Ikea matras
dinsdag 7 januari 2020 om 12:37
Wie heeft er de laatste tijd een matras bij Ikea gekocht? Wij hebben er een gehad..en die is 12 jaar meegegaan (pocketvering) nu versleten en we hebben de emma matras nu als proef thuis maar ik vind deze niet fijn liggen en ik krijg er rugpijn van. We hebben hem nu 2 maanden dus hij kan nog retour. We willen nu weer bij Ikea gaan kijken maar er zijn nu natuurlijk andere modellen dan 12 jaar geleden. Welke ervaring hebben jullie? We zijn allebei wat zwaarder (ik 87 kilo, man 110)
We gaan natuurlijk testen in de winkel maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen.
We gaan natuurlijk testen in de winkel maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen.
dinsdag 7 januari 2020 om 12:47
Ik heb 10 jaar op de Sultan lijn gelegen en we hebben net weer een nieuw IKEA matras gekocht. Je hebt 10 jaar garanatie op een matras dus als er te snel kuilen in komen dan stuur je hem weer terug.
Overigens, dat duurste matras van IKEA kon bij ons maar net aan naar boven door het trapgat (wel formaat 180 X 200) iets om rekening mee te houden.
Overigens, dat duurste matras van IKEA kon bij ons maar net aan naar boven door het trapgat (wel formaat 180 X 200) iets om rekening mee te houden.
dinsdag 7 januari 2020 om 12:49
dinsdag 7 januari 2020 om 12:52
dinsdag 7 januari 2020 om 12:53
Het eerste wel en voor het prijsverschil kreeg ik een tegoedcard, geen geld terug. Het tweede matras heb ik niet kunnen retourneren, omdat het koudschuim is en de kuilen niet tonen als je er niet op ligt, dus men geloofde mijn niet. Nou had ik er een hele toestand van kunnen maken, maar heb gekozen voor een koudschuimmatras bij opmaatmatras.nl en dat bevalt heerlijk.
dinsdag 7 januari 2020 om 14:07
Mijn zoon slaapt op een ikea matras. Hij slaapt goed. Ik vind het niets. Als je naar de rand rolt rol je er zo uit. Zoon weegt denk ik 40 kilo en heeft een kuiltje in het matras. Ik weet niet meer welk matras het is maar het is zeler niet de goedkoopste. Wij hebben auping matrassen. Ligt heerlijk. Kan ook prima op het randje slapen zonder eruit te rollen.
dinsdag 7 januari 2020 om 14:41
het is beter voor je lichaam om 2 losse matrassen te kopen ipv 1 tweepersoonsmatras.
ga 's morgens proef liggen, aan het einde van de dag ligt alles lekker.
Wij zijn uiteindelijk bij BeterBed terecht gekomen. Vriend en ik zijn ongeveer even lang en even zwaar. Toch hebben we 2 totaal verschillende matrassen. Ik heb het altijd warm, draai heel erg veel en lig het liefste op een heel hard matras. Vriend is precies het tegenovergestelde. Beide nu een matras waar we heel tevreden over zijn. Gewoon huismerk. Verkoopster gaf ons goed advies.
ga 's morgens proef liggen, aan het einde van de dag ligt alles lekker.
Wij zijn uiteindelijk bij BeterBed terecht gekomen. Vriend en ik zijn ongeveer even lang en even zwaar. Toch hebben we 2 totaal verschillende matrassen. Ik heb het altijd warm, draai heel erg veel en lig het liefste op een heel hard matras. Vriend is precies het tegenovergestelde. Beide nu een matras waar we heel tevreden over zijn. Gewoon huismerk. Verkoopster gaf ons goed advies.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 7 januari 2020 om 17:20
We hebben de hidrasund (https://www.ikea.com/nl/nl/p/hidrasund- ... -40372692/)Groezeltje schreef: ↑07-01-2020 13:53Kaaaaaaatje welke matras heb je? Wij willen de 160x200 hoop dat die door t trapgat past.
Uiteindelijk hebben we hem dubbel gevouwen en met spanbanden een beetje vast gezet en toen erdoorheen gekregen. Niet helemaal de bedoeling, maar je moet wat