Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dat doe ik zeker Julus :) :heart:
Qiyara schreef:
06-01-2020 20:37
Dat doe ik zeker Julus :) :heart:
En veeeel foto's maken
Vivi3338 schreef:
06-01-2020 20:37
Ik zapte ineens in op een zoen scène van Jeanine en Ludo, fijn..
:-o
Ooh foto's heb ik er al zooooveel. Denk dat ik ze dagelijks maak al vanaf dag 1 dat ik hem had haha.

Het begint!
Carloooo. Wist ik niet.
Julus schreef:
06-01-2020 20:35
Schrijf gerust van je af, het is zware kost voor je. En knuffel hem helemaal plat :heart:
Ja dit❤️
Ben benieuwd hoe Carlo Boszhard dit gaat doen, vind hem wel een leuke vervanging denk ik.
Die ene blonde komt me bekend voor!
Zouden jullie het doen? (Als het niet op tv komt dan!)
Wat een helden, om mee te doen, respect...
Qiyara schreef:
06-01-2020 20:43
Nee dus
Op je 23ste ook... :woa:
Dit is leuk, die voorselectie. Ze pakken het heel anders aan.
Qiyara schreef:
06-01-2020 20:43
Misschien wel maar ik wil niet op tv
Alle reacties Link kopieren
Zei dat meisje nou dat ze een kind van 1 heeft en dan meedoen? Wel lef natuurlijk, zou niet durven. Of willen 😬
Qiyara schreef:
06-01-2020 20:01
Heb behoefte om even iets heel anders te delen, mijn lieve kater heeft nierfalen en nog maar een paar maanden te leven vertelde de dierenarts mij vanochtend. Ben echt zo verdrietig ervan.
Op zo'n moment is single zijn dus gewoon ruk, want heb behoefte aan een knuffel en iemand die het verdriet met me kan delen.

Kan me gewoon niet voorstellen als hij straks wegvalt, ik ben de hele dag met dat beestje bezig. Hij is zo'n grote knuffel, volgt me overal en heb al meerdere mensen hier thuis gehad die niet echt een kattenvriend waren. Maar mijn lieve kater hoefde vrij weinig te doen, alleen maar zijn lieve zelf zijn en ze waren verliefd.
Heb hem gelukkig nog even bij me en kan dus voorzichtig afscheid nemen, maar het voelt nu echt verdrietig.
Wat een rot nieuws zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je daar nu alleen maar mee bezig bent. "gelukkig" heb je nog de tijd om een goed afscheid te kunnen nemen. Maar het is nooit lang genoeg, want je wil je huisdier gewoon niet kwijt. Het kunnen je beste vrienden zijn. Geniet van de momenten die je nog hebt met je kat! :hug:
Shiverrr schreef:
06-01-2020 20:46
Wat een rot nieuws zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je daar nu alleen maar mee bezig bent. "gelukkig" heb je nog de tijd om een goed afscheid te kunnen nemen. Maar het is nooit lang genoeg, want je wil je huisdier gewoon niet kwijt. Het kunnen je beste vrienden zijn. Geniet van de momenten die je nog hebt met je kat! :hug:
Precies, zo is het helemaal. Bedankt voor je lieve woorden!
Michiel Huisman is toch wel mijn BNer crush.. Val eigenlijk altijd wel op donker haar, maar mijn date nu heeft blond haar en blauwe ogen haha. Hebben jullie een voorkeur?
Qiyara schreef:
06-01-2020 20:47
Precies, zo is het helemaal. Bedankt voor je lieve woorden!
Ik spreek jammer genoeg uit ervaring. Ben 2 jaar geleden mijn hond verloren en daar heb ik nu nog steeds last van. Dus ja ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt.
Wat ook leuk is om selfies met je kat te maken. Dan heb je wel iets van jullie samen. Maar misschien deed je dit al.

Ik snap wel dat je het jammer vindt dat je dit niet kan delen met een vriend. Maar misschien is het hier delen en met vriendinnen ook al genoeg? Want je zou ook een vriend kunnen treffen die helemaal niet zo betrokken is.
Oh Rika ken ik, de transseksueel. Vroeger mee op festivals gestaan, dan kwam je altijd dezelfde mensen tegen even dansje doen en kletsen.

Hoop dat ze door gaat, het is een lief mens.
Go rika :popcorn:
Shiverrr schreef:
06-01-2020 20:51
Ik spreek jammer genoeg uit ervaring. Ben 2 jaar geleden mijn hond verloren en daar heb ik nu nog steeds last van. Dus ja ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt.
Wat ook leuk is om selfies met je kat te maken. Dan heb je wel iets van jullie samen. Maar misschien deed je dit al.

Ik snap wel dat je het jammer vindt dat je dit niet kan delen met een vriend. Maar misschien is het hier delen en met vriendinnen ook al genoeg? Want je zou ook een vriend kunnen treffen die helemaal niet zo betrokken is.
Heb super veel selfies met hem. Hij is er echt een geval apart, megaaa knuffelkat en erg grappig ook (vind ik dan). Charmeur is het.
Ja delen met vriendinnen doe ik ook.
Rot van je hond en kan me helemaal voorstellen dat je daar nu nog last van hebt, al vind ik dat wel beangstigend want ik denk dat mijn gemis ook groots gaat zijn. Pfoe.. En voor dieren is dat niet zo geaccepteerd bij iedereen merk ik. Gewoon hup en weer door, nou zo gaat dat niet...
Nee zo werkt dat zeker niet. Ik weet al dat ik er helemaal kapot van zal zijn. Langere tijd. Dat gemis moet echt slijten.
Ze kiezen wel de markante typetjes geloof ik. Maakt natuurlijk de leukste tv.
Julus schreef:
06-01-2020 20:58
Nee zo werkt dat zeker niet. Ik weet al dat ik er helemaal kapot van zal zijn. Langere tijd. Dat gemis moet echt slijten.
Precies, ik weet het ook en dat is echt niet fijn nu het zo dichtbij komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven