Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Oma is vannacht heel mooi ingeslapen. Het is goed zo, maar wel een gek idee.
quote:Jinny schreef op 15 april 2009 @ 09:30:

Oma is vannacht heel mooi ingeslapen. Het is goed zo, maar wel een gek idee.

sterkte Jinny, gecondoleerd....

Stressed is just desserts spelled backwards
Gecondoleerd Jinny
Hè bah Jinny, gecondoleerd
Jinster gecondoleerd! Ik hoop dat je omaatje op een mooie wolk naar je kijkt en je verteld dat het inderdaad goed is zo.
Dames, ik zal zo naar aanleiding van een scheldwoord op een ander topic wel een ban krijgen (en dan mag ze nog blij zijn dat ik haar niet direct k**wijf genoemd heb....) dus als u me even niet ziet... Ik hou jullie wel op de hoogte van wel en wee middels andere kanalen.

x
welk topic suze?
honden overspannen enzo. Allemachtig wat een mens loopt daar rond. Mal, diep respect voor je koele reactie!
Trut mag je volgens mij nog wel zeggen zonder een ban

ik heb het al vaker aan de stok gehad met haar. Zodra het over vruchtbaarheidsbehandelingen gaat komt zij daar weer aankakken met haar ideeën over dat het wel een reden zal hebben dat mensen verminderd vruchtbaar of onvruchtbaar zijn. Zo kwetsend.
Jin, gecondoleerd, wat verdrietig. Heb je haar laatst in Nl. nog gezien en gesproken? Kansje dat je bij de uitvaart kunt zijn?

Beetje rare overgang, maar Kokos, gefeliciteerd met je nieuwe autootje! Welke kleur?!

Compu, en jij gefeliciteerd nog met je verjaardag! Ha, dus de grote 4 komt in zich? Zie je er tegen op?

Amalia, hoe is 't met poes? Oh, en NY is te gek! Leuk hoor, zo'n tripje!

Mal, hoe is het met rijlessen? Ik vond je uitleg over dat automaat rijden erg helder, kan me heel goed voorstellen dat dat nu gewoon een uitkomst is. Heb je al een knoop doorgehakt? Oh, en wat je schrijft over die frustratie bij Jonathan, kan je em niet een alternatief bieden voor het slaan? dat 'ie niet jou mag slaan, maar wel een kussentje of de bank of zo?

Mamax, Sam naar PSZ, stoer! Gaat hij dan naar dezelfde groep als Max?

Bam, he, jammer van je crocs-expeditie. Was Julian nog een beetje te genieten of heb je hem maar thuis gelaten?

Cin, een kindvrije week, heeeeeeerlijk, haha! Ik zit het me in te denken, zou het stiekum toch ook wel een beetje saai vinden denk ik. Of als de dood dat ik eraan zou wennen.

Suus, en en en, heb je al een ban? Ik zal eens even kijken zo.

Mmm, moeten ook weer nieuwe crocs. Die van vorige zomer passen niet meer (groene maat 8/9, heb ze met m'n stomme kop weggegooid, had er misschien een van jullie nog een plezier mee kunnen doen....). En ze zijn toch wel erg handig, zeker met een tuin. Hebben de zandbak gevuld (met dank aan Suus!), groot succes, maar man, hoe hou je je huis zandvrij?!
Ik heb ondertussen bedacht dat trut ws inderdaad niet ban-waardig is. Zeker niet aangezien het mijn eerste gij-zal-niet-schelden overtreding is .

Jin, is er nog een kansje dat je naar de uitvaart kan? Hoest met jongste?

Voor de crocs-vogels onder u zal ik zo eens even naar de Kruidvat in dit ouwe lullen dorp. (hier waren de treinkaartjes en de hotelbonnen ook nog ruim voorradig toen het hele land al uitverkocht was. Je weet het niet...)

Hel: maat 10/11, groen ofzo

Bam: maat 10/11 voor Julian

Mamax: maat 8/9?

Amalia: ?

Mal: ?
Hel: de zandvraag: niet, zie het als gratis schuur beurt voor je vloer
O Suze, ik weet het niet meer...

8/9 is 25/26 toch? Jonathan heeft maat 25

als je ze ziet dan nog graag de blauwe of bruine voor Jonathan!
Hel, welke maat heeft Mare dan wua schoenmaat? Max heeft 25, dus ik ging er vanuit dat 25/26 qua Crocs dan wel goed zou zijn. Denk je dat die te klein zijn?

Suus, welke maat heeft Julia? Kun je haar als pasmodel voor Max gebruiken? Max z'n voeten zijn 15.5 cm.
quote:Suze2 schreef op 15 april 2009 @ 12:28:

Hel: de zandvraag: niet, zie het als gratis schuur beurt voor je vloer

Nou, lekker dan...

Cool dat je nog even op Crocs jacht gaat! Any color will do voor mij hoor!

Mmm, ik was er ook bijna door van m'n gij-zult-niet-schelden gebod van gevalen. Sommige mensen sporen echt niet. Onfris tiepje. Moet erg denken aan een van die documentaires van die jongen Theroux van de BBC, weet je wel? Heeft altijd tamelijk extreme docs, gaat 'ie een week tussen de inmates op de zwaarst beveiligde gevangenis van de VS zitten enzo. Was ook een keer bij neonazi's, ook in de States. Knetterget die mensen.
Mare heeft een ruime 26 Mamax. Dus grote kans dat 8/9 nog wel past voor Max.

Balen dat er zo veel "ruimte" zit tussen die maten. Weet nog van vorige keer dat 8/9 echt veel groter was dan 6/7. Ze heeft een hele zomer lopen sloffen en struikelen, terwijl die andere echt al te klein waren.
mijn moeder had ook nog ritje kruitvats gedaan 4 stuks, ook allemaal op... ik heb mijn hoop nu gevestigd op Suze ;)
ik heb overigens nog wel blauwe in de aanbieding 8/9 voor de liefhebber
en mamax volgens mij is dat wel 25/26 want juul zijn voet is 16.6 en heeft 27/28
Suus, doe voor mij maar bruine. Heb net even in Max z'n kast gespriekt en hij heeft vooral bruine kleren voor van de zomer.

Bam, lief van je, maar ik zag vanmorgen dat Max niks in die kleur heeft. Misschien wil Mal ze hebben?
Julia pas prima in haar 10/11-jes (ja ja, te duur gekocht maar ja..... ) maar wat Hel zegt klopt wel: tussen de maten zit een enorm verschil. Weet je Mamax, ik koop ze allebei wel als ik ze zie. Breng ik ze gewoon terug als ze niet goed zijn.

Ok, ga ik nu ff (en kom ik hopelijk met bergen crocs terug)
quote:bambino schreef op 15 april 2009 @ 12:55:

ik heb overigens nog wel blauwe in de aanbieding 8/9 voor de liefhebber

Jajajajajajajaja

wat voor maat heeft Juul dan?
Go Suus Go Suus Go Suus...
Jinny gecondoleerd. Sterkte deze dagen. Moeilijk voor je om op zo'n afstand te zijn. Is het de moeder van je mama?
Merci Suus! Ik moet zaterdag de te kleine van Sam terug brengen, dan pas ik daar tegenover in de crocswinkel even welke Max moet hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven