde vriendin werd ook een keer heel boos op me toen ik niet aan de 100 euro aan wijn die er gedronken was tijdens een diner mee wilde betalen terwijl ik zwanger was....
zaterdag 4 januari 2020 om 16:40

zaterdag 4 januari 2020 om 16:54
Nah.... ik zit hier gewoon echt met grote ogen te lezen. Wat een bizar gedrag.Yasmeenah82 schreef: ↑04-01-2020 16:40Bij een winkel waar ik mij boodschappen doe staat er vaak een vrouw die de zelf geperste jus orange in een flesje doet, en ter plekke leegdrinkt, en vervolgens weer helemaal vult. Ze vult ook gerust een eigen meegenomen beker ermee.
Ik zeg niet snel ergens iets van, maar hier zou ik denk ik zelfs iets van zeggen. Wat een achterlijke mensen heb je toch.

zaterdag 4 januari 2020 om 17:24
Naatje2000 schreef: ↑04-01-2020 14:37Zelfde vriendin werd ook een keer heel boos op me toen ik niet aan de 100 euro aan wijn die er gedronken was tijdens een diner mee wilde betalen terwijl ik zwanger was....

Je hebt haar keihard uitgelachen neem ik aan? Wat aso

zaterdag 4 januari 2020 om 17:28
Een vriendin die met een vriendengroep oud en nieuw had gevierd, vertelde dat degene die ongevraagd een hoop vuurwerk had gekocht (€400) en het allemaal in z’n eentje afstak tot een uur of 3, verwachtte dat de rest van de gasten meebetaalden aan zijn vuurwerk voordat hij naar huis ging. Die hadden immers meegenoten van zijn geknal...

zaterdag 4 januari 2020 om 17:30
Is ie ook van deur tot deur getrokken bij de buren, want die hebben ook van een knalshow mogen genieten tot 3 uur 's nachts?Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑04-01-2020 17:28Een vriendin die met een vriendengroep oud en nieuw had gevierd, vertelde dat degene die ongevraagd een hoop vuurwerk had gekocht (€400) en het allemaal in z’n eentje afstak tot een uur of 3, verwachtte dat de rest van de gasten meebetaalden aan zijn vuurwerk voordat hij naar huis ging. Die hadden immers meegenoten van zijn geknal...
Bewonderenswaardig van de buren dat ze om 2 uur de politie niet gebeld hebben vanwege geluidsoverlast.
zaterdag 4 januari 2020 om 18:22
We waren met een groepje vriendinnen en iedereen had flink gepimpeld. Aan het einde zei iemand, nou maar gewoon splitten dan? Toen ik zei nee jongens ik betaal niet mee aan de wijn, ik heb twee Spa rood op (en ik had de goedkoopste gerechten want dat was het enige van de kaart wat ik mocht eten maar daar ging het me nog niet eens om) zei iedereen oh wacht ja natuurlijk behalve die ene vriendin.Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑04-01-2020 17:24![]()
Je hebt haar keihard uitgelachen neem ik aan? Wat aso
Die ontplofte.
Niemand snapte waarom en we hebben haar lekker gelaten.
Ik heb r daarna een tijdje genegeerd en in haar sop gaar laten koken.
Ze doet wel vaker moeilijk.
zaterdag 4 januari 2020 om 18:23
Wat een idioot zegLidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑04-01-2020 17:28Een vriendin die met een vriendengroep oud en nieuw had gevierd, vertelde dat degene die ongevraagd een hoop vuurwerk had gekocht (€400) en het allemaal in z’n eentje afstak tot een uur of 3, verwachtte dat de rest van de gasten meebetaalden aan zijn vuurwerk voordat hij naar huis ging. Die hadden immers meegenoten van zijn geknal...
zaterdag 4 januari 2020 om 18:24
Hoe asociaal! Ik ben geen klikspaan, maar dit zou ik toch echt melden bij de filiaalmanager. Dit is gewoon diefstal!Yasmeenah82 schreef: ↑04-01-2020 16:40Bij een winkel waar ik mij boodschappen doe staat er vaak een vrouw die de zelf geperste jus orange in een flesje doet, en ter plekke leegdrinkt, en vervolgens weer helemaal vult. Ze vult ook gerust een eigen meegenomen beker ermee.

zaterdag 4 januari 2020 om 18:31
Alsof de politie ze dan niet uitlacht.

zaterdag 4 januari 2020 om 18:33
Ja, dat soort vrienden zijn er ineens best veel zo rond oud nieuw.Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑04-01-2020 17:28Een vriendin die met een vriendengroep oud en nieuw had gevierd, vertelde dat degene die ongevraagd een hoop vuurwerk had gekocht (€400) en het allemaal in z’n eentje afstak tot een uur of 3, verwachtte dat de rest van de gasten meebetaalden aan zijn vuurwerk voordat hij naar huis ging. Die hadden immers meegenoten van zijn geknal...

zaterdag 4 januari 2020 om 18:36
Hier in de buurt mag geschoten worden tot 1 uur.
Om kwart na 1 komen ze niet.
Maar als iemand om 3 uur nog de aso uithangt met vuurwerk en vooral knal-bommetjes terwijl mensen willen slapen komen ze écht wel.

zaterdag 4 januari 2020 om 18:37
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑04-01-2020 17:28Een vriendin die met een vriendengroep oud en nieuw had gevierd, vertelde dat degene die ongevraagd een hoop vuurwerk had gekocht (€400) en het allemaal in z’n eentje afstak tot een uur of 3, verwachtte dat de rest van de gasten meebetaalden aan zijn vuurwerk voordat hij naar huis ging. Die hadden immers meegenoten van zijn geknal...

zaterdag 4 januari 2020 om 18:47
Ja, ik vind er ook het mijne van, heb er weleens wat van gezegt zo van, hey gaat ie lekker maar of ik dat moet melden bij een van de medewerkers, voelt als een klein kind, lekker klikken... Maar asociaal is het zeker.Miss-Pippilotta schreef: ↑04-01-2020 16:54Nah.... ik zit hier gewoon echt met grote ogen te lezen. Wat een bizar gedrag.
Ik zeg niet snel ergens iets van, maar hier zou ik denk ik zelfs iets van zeggen. Wat een achterlijke mensen heb je toch.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
zaterdag 4 januari 2020 om 18:52
Eigenlijk wel ja! Maar zoals ik hierboven al schreef, voelt het als kinderachtig klikken.Naatje2000 schreef: ↑04-01-2020 18:24Hoe asociaal! Ik ben geen klikspaan, maar dit zou ik toch echt melden bij de filiaalmanager. Dit is gewoon diefstal!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.