Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
10-01-2020 14:42
Zondagavond na tienen is een bootycall..was hij wel serieus?

Op een bepaalde leeftijd is nieuwe vrienden krijgen wat lastiger. Maar je zit dus al bij NMLK zie ik. Ik kan alleen nog een hobbyclub bedenken. En verder ontmoette ik vaak per toeval iemand. Ook online vriendschappen opgedaan, waarvan eentje alweer 10 jaar duurt.
Ik was (en ben) ook bang voor bootycalls, dus ik hou seks wel even af de eerste dates. En bij hem des te meer, omdat hij zo weinig initiatief toonde.
Denk dat hij toch te onvolwassen was voor mij. Beiden zelfde leeftijd, maar ik heb al een eigen woning, auto, etc. Hij werkt wel full-time, maar woont bij ouders, geen eigen auto, etc. Vervoer was een ding voor hem, dus als hij de auto van ma niet mocht lenen en de bus reed niet, waren de opties op. Dan kon ik hem ophalen of de afspraak ging niet door. Erg onsexy...

Iedereen die gaat daten vanavond: heel veel plezier! Geniet ervan :)
ooitverlegen schreef:
10-01-2020 15:15
Het is voor hem een spelletje!
Natuurlijk, vrouwen en mannen dat is ook een spelletje. Ik heb er nog een nooit een opmerking over gehad en de meeste lijken het wel leuk te vinden dat iemand het niet zo serieus neemt en de interactie ook begrijpt.

Uiteindelijk kun je relaties toch niet afdwingen dat groeit of het niet, maar al die dates die al beginnen met de insteek van een relatie dat haalt alle spontaniteit al weg. Veels te veel druk en verwachting.
spell68 schreef:
10-01-2020 14:58
Echt wel. Dat is het mooie, ik kijk ook gewoon ongeneerd naar de voorgevel. Maar ja, dat weten vrouwen ook wel als ze een strak shirtje aantrekken, dan moet je maar een hobbezak aandoen. Maar dan lopen ze je altijd zo leuk voorbij alsof ze je negeren, maar als ze je leuk vinden en let je op die ooghoeken dan houden ze het precies bij.

Man man, wat geniet ik toch altijd van die ongesproken communicatie. Daar mist de gemiddelde man zoveel en dat maakt het leven nou net leuk.
Of ze naar mij kijken, ja. Niet of ze naar mijn voorgevel kijken. Ik trek een leuk jurkje aan voor het totaalplaatje.
coolpack2 schreef:
10-01-2020 15:26
Of ze naar mij kijken, ja. Niet of ze naar mijn voorgevel kijken. Ik trek een leuk jurkje aan voor het totaalplaatje.
Begrijp ik, maar de gemiddelde man is over het algemeen op maar 3 dingen gefocust en daar is de voorgevel er eentje van.
spell68 schreef:
10-01-2020 15:20
Natuurlijk, vrouwen en mannen dat is ook een spelletje. Ik heb er nog een nooit een opmerking over gehad en de meeste lijken het wel leuk te vinden dat iemand het niet zo serieus neemt en de interactie ook begrijpt.

Uiteindelijk kun je relaties toch niet afdwingen dat groeit of het niet, maar al die dates die al beginnen met de insteek van een relatie dat haalt alle spontaniteit al weg. Veels te veel druk en verwachting.
Het meest spannende spelletje ook..als het goed is. Spontaniteit om zeep helpen brengt die relatie niet dichterbij dat geloof ik ook wel.

Ik was echt wel vol spanning en spontaniteit toen, achteraf ging het gemakkelijker dan ik ooit voor mogelijk hield. Hoewel de eerste kus...
Spell wat leuk dat de date geregeld is.

RedRoseThorn jij was het, dacht al er gaat nog iemand vanavond.

Het is date weekend hier :cheer: Hopelijk allemaal succesvol. Ik gun het ons!
Qiyara schreef:
10-01-2020 15:40

Jij morgen ook veel plezier!
ooitverlegen schreef:
10-01-2020 15:39
Het meest spannende spelletje ook..als het goed is. Spontaniteit om zeep helpen brengt die relatie niet dichterbij dat geloof ik ook wel.

Ik was echt wel vol spanning en spontaniteit toen, achteraf ging het gemakkelijker dan ik ooit voor mogelijk hield. Hoewel de eerste kus...
Ah ja, die kus, lekker ongemakkelijk. Als vrouwen je zien zitten dan helpen ze je, is mijn ervaring.
spell68 schreef:
10-01-2020 15:48
Ah ja, die kus, lekker ongemakkelijk. Als vrouwen je zien zitten dan helpen ze je, is mijn ervaring.
De situatie vond ik heel pfff hoe zal ik het zeggen? Het was allang bij haar thuis, zij ook verlegen hoor! Hebben echt wel bergen verzet..
spell68 schreef:
10-01-2020 14:58
Echt wel. Dat is het mooie, ik kijk ook gewoon ongeneerd naar de voorgevel. Maar ja, dat weten vrouwen ook wel als ze een strak shirtje aantrekken, dan moet je maar een hobbezak aandoen. Maar dan lopen ze je altijd zo leuk voorbij alsof ze je negeren, maar als ze je leuk vinden en let je op die ooghoeken dan houden ze het precies bij.

Man man, wat geniet ik toch altijd van die ongesproken communicatie. Daar mist de gemiddelde man zoveel en dat maakt het leven nou net leuk.
Hobbezak helpt niet haha. Maar mijn partner heeft mij echt totaal niet gezien, die had daar geen oog voor. Of in ieder geval niet in dagelijkse omstandigheden.
spell68 schreef:
10-01-2020 15:16
:yes:

Ach, ik wilde altijd een oude viezerik worden, en ik voel dat dat haalbaar is!
Ouwe viezerik, mooie tinder-nick :lol:
En: ik wil die andere twee dingen nu ook wel weten eigenlijk
spell68 schreef:
10-01-2020 15:45
Jij morgen ook veel plezier!
Dank je wel!
Het lijkt hier wel voorjaar, iedereen heel veel plezier. No worries, gewoon sjansen ;-))
noumoe2019 schreef:
10-01-2020 16:02
En: ik wil die andere twee dingen nu ook wel weten eigenlijk
Ik dacht voor de hand liggend maar ineens toch twijfel. Weet niet of Spell gezicht meetelt?
Vast billen en benen, of billen en gezicht.
Ik kijk meteen naar iemands tanden en handen, kan die van veel dates ook nog steeds goed voor de geest halen.
noumoe2019 schreef:
10-01-2020 16:01
Ouwe viezerik, mooie tinder-nick :lol:
:rofl:
Pfff, wat zijn mannen toch dwazen af en toe. Wilde op een date gaan en vervolgens word ik geblokkeerd. Vond ik al frappant, maar goed. Krijg ik op Snapchat een bericht van meneer dat ik toch “maar” de chick van Tinder ben en dat hij vanavond al de derde date met een ander heeft.

Ben er voorlopig wel weer even klaar mee..
manisha-362 schreef:
10-01-2020 15:16
Ik was (en ben) ook bang voor bootycalls, dus ik hou seks wel even af de eerste dates. En bij hem des te meer, omdat hij zo weinig initiatief toonde.
Denk dat hij toch te onvolwassen was voor mij. Beiden zelfde leeftijd, maar ik heb al een eigen woning, auto, etc. Hij werkt wel full-time, maar woont bij ouders, geen eigen auto, etc. Vervoer was een ding voor hem, dus als hij de auto van ma niet mocht lenen en de bus reed niet, waren de opties op. Dan kon ik hem ophalen of de afspraak ging niet door. Erg onsexy...

Iedereen die gaat daten vanavond: heel veel plezier! Geniet ervan :)
Het gaat er om wat jij van hem vindt en je hebt zelf al de conclusie getrokken. Dit was hem dus niet.
En dank je, ik genieten!
Snow, ben je al terug? Zoniet, dan is het vast heel gezellig.
Qiyara schreef:
10-01-2020 15:40

Dat zou wat zijn, allemaal nu al onder de pannen
Rosebloom schreef:
10-01-2020 17:37
Pfff, wat zijn mannen toch dwazen af en toe. Wilde op een date gaan en vervolgens word ik geblokkeerd. Vond ik al frappant, maar goed. Krijg ik op Snapchat een bericht van meneer dat ik toch “maar” de chick van Tinder ben en dat hij vanavond al de derde date met een ander heeft.

Wat aso! Schofterig hoe sommige mensen zich menen te kunnen gedragen. Wees blij dat dit niets werd.
Rosebloom schreef:
10-01-2020 17:37

Blègh, niet ok hoor, ook niet voor die andere griet. Ik snap niet dat mensen dat kunnen, met meer tegelijk daten, investeer je dan wel echt? Naja, weet heus dat meer mensen het doen en dat dat heus niet allemaal klootzakken (m/v) zijn, maar toch.

Balen voor jou, maar echt niet (definitief) opgeven hoor!
En dan zou het leuk zijn als die ander hem laat zitten. Heeft hij helemaal niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven